2 Pytanka :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 2 Pytanka :)

    Zamieszczone przez autorus
    To niestety ja powiem coś, że według kierownika w aso w Ciechanowie, Arci9 będzie wiedział o którego chodzi tzn z wasem, nie mozna kupić takiej płyty w aso bo ich w sprzedarzy nie ma :shock: . Tylko jak ktoś wykupi pakiet na bezdroża to fabryka montuje.
    Z wasem to doradca servisu chyba :wink:
    W kazdym ASO powinni ci to sprowadzic jak nie maja :!:
    Wiec nie daj sobie wcisnac glupot... :roll: ,tylko niech zajrza do etki/etosa czy co oni tam uzywaja. Potem wezma numery czesci i zamowja oslone i tulejki z uchwytami.

  • #2
    2 Pytanka

    Witam, posiadam Octavie Combi 1.9TDi '03 o oznaczeniu silnika ASZ(130KM), uszkodzilem parokrotnie juz mise olejowa i wiem ze w octaviach to calkiem normalne, dlatego poszukuje sprezyn podwyzszajacych lub jakiegos sposobu na podwyzszenie przodu auta. Prosze jakies namiary na sklep/osobe badz dobra rade.Drugie pytanie natomiast moze nie jest o Octavi ale na pewno ma cos wspolnego ze Skoda a mianowicie poszukuje kompletu sprzegla(Tarcza docisk,lozysko) do Audi A3 1.8Turbo(150KM) z rocznika 98 Wiem ze w Octaviach tez byly takie silniki 1.8T a no i czesci Skody sa tansze niz w Audi. Z gory dzieki za jakakolwiek odpowiedz.Pozdrawiam

    Komentarz

    • Qulek
      RS
      • 2005
      • 1630
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #3
      -LUKI-V3-, w serwisie kupisz tzw. Pakiet na gorsze drogi.. podwyższa zawieszenie niestety nie pamiętam o ile..
      BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

      Było O1 jest O3

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        -LUKI-V3-, jesli chodzi o sprzegło napisz jakie oznaczenie ma silnik

        Komentarz

        • kejek
          Drive
          • 2005
          • 40

          #5
          Ja właśnie jestem po wymianie kompletu sprzęgła - tyle ze w O '98 AEE - 500zl. Za sama tarcze chcieli 450 nie mogąc (ponoć!) dać gwarancji, a 500 za komplet z gwarancją. Ale chodzi jak nowka. Pozdrawiam...

          Komentarz


          • #6
            co do oznaczenia silnika to wlasnie sprawdzam w ksiazce serwisowej samochodu i jest tak MOT-NR : AGU 110KW / D3 M5S 03/98 --- DBZ


            kejek:

            Gdzie kupiles ten komplet sprzegla? w ASO?
            ____

            Co do podwyzszenia Octavi w ASO to zadaja se kosmiczna kase za taki zabieg.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Dystanse podnosza przod o 23mm (cos kolo tego) a plyta pod silnik ori Skody obniza to spowrotem o tyle samo. Jedyna zasadnicza roznica to, ze nie tak szybko rozwalisz kolejna miske.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • kejek
                Drive
                • 2005
                • 40

                #8
                Nie, w hurtowni na śląsku - właściwie to kupował mi mój kumpel-mechanik. Ale jeśli chcesz odgrzebie nr tel..

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Dystanse podnosza przod o 23mm (cos kolo tego) a plyta pod silnik ori Skody obniza to spowrotem o tyle samo. Jedyna zasadnicza roznica to, ze nie tak szybko rozwalisz kolejna miske.
                  Hm. po zamontowaniu plyty chyba nie obnizy sie zawias ,tylko odleglosc miedzy plyta a asfaltem. Bo jak podniesiesz ~2cm zawias to plyta wazaca ~15-20kg go spowrotem nie obnizy
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    No nie dokladnie to napisalem. Montujac tulejki podnosimy przeswit na plastikowej plycie o ok. 20mm. Po montazu plyty metalowej ten 'zaoszczedzony' przeswit kasuje sie, bo metalowa plyta jest jakos inaczej wyprofilowana. Dodatkowo dwa boczki dalej zostaja plastikowe, co przy ostrej jezdzie ratuje nas tylko przed skasowaniem samej miski.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      #11
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Dystanse podnosza przod o 23mm (cos kolo tego) a plyta pod silnik ori Skody obniza to spowrotem o tyle samo. Jedyna zasadnicza roznica to, ze nie tak szybko rozwalisz kolejna miske.
                      Hm. po zamontowaniu plyty chyba nie obnizy sie zawias ,tylko odleglosc miedzy plyta a asfaltem. Bo jak podniesiesz ~2cm zawias to plyta wazaca ~15-20kg go spowrotem nie obnizy
                      Grzesiek wykonał skrót myślowy :zlosnik: Płyta nie obnizy zawiasu, ale płyta jest o jakieś 1,5cm niżej od plastiku więc w przypadku montażu kompletnego zestawu na bezdroża (płyty i podwyższenia zawieszenia) odległość płyty on nawierzchni pozostanie z grubsza bez zmian :roll: Ja mam tylko płyte i generalnie od płyty do asfaltu mam dość mało (10,5cm) :?

                      [ Dodano: Nie Sty 01, 2006 23:00 ]
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      No nie dokladnie to napisalem. Montujac tulejki podnosimy przeswit na plastikowej plycie o ok. 20mm. Po montazu plyty metalowej ten 'zaoszczedzony' przeswit kasuje sie, bo metalowa plyta jest jakos inaczej wyprofilowana. Dodatkowo dwa boczki dalej zostaja plastikowe, co przy ostrej jezdzie ratuje nas tylko przed skasowaniem samej miski.
                      uprzedziłeś mnie :wink: plastikowe boczki nie osłaniają praktycznie nic, więc nie ma to większego znaczenia - środkowa płyta jest na tyle duża, że osłania wszystko co istotne k
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                        Grzesiek wykonał skrót myślowy :zlosnik:

                        Wiem ,dla tego wspomialem zeby bylo jasniej dla innych :wink:
                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                        plastikowe boczki nie osłaniają praktycznie nic, więc nie ma to większego znaczenia - środkowa płyta jest na tyle duża, że osłania wszystko co istotne k
                        Jezeli plyta metalowa jest nizej to najpierw walimy nia o jakas przeszkode ,co tez oszczedza wlasnie tez te boczki plastikowe ,dla tego nie robia ich metalowych.
                        U mnie jest jeszcze orginalna oslona plastikowa cala (po 106kkm) a od jakies 30kkm mam uszkodzony boczek jeden(nie ja prowadzilem ,bo bylo by cale do tej pory :? ,ale i tak sie trzma jeszcze.(a ASO juz ja cchialo dawno wymienic :wink: )
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • RomanS
                          Elegance
                          • 2004
                          • 804

                          #13
                          Co do sprzęgła to w AGU do pewnego nru silnika było montowane fi 220 mm, a póź niej 225 mm. O ile pierwsze dostaniesz poza siecią ASO, to drugie tylko oryginał. Produkuje je LUK ale ma tylko nr VW. LUK w swoim katalogu w ogóle tego nie miał. Ja swego czasu do Octavii kupowałem regenerowane w ASO VW, cena wtedy ok. 450 zł. Tarcza jescze droższa. Ceny te same co ASO Skody tyle, że w Poznaniu VW miał to od ręki (od Audi A3 ;-)), a Skoda kazała czekać 2 tyg. Było to z 1,5 roku temu, może coś się zmieniło...
                          Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                          Komentarz

                          • nico21
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 2640
                            • Volkswagen

                            #14
                            Gdzie w okolicach Katowic mozna kupic takie tulejki dzwigające przód. Jaka jest cena takiej przyjemnosci i gdzie to mozna złozyc i za ile :?:
                            DACAR.team

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              W serwisie okolo 70zl plus montaz, mozna w serwisie mozna np w Norauto. Cena pewnie taka sama jak za wymiane amorow (geometrie trzeba by ustawic na nowo dodatkowo) bo trzeba cala kolumne rozebrac. W domu nie polecam tego robic, chyba ze ktos ma narzedzie (pewne) do scisniecia sprezyny i klucz do odkrecenie patentu VW przy amortyzatorze
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • esjot
                                Ambiente
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 152

                                #16
                                Witam

                                mam sprzęgło do 1,8T po przebiegu ok. 4000 km.

                                Jeżeli chodzi o cenę to myślę ,że sie dogadamy i proszę o kontakt na PW

                                PZdr
                                Superb - 2 Kombi

                                Komentarz


                                • #17
                                  No tak co do sprzegla to wiem ze w moim silniku jest wielkosc tarczy inna niz 220mm wiec jest to jak kolega RomanS podal 225mm badz jak podala mi inna osoba 228mm i nie wiem ktora teraz jest prawdziwa, podobno jest odpowiednik firmy LUK badz Sachs, moze znacie kogos kto moze mi tanio zaoferowac taki komplecik tych firm?

                                  esjot:
                                  bylbym zainteresowany tym sprzegielkiem tylko jaka jest wielkosc tej tarczy

                                  Komentarz

                                  • RomanS
                                    Elegance
                                    • 2004
                                    • 804

                                    #18
                                    Etka przewiduje tylko 220 i 225 mm. Szukając sprzęgła widziałem w kilku przypadkach, że niektóre firmy proponują w sprzedaży np tarczę 220 i docisk 228 (domyślam się że od TDI), lub inne kombinacje. Nie odważyłem się na eksperymenty, nie mając do dyspozycji 228 nie wiem, czy to się zmieści w kole dwumasowym. Jakby ktoś zkolegów miał takie doświadczenia, to chętnie bym poznał jego opinię.
                                    Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      jak wol mam 228mm:

                                      SACHS 3000 951 707
                                      Zestaw sprzęgła


                                      * od numeru podwozia : 8L-Y-175001

                                      * Srednica [mm]: 228
                                      * Ilosć zębów: 28
                                      * Dla komponentów, patrz: lista częsci:
                                      o 3082 600 506 ( Tarcza dociskowa sprzęgła / 1 sztuk )
                                      o 1864 600 202 ( Tarcza sprzęgła / 1 sztuk )
                                      o 3151 180 231 ( Łożysko zwalniaj¹ce / 1 sztuk )
                                      o 4200 080 060 ( Smar (Hochleistungsgleitfett) / 1 sztuk )

                                      info ze strony:

                                      Komentarz

                                      • Purchawa
                                        Admin
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 8007

                                        #20
                                        Moze to cos pomoze.
                                        Załączone pliki
                                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                        STOP ECO-TERRORISM!

                                        Komentarz

                                        • RomanS
                                          Elegance
                                          • 2004
                                          • 804

                                          #21
                                          Wygląda na to, że Sachs w miejsce 225 mm proponuje 228 mm. Czy ktoś to "przerabiał" w praktyce ?
                                          Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            bosh juz moge swira dostac z tym sprzeglem. Mam prosbe mozecie sprawdzic w ETCE ale do A3 a nie octavi? Mysle ze w Audi bylo 220 i 228mm bo wiekszosc sprzedawcow sprzegiel tak mi podaje. Poza tym mam takie jeszcze male pytanko. Myslicie ze mam te wieksze czy mniejsze? Jedni podaja mi ze mam 220 a drudzy ze 280 juz sam nie wiem niby odczytuje sie z: od lub do numeru podwozia : 8L-Y-175001
                                            do to 220 a od to 280 z tym ze moj nr Podwozia to:
                                            WAUZZZ 8LzWA076428 czyli wychodzi ze to wieksze ale ale... jedna osoba powiedziala ze czyta sie to inaczej nie 8L-Z-WA... tylko 8L-W-... i tu byla by kolosalna roznica ;/ zaraz chyba osiwieje...

                                            Komentarz

                                            • RomanS
                                              Elegance
                                              • 2004
                                              • 804

                                              #23
                                              Etka do A3 podaje to samo, co do Octavii, a mianowicie 220 mmm i 225 mmm ( nie wprowadzaj tu 3-go rozmiaru 280 mm, bo to chyba od tego świrowania, co ? :P )
                                              Z tego, co podałeś to IMO masz 220 mmm, zawsze tak rozumiałem sposób podawania nr-u (8L-...). Z tym, że nie na pewno :P . To nie jest dowcip, bo ja też wg nr-u samochodu powinienem mieć 220, a było 225. Z tym, że jestem 2-gim właścicielem samochodu i mogło być już wymieniane. Dziwiło mnie to, bo ja wymieniałem przy przebiegu (prawdziwym) 92 kkm i pierwotnie sądziłem, że to pierwszy raz, ale teraz to już niczego nie jestem pewien. Pewnie tak, jak ja dowiesz się na 100 % jak rozbierzesz .
                                              Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                              Komentarz

                                              Pracuję...