Włochy w dwie strony 99,9% autostrada dystans ok 3500 km. Dwie osoby ful w bagazniku, Ostre grzanie 140-180 km/h przez całą trasę. Komputer wypluł 8.1 ale po obliczeniach wyszło 8,57, ale za to fun bezcenny i zdziwienie niektórych kierowców szczególnie na startach z bramek we Włoszech Hamulec reczny na siedzeniu obok nie dał zamknąć licznika w niemczech więc było 205 i spory zapas pod nogą.
2.0 OHC MPI OCTAVIA TOUR
Zwiń
X
-
Bo ten silnik w OI (pisze o modelu Tour a wiec starej budzie) wystepowal, tylko mial cienko stosunek moc/cena/ilosc paliwa.
Korzystniej wychodzil 1.8T.
A o jego usterkach tez jest na forum, np to ze pije olej.
W nowej budzie silnik 2.0FSI tez byl, ale jego cena byla troche odstraszajaca. Dlatego jak ktos kupowal to albo bo musial i ma np 4x4 2.0FSI jest kilka takich na forum, albo o tej samej mocy bral diesla 2.0 lub bral RS-a z silnikiem 2.0TFSI
Komentarz
-
-
Powiem szczerze że zawsze myślałem że TDI 90 i 110 to relikt niezawodności.A tutaj Łożyska piast przednich co 80tys-wym.przepływomierz-co 90tys,gumy stabilizatora co 20 tys, kp.l sprzęgło (3,5 tys zł)-co 150 tys max,turbina -150tysmax(cena?)(jak się zapieczą łopatki to też do wymiany cze tylko do czyszczenia?) ze statystyki wynika że przy każdej wymianie rozrządu należy wymienić wszystkie paski i napinacze łącznie z napinaczem alternatora,pompę wodną i jednokierunkowe sprzęgło alternatora nie wiem jeszcze o jaką role chodzi przy alternatorze co tez jest do wymiany. Koszt takiego rozległego rozrządu może być porażający.(szkoda że niebyły pisane ceny) część osób pisało o wymianie sprzęgła przy przebiegu na 45tys.ale to pewnie tylko tarcza i docisk bez kola zamachowego (mam nadzieje). Reasumując kupując O1 z przebiegiem 90 tys,rocznik 2005-2006. na dzień dobry musimy wyłożyć jakieś 6tys zł .aby mieć spokuj na jakis czas. Mit o silnikach TDI z przebiegiem 500tys.padł. Alternatywny 1.6 benzyna oprócz standartowych niedomagań zawieszenia i łożysk oferuje niezapomniane wrażenia ze sklinowaną skrzynia biegów i rozwaleniem obudowy, i niezwykle krótki przebieg na gazie.(wyższa temperatura w kom.spalania o 200st.C),silnik 1.8t problemy z synchronizatorami biegów. Koledzy napiszcie czy to co napisałem ,to moje pesymistyczne statystyki czy poprostu na forach piszą tylko ci co im się psują samochody a ci co cały czas jęrzdżą bezawaryjanie na fora niezagłądają. STRACH SIĘ BAĆ>
Komentarz
-
-
Jesli chodzi o silnik 2,0 benzyna z oct I to najwięcej ich jezdziło z niebieskimi kogutami na dachu (wiesz o kogo chodzi), jak pisął Maicroft zwykłemu saraczkowi nie opłacało sie kupowac takiego auta. Jesli chodzi o naprawe aut z silnikiem TDI to troszke przegiołeś, gumy stabilizatora sa takie same w dieslu i benzynce - i nie padają co 20 tyś, turbina i sprzęgło zależy od stylu jazdy (jesli ktoś che zrobić z tdi - gti tanim chipem i ruszać z pod świateł z piskiem to takie bedą skutki), ja osobiście gdyby jakiś warsztat mnie naciągał na sprzęgło co 45 tys to bym nie odpuścił - gwarancja
Komentarz
-
-
koszt rozrządu w 1.9 z papą i wszystkimi rolkami na full wypas to 1000 zł i na 90 ty. masz spokój.
Co do niezawodności prawdą jest że 1.9 jednak najbardziej niezawodną i przebiegową konstrukcją, ja sam mam 90 KM mam około 360 tys i złego słowa o tym silniku powiedzieć nie mogę znam ludzi którzy maja nalatane raz tyle i są zadowoleni. wszystko zależ jak kto dba o samochód i czy wszystko robi na czas.
W porównaniu z innymi silnikami turbo diesla uważam je za najbardziej udane.
Cena sprzęgła dwumasy w komplecie można już kupic za 2,5 tys to i tak mało w porównaniu do mitsubischi gdzie szukałem i nie ma zamienników a cena to 6.5 tysi. .
zależny jak kto traktuje sprzęgło bo je trzeba szanować a le to już kwestia inna.
Niema aut bezawaryjnych psują się mniej lub więcej, co do przebiegów sam wiesz że nie zawsze ten przebieg co podaje user jest prawdziwy bo jak wiesz zależy gdzie i od kogo kupił itd.
co do gum stabilizatora to groszowe sprawy 40 zł jak się nie mylę za komplet 80 zł.
[ Dodano: Pią 12 Lut, 10 11:20 ]
Zamieszczone przez norekuszać z pod świateł z piskiem to takie bedą skutki)
[ Dodano: Pią 12 Lut, 10 11:26 ]
Zamieszczone przez PITER 22A tutaj Łożyska piast przednich co 80tys-wym.przepływomierz-co 90tys,gumy stabilizatora co 20 tys, kp.l[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
PITER 22, ty nie szukasz auta tylko perpetuum mobile, jak oczekujesz że samochód nie będzie się nigdy psuć to proponuje od razu dać sobie spokój i jeździć komunikacja miejską. :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez PITER 22Reasumując kupując O1 z przebiegiem 90 tys,rocznik 2005-2006. na dzień dobry musimy wyłożyć jakieś 6tys zł .aby mieć spokuj na jakis czas.Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PITER 22turbina -150tysmax(cena?)(jak się zapieczą łopatki to też do wymiany cze tylko do czyszczenia?
Dlatego wszystko zależy od dbania czyli - Jak dbasz o Auto tak Masz.
[ Dodano: Pią 12 Lut, 10 11:31 ]
* PSJ -czytaj piz....ty styl jazdy.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Nalęże do osób co wymieniają kompletne rozrzady z pompami wody.Zawieszenie w moim oplu wytrzymało mi 215 tys. i wymieniłem tylko końcówki stabilizatora oraz gumy. tarcze też 200tys teraz są brembo a klocki ferrodo zabujczo skuteczne zespolenie .No jeszcze amorki KAYABE bo monroe padały po 10tys.(zamiękkie bujało,i było myszkowanie) sprzęgło mi wytrzymało 200tys.i służyło by dalej ale docisk popękał (12lat) wiec poszło nowe LUK(pierwszy montaż) kompletne łącznie z wysprzęglikiem. Olej mobil 10w 40 wymieniam co 10tys,razem z filtrem oleju i powietrza oraz świeczkami NGK. Przegląd instalacji LPG i wymiana filtrów obu faz oraz diagnostyka co 15 tys. Tak więc wiem co to są koszty normalnej eksploatacji. I wiem że jak się dba tak się ma. Należe do ludzi któży na bieżąco zerkają na poszczegulne zegary i kontrolki bo od tego są. Zadnym swoim samochodem nie zjeżdzałem na lince cholowniczej czy lawecie i to zjawisko chciałbym utrzymać.
Komentarz
-
-
PITER 22, moja poprzednia O1. Przebieg 170kkm
Turbina ok
sprzegło ok
zawieszenie ok
Raz wymieniony rozrząd kompletny 800zł
Raz gumy stabilizatora 100zł
Raz łożysko tył 350zł
Na tym koniec. Więc mit czy nie mit o tdi :?:
Imo usterki w 90% wynikają ze złej eksploatacji silników doładowanych, w 10% wady fabrycznej.Audi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
-
Czyli jak kupisz autko zadbane i będziesz dbał to będziesz zadowolony i niema co popadać w paranoje.
Jak kupisz nowe to w ogóle nie ma o czym rozmawiać sam miałem OI od nowości i nie było problemów.
Moim zdaniem jeśli ktoś wypowiada się o modelu jakiegoś samochodu najlepiej jakby miał go od nowości zrobił z 200 tys. i wtedy możemy pogadać.
A nie ludzie kupują używane zajeżdżone i potem klną jaka ta marka to kaszana bo to i tamto... itd.
Są autka zaniedbane ludzie kupują i zrozumiałe że potem wkładaj.
Pzdr - i tak w ogóle to jakiego autka szukasz Czy tak jak w pytaniu OI 2.0 czy tez inne silniki.?[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
O1 tour combi 1.9 TDi 90 lub 110(ta by mi lepiej leżała opel ma 141KM więc mniejszy ubytek mocy a większy moment) 2005-2006r przebieg do 90 tys. Od pierwszego właściciela wszystko na serwisie (wpisy sprawdzenie w serwisie).I albo niemcy albo u nas tam też zdarzają się perełki.Bedzie trudno ale mam czas. Ztego co wiem AGR,ALH(90),oraz ASV i AHF(110) były produkowane do 2006. Niewiem tylko jakie sa różnice miedzy oznaczeniami silników o tej samej mocy. I jak to się ma do trwałości. Na rajdy nie jade więc bez chipów.Ludzie mądrzejsi niż ja kalkulowali moc i moment do danego silnika i nie zamierzam tego zmieniać. Benzyna w O1 OHC MPI (duże spalanie mała moc) choć podoba mi się prostota konstrukcji (która powinna być trwała) jden wałek rozrządu 8zaworów na grubych trzonkach stożki jak pięść. A tu klops biorą olej tylko czy to wina złych pierścieni olejowych zgarniających czy też niewytrzymują temperatury i murszeją uszczelniacze na trzonkach zaworowych nikt nie opisał. A szkoda.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PITER 22AGR,ALH(90)
ALH turbina ze zmienną geometrią od 2001.
Co do tego drugiego zadbanego niedługo sprzedawał będzie w kombi kolega oolsztyniak ale jak coś pytaj jego kiedy i za ile.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Kolego - na pewno w połowie 2006 roku z dostępnych 1.9TDI był tylko AXR 101 KM (nominalnie - w rzeczywistości miały powyżej 110 KM). Wtedy właśnie kupowałem auto i nie było w ofercie innego 1.9 TDI, przynajmniej w Polsce. Mam w tej chwili nalatane 67 tys km i oprócz normalnych przeglądów olejowych nic nie trzeba było z tym silnikiem robić. Oprócz filtrów i oleju wymieniałem jeszcze płyn hamulcowy (wg książki co dwa lata) i klocki hamulcowe (340 zł z wymianą - Ferodo)
Komentarz
-
-
daneczek76, Mówisz 2001 jeśli chodzi o rok modelowy. Bo MR 2001 produkowana od połowy 2000 k.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PITER 221.6 benzyna (...) oferuje niezapomniane wrażenia ze sklinowaną skrzynia biegów i rozwaleniem obudowy
[ Dodano: Pią 12 Lut, 10 18:20 ]
Zamieszczone przez norekgumy stabilizatora sa takie same w dieslu i benzynce - i nie padają co 20 tyś
Komentarz
-
Komentarz