[O1] 1,9 tdi AGR przyspiesznie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • quebec
    Classic
    • 2010
    • 34

    [O1] 1,9 tdi AGR przyspiesznie

    potwierdzam
    u mnie już te klucze sporo rzeczy rozkręcały i skręcały i sa poprostu zajebiaszcze
  • Busku
    Rider
    • 2009
    • 655

    #2
    [O1] 1,9 tdi AGR przyspiesznie

    Witam serdecznie! Mam pytanko w związku z przyspieszeniem w tdi AGR, a mianowicie w jakim zakresie obrotów u Was najlpiej przyspiesza? W mojej octavce najlepiej "ciągnie" w zakresie obrotów 1500-2500 a potem to już tak średnio...Turbine słychać od 1500 obrotów a jak rozmawiałem ze znajomymi (mają 110ps) to turbina załączna sie od ok 2000 obrotów... Dzisiaj kolega kupił audi a3 130ps i od 2000 obrotów zaczyna ładnie przyspieszać do ok 4000 obrotów, wiem że 130ps to nie 90 ale ciekaw jestem jak jest u Was... Nie ukrywam że 130ps wystarczyłoby mi w zupełnoście i nie wiem co zrobić aby uzykać taką moc u siebie, z tego co pytałem to sam chip da moc ok 115-120km... Pozdrawiam
    Pozdrawiam
    Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
    Mercedes W210 290 Turbodiesel
    Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      zrób sobie programik albo wymien turbo na wieksze jak ci to obecne padnie i wtedy nie bedziesz miał problemów z przyspieszaniem
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Busku
        Rider
        • 2009
        • 655

        #4
        A jak u Was wygląda kwestia przyspieszenia? Też najlepiej w takim zakresie obrotów jak u mnie? I czy też przy ok 2600 obrotach zaczyna słabiej przyspieszać? Bardzo prosze o odp :wink: Pozdrawiam
        Pozdrawiam
        Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
        Mercedes W210 290 Turbodiesel
        Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

        Komentarz

        • kris90
          Drive
          • 2009
          • 64

          #5
          hej, u mnie w zasadzie tez turbawka sie wlacza od 2tys obrotow, chodz moze i wlacza sie wczesniej ale jej tak nie slychac
          No coz, to jest tylko 90KM, wg mnie to i tak daje rade

          Komentarz

          • lukas220
            Ambiente
            • 2006
            • 120

            #6
            Nie ma takiego czegoś jak włącza lub wyłącza :twisted: -Turbina to nie jest silnik elektryczny. Wirnik turbiny kręci nie nawet na wolnych obrotach i to tyś obr na minutę. Moment kiedy wpływ turbiny daje o sobie znać jest wtedy, kiedy siła napędowa gazów wydechowych jest na tele mocna, aby znacząco doładować dolot. Moment ten jest zależny m.in. od bezwładności, wielkości turbiny i konstrukcji silnika. W silniku AGR turbina jest ze stałą geometrią łopatek, a co za tym idzie, zakres optymalnych obrotów jest mniejszy niż 110'tce. Proponuję zrobić program i pomyśleć nad IC'kiem

            [ Dodano: Sob 13 Lut, 10 14:54 ]
            Ps AGR po wirusie objedzie 110'tkę. Testowane :diabelski_usmiech
            Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI

            Komentarz

            • tryton
              Elegance
              • 2008
              • 935

              #7
              u mnie AGR ciągnie równo nie ma czegoś takiego jak odczuwalna turbo dziura . Teraz jadąc przypomniałem sobie ten post i aż sprawdziłem 3 bieg wdepniecie i silnik wkręca się na obroty doszedłem do 4100 i musiałem hamować , auto cały czas równo przyspieszało . Z tego co pamiętam to pompa nie wydala w okolicach 4500-4600 i silnik traci cug . Oczywiście jest to tylko 90 koników więc nie można powiedzieć żeby w fotel wciskało mnie 4G

              Komentarz

              • Busku
                Rider
                • 2009
                • 655

                #8
                Oczywiście nie chodziło mi o załączanie turbiny tylko od jakich obrotów ją słychać :wink: Wiadoma sprawa że to 90km, ale jednak po przejażdżce troszke mocniejszymi autami brakuje fajnego wciśnięcia w fotel :diabelski_usmiech Na wiosne chyba bedzie wirusik :diabelski_usmiech lukas220, Ile w Twoim agr wyszło km po wirusie?
                Pozdrawiam
                Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
                Mercedes W210 290 Turbodiesel
                Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

                Komentarz

                • lukas220
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 120

                  #9
                  Zamieszczone przez Busku
                  Oczywiście nie chodziło mi o załączanie turbiny tylko od jakich obrotów ją słychać :wink: Wiadoma sprawa że to 90km, ale jednak po przejażdżce troszke mocniejszymi autami brakuje fajnego wciśnięcia w fotel :diabelski_usmiech Na wiosne chyba bedzie wirusik :diabelski_usmiech lukas220, Ile w Twoim agr wyszło km po wirusie?
                  118 koni i 280 Nm :wink: i różnicę dało się wyraźnie odczuć.
                  Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI

                  Komentarz

                  • ufo
                    L&K
                    • 2008
                    • 1475
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez lukas220
                    118 koni i 280 Nm :wink: i różnicę dało się wyraźnie odczuć.
                    dokładnie to samo miałem w leonie z silnikiem AGR, bez programu był "mułem"
                    Zamieszczone przez Busku
                    A jak u Was wygląda kwestia przyspieszenia?
                    tak do 120/140 rozpędzał się bez jęknięcia a potem bywało różnie :wink:

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      Ze względu na to ze jest zima to mozesz w pewnych zakresach obrotów słyszec turbinę ale jak bedzie cieplo to pewnie nie bedziesz jej juz słyszeć
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • Tomek_dx
                        Rider
                        • 2008
                        • 398

                        #12
                        Busku, wersja 90 konna od 110 konnej różni się tylko wtryskami i programem i dodatkowo w AGR nie masz zmiennej geometrii turbiny (w nastepcy 90konnej ALH już zmienna jest). Program u profesjonalnego tunera (tylko z hamownią i wykresem!!) to koszt ok 1000 pln do tego wtryski też około 1000 i bedziesz miał ze 120-130KM
                        Tomek

                        Komentarz

                        • Hunter
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 1655

                          #13
                          u mnie jakieś 1750 rpm i ciągnie do 4000 tyś. (może 4100)
                          ...nie ma to jak Octavia :drive:
                          >>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<

                          Komentarz

                          • Busku
                            Rider
                            • 2009
                            • 655

                            #14
                            Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :wink: Oczywiście każdy otrzymuje punkcik za pomoc :wink: Jeśli chodzi o wirusa to oczywiście nie miałem na myśli jakiegoś boxa z allegro tylko profesjonalny program, myśle że 1400zł wystarczy a wtrysków narazie zmieniać nie będę, ok 115-120km raczej wystarczy
                            Pozdrawiam
                            Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
                            Mercedes W210 290 Turbodiesel
                            Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

                            Komentarz

                            • kornat
                              Rider
                              • 2007
                              • 578

                              #15
                              Zamieszczone przez Busku
                              ok 115-120km raczej wystarczy
                              Do czasu :twisted: z czasem się chce coraz więcej

                              Komentarz

                              • Hunter
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 1655

                                #16
                                Busku, za 1000 PLN już masz profi chipa
                                ...nie ma to jak Octavia :drive:
                                >>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<

                                Komentarz

                                • Busku
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 655

                                  #17
                                  Z tego co czytałem to w digitech'u w Katowicach po rabacie dla OCP kosztuje 1400zł, no chyba że coś się zmieniło
                                  Pozdrawiam
                                  Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
                                  Mercedes W210 290 Turbodiesel
                                  Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

                                  Komentarz

                                  • Hunter
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 1655

                                    #18
                                    może lepiej przejechać się dalej i zaoszczędzić kilka stów??
                                    ...nie ma to jak Octavia :drive:
                                    >>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<

                                    Komentarz

                                    • Busku
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 655

                                      #19
                                      Nie ma najmniejszego problemu żeby pojechać gdzieś dalej, jeśli możesz to wyślij mi link do stronki jeśli takową posiadają :wink:
                                      Pozdrawiam
                                      Mercedes W124 300CE: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=asc&start=150
                                      Mercedes W210 290 Turbodiesel
                                      Renault Laguna II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=25

                                      Komentarz

                                      • konkon
                                        Rider
                                        • 2008
                                        • 667
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                                        #20
                                        Może przepływomierz do wymiany, u mnie wróciła moc powyżej 3 tys. obr. (cena nowego poniżej 300 zł, oryginał BOSCH), najlepiej zdiagnozować logami dynamicznymi.

                                        Chip tuning to "Rogalotti" MR-Motors Warszawa
                                        lub "Aligator" Dynosoft Katowice http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0 - grupowe chipowanie, super ceny, tylko czy aktualne zapisy?

                                        chip tuning do 120KM; wtryski, program do 130KM (ograniczeniem jest turbina).

                                        pozdrawiam
                                        Konrad
                                        OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                        90 konny AGRessor
                                        PerfectServiceBy DGW
                                        WhitePride :smokedevil

                                        Komentarz

                                        Pracuję...