Niebezpieczne obroty

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tomek_KS
    Classic
    • 2006
    • 7

    Niebezpieczne obroty

    dobry pomysł :0 Jak nie bede w pracy to chyba sie pisze na to k :diabelski_usmiech
  • Listek
    Drive
    • 2005
    • 81
    • Octavia II (1Z3)

    #2
    Niebezpieczne obroty

    Witam, mam taką przypadłość w moim bolidzie a mianowicie: przy dojeżdżaniu do skrzyżowania/świateł, redukcji z wyższego biegu na dwójkę. silnik niebardzo chce wejść na normalne wolne obroty tzn. w pierwszej fazie waha się w granicach 500-1300 obr/min (i tak kilka razy a potem zostaje na poziomie 800obr/min przy czym czasami zgasnie co jest bardzo niebezpieczne. Chodzi o to, że gdy zgaśnie to nie działa wspomaganie i któregoś razu mogę w coś przydzwonić na jakimś rondzie czy skrzyżowaniu :| . Acha i zauważyłem że przy wyłączonej klimie częściej gaśnie niż przy włączonej, nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale taki objaw zauwazyłem. w związku z tym chciałbym się dowiedzieć w czym jest problem. Z góry dziękuję za info, pozdrawiam

    Listek
    OCP o/Jaworzno

    Komentarz

    • chester121
      L&K
      • 2005
      • 1053

      #3
      a jaki ma przebieg autko :?:
      bo moze juz czas na przeplywke :wink:

      Komentarz

      • howard7
        L&K
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1120

        #4
        chester121, mi to bardziej wyglada na silniczek krokowy
        w benzynkach byla przepływka ????
        SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
        Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

        Komentarz

        • Listek
          Drive
          • 2005
          • 81
          • Octavia II (1Z3)

          #5
          136 kkm stuknęło, czy czyszczenie wystarczy i podobno adaptacja-tak?? bo dotychczas octavia była mi obca :wink: i nie wiem jeszcze wszystkiego na jej temat a raczej ich przypadłości...




          ........właśnie, właśnie..... :wink:
          OCP o/Jaworzno

          Komentarz

          • howard7
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1120

            #6
            Listek, silniczek krokowy sie raczej wymienia niz czysci
            SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
            Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

            Komentarz

            • Listek
              Drive
              • 2005
              • 81
              • Octavia II (1Z3)

              #7
              Zamieszczone przez howard7
              Listek, silniczek krokowy sie raczej wymienia niz czysci

              ile taka impreza i jak z tą adaptacją-czy konieczna :?: i czy samemu to da sie zrobić czy ASO jest potrzebne :?
              OCP o/Jaworzno

              Komentarz

              • lyzy 110
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2004
                • 237

                #8
                ja swego czasu czyściłem silniczek krokowy w myjce utradzwiękowej z naftą, lecz na długo to nie pomogło zawitał nowy i banglało jak należy
                ale to było w straym rzęchu calibra 2.0 16V :diabelski_usmiech z octavka nie bawilbym się w czyszczenie lecz od razu założyć nowy, ponieważ wcześniej czy pózniej i tak wyjdzie
                była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                Komentarz

                • Purchawa
                  Admin
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 8007

                  #9
                  Listek, bylo juz na forum o przypadlosciach jak Twoja. Poszukaj!

                  Dwa glowne powody to:
                  - przepustnica
                  - silniczek krokowy
                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                  STOP ECO-TERRORISM!

                  Komentarz

                  • franca
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 532

                    #10
                    ale w octavi nie mozna wymienić samego silniczka krokowego przynajmniej w aee

                    Komentarz

                    • Listek
                      Drive
                      • 2005
                      • 81
                      • Octavia II (1Z3)

                      #11
                      Zamieszczone przez franca
                      ale w octavi nie mozna wymienić samego silniczka krokowego przynajmniej w aee
                      No właśnie o takie informacje mi chodzi, bo nie znam wogóle elektroniki skody, a w szukaczu na formu, nie bardzo udaje mi się coś konkretnego znaleźć.
                      OCP o/Jaworzno

                      Komentarz

                      • chester121
                        L&K
                        • 2005
                        • 1053

                        #12
                        chester121, mi to bardziej wyglada na silniczek krokowy
                        w benzynkach byla przepływka ????
                        sorki nie doczytalem myslalem ze o dieselka chodzi ops: ops:

                        Komentarz

                        • Listek
                          Drive
                          • 2005
                          • 81
                          • Octavia II (1Z3)

                          #13
                          czy przepustnica z krokowym są takie same w AKL I AEE??
                          OCP o/Jaworzno

                          Komentarz

                          • tomek
                            L&K
                            • 2005
                            • 1078

                            #14
                            mialem to samo, co prawda w 1.8. Pomoglo czyszczenie przepustnicy w ktorej zbiera sie ciemny syfiasty nalot. Po wyczyszczeniu przez kilkadziesiat kilometrow obroty moga zachowywac sie dziwinie (np bardzo powoli spadaja w przedziale ~1200 -> 800) do czasu az silnik zaadaptuje sie do nowej rzeczywistosci
                            O2FL RS | S2 | F2

                            Komentarz

                            • Bonus
                              Ambiente
                              • 2005
                              • 249

                              #15
                              136 000 km to już może sie pojawiac efekt nie reagowania na puszczenie pedału gazu (słabe lub brak hamowania silnikiem np. zjeżdzając z górki)
                              ale sa też plusy w silniku jest mniejsze tarcie.

                              Czy zauwarzasz że ma mniej mocy?

                              Komentarz

                              • Purchawa
                                Admin
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 8007

                                #16
                                Zamieszczone przez Listek
                                czy przepustnica z krokowym są takie same w AKL I AEE??
                                Wedlug ETKI sa inne.
                                Załączone pliki
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz

                                • Listek
                                  Drive
                                  • 2005
                                  • 81
                                  • Octavia II (1Z3)

                                  #17
                                  Czy zauwarzasz że ma mniej mocy?[/quote]

                                  raczej nie, a hamowanie silnikiem jest odczuwalne więc tu chyba jest ok k

                                  [ Dodano: Czw 05 Sty, 06 14:46 ]
                                  Wedlug ETKI sa inne.
                                  a jest taka możliwość, że one są współzamienne? bo wszędzie gdzie znalazłem taką przepustnicę na necie piszą, że do 1,6 i koniec, stąd moje pytanie.

                                  pozdr.

                                  [ Dodano: Czw 09 Lut, 06 17:41 ]
                                  Dziś w końcu trafiłem na warsztat specjalizujący się w naprawach Skody w Jaworznie (nie ASO), gość podłączył sprzęt i poinformował mnie, że jest błąd czujnika przepływu powietrza, potem zdjął przewód z przepustnicy, napsikał jakimś zmywaczem, wyczyścił jeszcze raz podpiął sprzęt i powiedział, że będzie hulać. I jak narazie wszystko jest w jak najlepszym porządku, obroty są równe i co najważniejsze silnik nie GAŚNIE
                                  A co najważniejsze zapłaciłem: UWAGA!!!...... 41.00 pln (brutto).

                                  Brawo dla tego warsztatu k
                                  Polecam
                                  OCP o/Jaworzno

                                  Komentarz

                                  Pracuję...