Witam serdecznie! Mam pytanko w związku z przyspieszeniem w tdi AGR, a mianowicie w jakim zakresie obrotów u Was najlpiej przyspiesza? W mojej octavce najlepiej "ciągnie" w zakresie obrotów 1500-2500 a potem to już tak średnio...Turbine słychać od 1500 obrotów a jak rozmawiałem ze znajomymi (mają 110ps) to turbina załączna sie od ok 2000 obrotów... Dzisiaj kolega kupił audi a3 130ps i od 2000 obrotów zaczyna ładnie przyspieszać do ok 4000 obrotów, wiem że 130ps to nie 90 ale ciekaw jestem jak jest u Was... Nie ukrywam że 130ps wystarczyłoby mi w zupełnoście i nie wiem co zrobić aby uzykać taką moc u siebie, z tego co pytałem to sam chip da moc ok 115-120km... Pozdrawiam
A jak u Was wygląda kwestia przyspieszenia? Też najlepiej w takim zakresie obrotów jak u mnie? I czy też przy ok 2600 obrotach zaczyna słabiej przyspieszać? Bardzo prosze o odp :wink: Pozdrawiam
hej, u mnie w zasadzie tez turbawka sie wlacza od 2tys obrotow, chodz moze i wlacza sie wczesniej ale jej tak nie slychac
No coz, to jest tylko 90KM, wg mnie to i tak daje rade
Nie ma takiego czegoś jak włącza lub wyłącza :twisted: -Turbina to nie jest silnik elektryczny. Wirnik turbiny kręci nie nawet na wolnych obrotach i to tyś obr na minutę. Moment kiedy wpływ turbiny daje o sobie znać jest wtedy, kiedy siła napędowa gazów wydechowych jest na tele mocna, aby znacząco doładować dolot. Moment ten jest zależny m.in. od bezwładności, wielkości turbiny i konstrukcji silnika. W silniku AGR turbina jest ze stałą geometrią łopatek, a co za tym idzie, zakres optymalnych obrotów jest mniejszy niż 110'tce. Proponuję zrobić program i pomyśleć nad IC'kiem
[ Dodano: Sob 13 Lut, 10 14:54 ]
Ps AGR po wirusie objedzie 110'tkę. Testowane :diabelski_usmiech
Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI
u mnie AGR ciągnie równo nie ma czegoś takiego jak odczuwalna turbo dziura . Teraz jadąc przypomniałem sobie ten post i aż sprawdziłem 3 bieg wdepniecie i silnik wkręca się na obroty doszedłem do 4100 i musiałem hamować , auto cały czas równo przyspieszało . Z tego co pamiętam to pompa nie wydala w okolicach 4500-4600 i silnik traci cug . Oczywiście jest to tylko 90 koników więc nie można powiedzieć żeby w fotel wciskało mnie 4G
Oczywiście nie chodziło mi o załączanie turbiny tylko od jakich obrotów ją słychać :wink: Wiadoma sprawa że to 90km, ale jednak po przejażdżce troszke mocniejszymi autami brakuje fajnego wciśnięcia w fotel :diabelski_usmiech Na wiosne chyba bedzie wirusik :diabelski_usmiech lukas220, Ile w Twoim agr wyszło km po wirusie?
Oczywiście nie chodziło mi o załączanie turbiny tylko od jakich obrotów ją słychać :wink: Wiadoma sprawa że to 90km, ale jednak po przejażdżce troszke mocniejszymi autami brakuje fajnego wciśnięcia w fotel :diabelski_usmiech Na wiosne chyba bedzie wirusik :diabelski_usmiech lukas220, Ile w Twoim agr wyszło km po wirusie?
118 koni i 280 Nm :wink: i różnicę dało się wyraźnie odczuć.
Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI
Busku, wersja 90 konna od 110 konnej różni się tylko wtryskami i programem i dodatkowo w AGR nie masz zmiennej geometrii turbiny (w nastepcy 90konnej ALH już zmienna jest). Program u profesjonalnego tunera (tylko z hamownią i wykresem!!) to koszt ok 1000 pln do tego wtryski też około 1000 i bedziesz miał ze 120-130KM
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :wink: Oczywiście każdy otrzymuje punkcik za pomoc :wink: Jeśli chodzi o wirusa to oczywiście nie miałem na myśli jakiegoś boxa z allegro tylko profesjonalny program, myśle że 1400zł wystarczy a wtrysków narazie zmieniać nie będę, ok 115-120km raczej wystarczy
Może przepływomierz do wymiany, u mnie wróciła moc powyżej 3 tys. obr. (cena nowego poniżej 300 zł, oryginał BOSCH), najlepiej zdiagnozować logami dynamicznymi.
Komentarz