Skoda Octavia 1.6 TDi CR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paweł2
    L&K
    • 2010
    • 1405

    #51
    Zamieszczone przez Dusiek
    Ale jeśli ktoś zapyta mnie czy wolę moja obecną 1.6 od mojej poprzedniej (przedliftowej) 1.9 to o każdej porze dnia i nocy bez zastanowienia odpowiadam ODDAJCIE MI MOJEGO BXE Przypomina mi się za każdym razem przy każdej próbie wyprzedzania. Miałem poprostu chipa na 151KM a na 1.6 chipa nie mam i wszystko wskazuje na to, że miec nie będę.
    No ale te 1.6 w seri maja po 115-120 wiec jak przyjdzie ten czas ze zaczna je robic(a przyjdzie ) to 150ps nie powinno byc problemem.
    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

    Komentarz

    • leszekmw
      RS
      • 2005
      • 5356

      #52
      Maicroft, no ciekawe jak Ci się będzie jeździło , klient w golfie z takim zestawem bardzo narzeka na pracę skrzyni. tylko nie pamiętam już o co mu chodzi - że za szybko włącza wyższy bieg czy coś.., pisałem gdzieś wcześniej. jak będzie to się go spytam.
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #53
        A co DSG6 to kiedy biegi wrzuca - dokladnie tak samo, chociaz tu puki co widze tendencje do przytrzymania obrotow po 2,5k, a nie 1,8-2,0 i zmiana :wink:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • dwaoka
          Elegance
          • 2010
          • 927

          #54
          Maicroft, to ciekawe jak zachowuje się tryb S, czyli skodowski program na tor
          bkc+dsg

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #55
            Normalnie. W DSG6 przy lizaniu gazu wrzuca wyzszy bieg przy 3,0k, a redukuje gdy obroty spadaja ponizej 2,5k.

            Tu mysle bedzie podobnie.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • AdamB
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 8033
              • Octavia IV (NX3)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #56
              Maicroft, jak sobie radzisz z niedoborem mocy??? 2.0TDI vs 1.6TDI :szeroki_usmiech
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #57
                AdamB, E tam nie ma tragedii. W koncu 100kg mniej wazy teraz auto, bo przeciez sama skrzynia jest o wiele lzejsza. Jezdzilem tym autem z manualna skrzynia i stwierdzilem, ze w zupelnosci wystraczy, zeby zona miala czym pojechac na zakupy czy z dziecmi do przedszkola. A ja sobie dam rade.

                Do jazdy po miescie wystarczy, a w trase jeszcze zadna tym nie pojechalem, ostatnio duzo mniej jezdze (puki co)

                Jak kiedys juz bedzie sie dalo dlubnac ten silnik to bedzie dlubniety.


                Zona dzis pojechala BKD a jak wrocila to mowi: to auto jest chyba zepsute :?: , glosno w nim, skrzynia chodzi inaczej a zawieszenie jakies twarde.

                Zapomniala dodac, ze hamulce dzialaja lepiej i mocniej wciska w fotel :twisted:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • AdamB
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 8033
                  • Octavia IV (NX3)
                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                  #58
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Zapomniala dodac, ze hamulce dzialaja lepiej i mocniej wciska w fotel :twisted:
                  No wiesz kobieta na co innego zwraca uwagę niż facet :szeroki_usmiech
                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                  Komentarz

                  • adamusek
                    Rider
                    • 2010
                    • 331

                    #59
                    boxy juz robia
                    Discover how to quickly and safely increase performance of your Skoda Octavia by up to 40% with our proven plug-in diesel tuning chip.
                    Prowadzi NaviExpert Lifetime
                    Ostrzega Yanosik
                    Nagrywa Vicovation TF-2 EZ

                    Komentarz

                    • KriSSo
                      Rider
                      • 2008
                      • 285

                      #60
                      No właśnie. NIe ważne, czy 1.6 TDI, czy nowe 2.0 TDI CR 140, 170 (rok modelowy 2012). Można zapomnieć o chipie . Rozmawiałem wczoraj z tunerem i nie dość, że od teraz ŻADEN VAG nie będzie już W OGÓLE robiony przez OBD (pozostają tylko i wyłącznie mody poprzez BDM rozbiórkę kompa), to w dodatku co pół roku VAG wypuszcza nowy soft do ECU i każdy taki nowy w ogóle nie będzie do zmodowania przez długi czas, nawet poprzez rozbiórkę ECU. Porażka totalna. Do tej pory średnio pół roku trzeba było czekać, by checksumy itd były ogarnięte i można było modzić przez BDM. Choć 1.6 TDI ile już jest na rynku? Zdaje się, że znacznie dłużej, a i tak lipa. Teraz, jak wchodzi co pól roku nowy soft - po prostu nie da się za tym nadążyć, bo nim się soft ogarnie, już wchodzi nowy i tak w kółko. Pozostaje modzić tylko auta kilkuletnie. Czyżby nastał kuniec tuningu nowych VAG?.

                      Z BXE było fajnie. Człowiek odebrał nowego np w poniedziałek, a we wtorek mógł jechać już na moda do dowolnego tunera . Fajnie było.

                      Komentarz

                      • leszekmw
                        RS
                        • 2005
                        • 5356

                        #61
                        Zamieszczone przez KriSSo
                        Z BXE było fajnie. Człowiek odebrał nowego np w poniedziałek, a we wtorek mógł jechać już na moda do dowolnego tunera . Fajnie było.
                        czekać tak długo :?: :shock:
                        bez problemu wyjeżdżałeś takim z salonu :lol:
                        /no pewnie nie z wszystkich../
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz

                        • adamusek
                          Rider
                          • 2010
                          • 331

                          #62
                          mam pytanie do tych co mieli BXE i CAYC - podobno skrzynia ma troche inne przelozenia w CAYC - czy faktycznie piatka jest dluższa ??
                          Prowadzi NaviExpert Lifetime
                          Ostrzega Yanosik
                          Nagrywa Vicovation TF-2 EZ

                          Komentarz

                          • qbec
                            Rider
                            • 2010
                            • 398

                            #63
                            u mnie przy 197 (Vmax) jest około 3500 rpm (no może 3700)
                            Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

                            mój szkodnik

                            Komentarz

                            • Coke
                              Elegance
                              • 2010
                              • 771
                              • Octavia II (1Z3)
                              • AUM 1.8 20VT 150 KM
                              • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                              #64
                              1,4 tsi ma hiper kosmiczną skrzynię z górki leci prawie 220 km/h na 6tce
                              Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

                              Komentarz

                              • bzyq_74
                                RS
                                • 2008
                                • 3467
                                • Volkswagen
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                                • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                                #65
                                Zamieszczone przez qbec
                                u mnie przy 197 (Vmax) jest około 3500 rpm (no może 3700)
                                Zamieszczone przez adamusek
                                mam pytanie do tych co mieli BXE i CAYC - podobno skrzynia ma troche inne przelozenia w CAYC - czy faktycznie piatka jest dluższa ??
                                Wygląda na to że dłuższa.
                                U mnie w BXE przy 170 (GPS) jest 3500.
                                MARCIN
                                Mój szkodnik

                                Komentarz

                                • qbec
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 398

                                  #66
                                  bzyq_74- jutro postaram się dokładnie sprawdziś ile jest przt 100 i 150 na piątce (z GPS i ze wskazań prędkościomierza
                                  Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

                                  mój szkodnik

                                  Komentarz

                                  • KriSSo
                                    Rider
                                    • 2008
                                    • 285

                                    #67
                                    Zamieszczone przez qbec
                                    u mnie przy 197 (Vmax) jest około 3500 rpm (no może 3700)
                                    No to jest dłuższa, bo w BXE przy licznikowych 197 km/h jest 4100 rpm.

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #68
                                      Tylko mocy braknie zeby jechalo szybciej.

                                      CAYC kreci sie to 5tys, a BKD krecilo sie do 4,5tys. Nie wiem jak jest z BXE.

                                      Mi GPS ostatnio pokazal 187, bez zadnej napinki. Moze i jezdzi wiecej, ale puki co mnie to nie interesuje
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • xtremesystems
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 2254
                                        • Hyundai

                                        #69
                                        mnie fabia wiecej niz 191 gpsowo nie pojedzie. jest 3500k i tyle.

                                        raz ze pudlo a dwa ma blokade na 190 wedle wskazan VCDS

                                        Komentarz

                                        • Super_Be
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 308

                                          #70
                                          Zamieszczone przez xtremesystems
                                          raz ze pudlo a dwa ma blokade na 190 wedle wskazan VCDS
                                          :?: :?: :?:

                                          To ja myślałem, że w Europie takie praktyki dotyczą tylko tych powszechnie przyjętych 250km/h! Wiem, że np. Japończycy się ograniczają u siebie do 180km/h, pewnie jeszcze gdzieś na świecie jest inaczej, ale nie spodziewałbym się, że u nas jakiś producent będzie blokował na 190. Ciekawe, chodzi o silnik, skrzynię, czy może jakieś przepisy typu "wymagane w tej klasie do 5 gwiazdek EuroNCAP"...
                                          :
                                          : Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
                                          :
                                          : Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
                                          : Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
                                          :

                                          Komentarz

                                          • adamusek
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 331

                                            #71
                                            daltego moze 1.6 byc troche bardzie ekonomiczne ;]
                                            Prowadzi NaviExpert Lifetime
                                            Ostrzega Yanosik
                                            Nagrywa Vicovation TF-2 EZ

                                            Komentarz

                                            • qbec
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 398

                                              #72
                                              eee... nie zauważyłem u siebie żeby toto ekonomiczne było (vide podpis...)

                                              edit:
                                              no i oczywiście nie sprawdziłem dzisiaj ile ma rpm na piątce... ech ta skleroza.
                                              Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem...

                                              mój szkodnik

                                              Komentarz

                                              • Lelon
                                                Ambiente
                                                • 2008
                                                • 130

                                                #73
                                                nie no panowie bez jaj z tą blokadą... :lol: na pewno ktoś by blokował diesla 1.6 na 190km/h bo bez blokady jeszcze by pojechał 192km/h... :lol:

                                                Komentarz

                                                • KriSSo
                                                  Rider
                                                  • 2008
                                                  • 285

                                                  #74
                                                  Blokada jest, tak samo w BXE. Z tym, że nie na 190 km/h jako prędkość, tylko dla ostatniego biegu jest ustawiony fabrycznie rpm-limiter na poziomie 4100 rpm. I wtedy nie ma znaczenia, czy przed chipem, czy po chipie, czy z górki, czy pod górkę - bez różnicy. Jedzie licznikowe 197, bo motor nie przekroczy 4100 rpm i koniec. Po co? by jakiś nazbyt porywczy jegomość nie usmażył motorowni i nie odfrunął razem z turbiną w kosmos.

                                                  Komentarz

                                                  • xtremesystems
                                                    RS
                                                    • 2010
                                                    • 2254
                                                    • Hyundai

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez KriSSo
                                                    Blokada jest, tak samo w BXE. Z tym, że nie na 190 km/h jako prędkość, tylko dla ostatniego biegu jest ustawiony fabrycznie rpm-limiter na poziomie 4100 rpm. I wtedy nie ma znaczenia, czy przed chipem, czy po chipie, czy z górki, czy pod górkę - bez różnicy. Jedzie licznikowe 197, bo motor nie przekroczy 4100 rpm i koniec. Po co? by jakiś nazbyt porywczy jegomość nie usmażył motorowni i nie odfrunął razem z turbiną w kosmos.
                                                    dokladnie tak jest.
                                                    bo u mnie przy vmax jest cos kolo 3700rpm . wiec mozna jechac tak caly czas. ale juz wiecej to silnik by sie sfajtal.

                                                    ciekawe czy da rade zdjac przy czipie ta blokade

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...