[Inne] 2.0 TDI - dyskusja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • knefel
    Ambiente
    • 2010
    • 231
    • Roomster (5J)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

    [Inne] 2.0 TDI - dyskusja

    jak to biore za mandacik? ja poprostu napisałem ładnie podanie wobec tego mandatu który mi wystawili i się z nim nie zgadzałem i zmniejszyli mi poprostu
    ...MOC jest bogiem, PRĘDKOŚĆ nałogiem, NITRO podstawą, a JAZDA zabawą...

    Albo SKODA, albo nic...
  • ArturTDI
    Rider
    • 2008
    • 469

    #2
    [Inne] 2.0 TDI - dyskusja

    Założyłem ten temat z tego względu żeby nie robić nikomu śmietnika z jego tematu. Temat tej jednostki jest często poruszany na forum w różnych miejscach.

    Może najlepszym rozwiązaniem będzie jak bedziemy pisali w tym temacie.

    Więc zacznę jako pierwszy.

    Ja nie powiem nic złego na ten silnik. Nigdy nie miałem z nim problemu (ani nikt u mnie w rodzinie) Spalanie też nie jest jakies straszne.

    Bardzo mnie interesują wasze wypowiedzi, odczucia, doświadczenie.

    mam nadzieję iż temat się przyjmie
    Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

    DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

    USŁUGI TRANSPORTOWE

    TEL: 531-33-55-77

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Sprecyzuj o ktore 2.0TDI chodzi bo jest ich wiele, rozne oznaczenia tego silnika rozne problemy.


      Co do BKD. To moj ma 114kkm. Turbina daje juz znac ze zyje, jak jest zimno pojawia sie delikatna karetka, na cieplym juz tego nie ma.
      Oleju miedzy wymianami co 15kkm bierze w okolicach 0,5l.
      Spalanie, no coz, to juz nie slynne 1.9TDI 1Z, tylko locha ktora pali ile chce, min wyszlo mi kiedys 5l, max realnie z calego baku 10,5l. Tragedii nie ma, ale o te 0,5l srednio jakby palil mniej nie byloby zle. Moze to przez DSG pali wiecej, ale kropelkowcy mowia ze pali im duzo mniej taka konfiguracja :twisted:

      Nic sie nie zepsulo puki co.

      A w BKD narzekania sa na glowice ktore padaja i w starych i nowych, nie ma tez innej lepszej glowicy bo to ciagle ta sama. Ostatnio doszly klapki EGR. O turbinie juz wspomnialem.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • ufo
        L&K
        • 2008
        • 1475
        • Octavia III combi (5E5)
        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

        #4
        ja narazie nic złego nie mogę powiedzieć o tym silniku. mam zaledwie 50tys.km. nalatane, więc jest raptem "dotarty". spalanie, miasto, jestem bardzo zadowolony w trasie tym bardziej, jeśli się nie pałuje ponad 200km/h, ale czasami trzeba :szeroki_usmiech . jeśli chodzi o oliwkę...robię przeglądy w/g wskazań kompa czyli tzw. QG1. zalewam silnik oliwą "long-life" oryginalnym z VW i między przeglądami dolewam ok 2L, ale wiąże się to z tym, że często jeżdżę po autostradach...czasami wbrew przepisom :diabelski_usmiech .
        ogólnie, zajebczasty silniczek, po za paroma minusami, można naprawdę mieć dużo frajdy z tym motorem :wink:

        Komentarz

        • shado
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 5315
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez ufo
          po za paroma minusami,
          No ale jakimi?
          BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

          SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

          Komentarz

          • wocek
            Rider
            • 2006
            • 342
            • Audi

            #6
            Mam i ja 2,0 ale ten BMN to troszeczkę inna bajka, ale jednak z naszej stajni.
            W tej chwili na szafie 70kkmi i zero problemów silniczek bardzo dynamiczny i jak na 170KM ekonomiczny bo średnio pali w granicach 8l, DPF wypala się bezproblemowo, oliwy dolewam 0,7l co 15tys, najwięcej frajdy z jazdy mam gdy jadę po niemieckich autobanach , pięknie się sprawuje w tedy gdy muszę szybko wykonać manewr wyprzedzania.
            To naprawdę udana jednostka :lol: :lol: :lol:
            wocek

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              ja mam 97kkm, od zakupu zrobiłem nim około 40kkm w rok, jak na razie nic sie nie zepsuło, czekam jak mi głowica pójdzie :szeroki_usmiech aha troche mi biegi haczą wymeniłem oliwe w skrzyni na motula i to samo, moze pomoże regulacja?
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • ArturTDI
                Rider
                • 2008
                • 469

                #8
                w jednym z aut rodziców ( A6C6 z 2005 roku) jest właśnie motorownia 2.0 TDI. Samochód ten nie stygnie i robi rocznie około 70-80 kkm. W tej chwili ma najechane pod 300kkm i nic się z nim nie dzieje. Dodam że fabrycznie jest tam 143KM a w tej chwili 170 KM. U ASO Szewczyk został wgrany farbyczny program podnoszący moc do tych 170KM.

                Auto jezdzi na castrolu edge. wymiana co 15kkm. Nie ma najmniejszych problemów z tym motorem a nie jest oszczędzany ten samochód na helmuckich autobanach.

                Oczywiście że od wymiany do wymiany trzeba dolać trochę oliwy ok. 1 litra może trochę więcej. pompowtrysk zawsze weźmnie.

                U mnie ten silnik jest na +
                Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

                USŁUGI TRANSPORTOWE

                TEL: 531-33-55-77

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Zamieszczone przez ArturTDI
                  U ASO Szewczyk został wgrany farbyczny program podnoszący moc do tych 170KM.
                  Tylko bez takich farmazonów na tym forum, bo misie źle z rana robi :evil:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • ArturTDI
                    Rider
                    • 2008
                    • 469

                    #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Tylko bez takich farmazonów na tym forum, bo misie źle z rana robi :evil:
                    a co tu jest farmazonem Maicroft,

                    Takim samym sposobem Octavii podniosłem moc przez ASO Carsed w Siedlcach
                    Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                    DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

                    USŁUGI TRANSPORTOWE

                    TEL: 531-33-55-77

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      ArturTDI, Bo ASO nie ma czegos takiego jak fabryczny program na xxx KM, ASO programu kupuje nie robi, a kupuje od tunera, Ty placisz ASO kwote X, a tuner dostaje z tego 1/2X najczesciej Prosta sprawa w OII wgranie softu z modelu 2.0TDI 170KM nie jest mozliwe do sterownika z modelu 2.0TDI 140KM. To sa inne sterowniki, a wiec fabrycznie nie ma takiej opcji
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • ArturTDI
                        Rider
                        • 2008
                        • 469

                        #12
                        Maicroft, zgadza sie. Nie zrozumielismy sie i ja źle się wyraziłem. Ja nie wiem jak było to robione przez ASO i od kogo oni kupili program. Zaprowadzony został samochód i tyle. Odebrany został już z zwiększoną mocą. Nie znam się na tym. Ale widze że Ty się na tym znasz więc napewno tak jest.

                        Sorry za delikatny spór ale dobrze że wszytsko wyjaśnione.

                        Dodam że taka przyjemność kosztołał 2 tys zł. I teraz Ciekawe ile na tym tuner zarobił który napisał program.

                        Nie wiedziałem o czymś takim powiem szczerze. I dzieki za objaśnienie tematu.
                        Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                        DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

                        USŁUGI TRANSPORTOWE

                        TEL: 531-33-55-77

                        Komentarz

                        • ufo
                          L&K
                          • 2008
                          • 1475
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                          #13
                          ArturTDI, Maicroft, ma rację z tym robieniem programu w ASO. o mały włos wpadlbym w tę samą sieć co ty...
                          Zamieszczone przez ArturTDI
                          Dodam że taka przyjemność kosztołał 2 tys zł. I teraz Ciekawe ile na tym tuner zarobił który napisał program.
                          no właśnie, w ASO zarobili na tobie przynajmniej połowę ceny.

                          Komentarz

                          • ArturTDI
                            Rider
                            • 2008
                            • 469

                            #14
                            jest nauczka na przyszłość.

                            ufo, pisałeś o jakiś minusach swojego motoru. możesz powiedzieć coś więcej.
                            Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                            DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

                            USŁUGI TRANSPORTOWE

                            TEL: 531-33-55-77

                            Komentarz

                            • ufo
                              L&K
                              • 2008
                              • 1475
                              • Octavia III combi (5E5)
                              • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez ArturTDI
                              pisałeś o jakiś minusach swojego motoru. możesz powiedzieć coś więcej.
                              ja ich narazie nie mam ale paru z nas już się o nich przekonało. a co miałem na myśli, to, to co napisał Maicroft,
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              A w BKD narzekania sa na glowice ktore padaja i w starych i nowych, nie ma tez innej lepszej glowicy bo to ciagle ta sama. Ostatnio doszly klapki EGR. O turbinie juz wspomnialem.
                              ...mój EGR też od pewnego czasu zaczyna dziwnie się zamykać :?

                              Komentarz

                              • genesis
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 232

                                #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                A w BKD narzekania sa na glowice ktore padaja i w starych i nowych, nie ma tez innej lepszej glowicy bo to ciagle ta sama. Ostatnio doszly klapki EGR. O turbinie juz wspomnialem.
                                A 2,0 tdi CR mają te same głowice co PD?
                                DADRL wyłącz światła - włącz myślenie

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  Nie wiem, trzeba by zobaczyc do ETKI. Ale nie slyszalem jeszcze zeby glowica poleciala w takim. Ostatnio w BKD czy BMN tez nikt sie nie chwali ze glowica mu poszla.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • ali7
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 179

                                    #18
                                    Witam

                                    Z BKD juz jestem jakiś czas, obecnie O2 i O2 FL, w O2 po 150 kkm wymienilem dwumase ze sprzeglem, jeden przegob i lozysko. Wczesniej tylko przeglady i 0,5 l oleju co 15 kkm. Przed 150 kkm Rogal zajal sie programem i wyszlo 175/390, juz nie jedna rs-ka sie zdziwiła , turbina gwizdała i gwizdze do dzisiaj, autko ma sie dobrze. Teraz docieram O2 FL na BKD i mam nadzieje, że tez pojdzie tą drogą, mimo że na liste do Rogala jest juz wpisana :twisted:

                                    Pzdr.
                                    ali
                                    @200KM

                                    Komentarz

                                    • neck99
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 1326

                                      #19
                                      Zamieszczone przez ufo
                                      ...mój EGR też od pewnego czasu zaczyna dziwnie się zamykać :?

                                      To znaczy ? po czym zauważyłeś ? :wink:
                                      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                      Komentarz

                                      Pracuję...