[O1] zdjecie wybebeszonego tylu HB - dostep do amorkow od go
Zamieszczone przez sesik
Na szczęście koszt usunięcia DPFa jest znacznie mniejszy niż jego wymiana czy naprawa. A na przeglądach w naszym kraju na szczęście jeszcze tego nie sprawdzają i oby tak zostało. :szeroki_usmiech
Po pierwsze to IMHO jest chora sytuacja, żeby płacić za diesla DUŻO więcej niż za porównywalną (mocą, czasami na trasie i do 100 km/h) benzynę, a potem jeszcze dawać zarobić tunerowi. Po drugie Z czasem przeglądy techniczne przestaną być formalnością i transakcją łapowniczo-kumoterską, bo mam nadzieję, że PL z czasem znormalnieje.
Zamieszczone przez sesik
A tak na marginesie to on nawet nie wiedział które auta mają dpfa a które nie :diabelski_usmiech
A po co taka wiedza diagnoście? Wystarczy, że włoży czujnik w rurę i na wyświetlaczu odczyta ile g/m3 jakiego specyfiku wylatuje ze spalinami i ... uwali auto na przeglądzie/badaniu.
[O1] zdjecie wybebeszonego tylu HB - dostep do amorkow od go
nabylem nowa regulowana zwieche do czarnej i stad moje pytanie.
jak jest z dostepem do gory tylnych amorkow? macie moze zdjecie tylu HB bez wykladziny? twardosc tych amorkow regulowana jest od gory i mam nadzieje, ze w najgorzym razie wysarczy wywiercic otwor 5mm zeby miec dostep kluczem regulacyjnym.
Za kazdym razem musisz amorka wyjac, inaczej sie nie da.
to nie koni - nie musze skrecac amorka aby go regulowac.
regulacja jest przez otwor w tloczysku - wkladamy tam klucz (dluuuuuuuugi imbus) i krecimy. nie ma mozliwosci nawet roboac otwor gdzies wewnatrz aby tam podesc?
Komentarz