Metalowa osłona silnika a chłodzenie miski

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mitob
    Drive
    • 2009
    • 65

    Metalowa osłona silnika a chłodzenie miski

    Zamieszczone przez maxpaynemm
    Jak ja zagladałem u siebie w żarówki tylne to z jednej strony było ok a z drugiej w przeciwmgielnym była wsadzona żarówka która zamiast precika wolframowego (tego który świeci) miała wsadzony kawałek zwykłego drutu troche mnie to zdziwiło ale pewnie zrobiono tak żeby było jedno przeciwmgielne a komp żeby nie wywalał blędu.
    Pewno u ciebie bedzie podobnie.
    Czyli wymienić żarówkę na ta z dwoma włóknami/drucikami [ty tak zrobiłeś ?]... a jak będzie wszystko chodzić i wywali błąd to zastosować ten rezystor co na forum passata pisali... dobrze myślę ?
    Pozdrawiam
    MITOB

    I :czerwona: GW
  • Arti_r1
    RS
    • 2008
    • 2626

    #2
    Metalowa osłona silnika a chłodzenie miski

    Nie wiem czy mam się czym martwić czy nie. A mianowicie, mam założoną płytę met. pod silnikiem zrobioną całkowicie na wzór mrov'a. Zamontowana jest także do sanków (czy jak to sie nazywa :P )oraz do podłużnicy na ori wsporniku mrov i po bokach do osłon plastikowych. Czy w okresie letnim nie będę miał problemów z temp. oleju? Wiadomo, od czasu do czasu się przyciśnie :P A może by tak zrobić w niej jakieś otwory?
    Fabryka Barw :]

    Czarna O1 rs-line tdi
    Srebrna O2 Scout

    DACAR.team

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      Zamieszczone przez Arti_r1
      A może by tak zrobić w niej jakieś otwory?
      bardzo pozytywne myślenie. kilka otworów nie zaszkodzi a przynajmniej będziesz spał spokojnie
      osobiście w okresie letnim jeżdżę ze zdjętą osłoną dolną co daje -10- -15' na temp. oleju poza tym po pałowaniu wystarczy chwila spokojne jazdy żeby temp. zaczęła spadać co przy założonej osłonie było niemożliwe. Weź oczywiście poprawkę na stopień "wyżyłowania" mojego motoru :wink:
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • Arti_r1
        RS
        • 2008
        • 2626

        #4
        dzięki Grzesiu za info :wink: a jak się ma chłodzenie miski przy osłonie plastikowej?? Przecież w niej też niema otworów :? A wystarczy jak zrobię w niej parę dziur/ek za pomocą wiertarki czy może wyciąć jakiś kawałek (prostokąt) np. wym 2x10cm?
        Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
        Weź oczywiście poprawkę na stopień "wyżyłowania" mojego motoru :wink:
        tak tak, ja aż tyle km nie mam :P
        Fabryka Barw :]

        Czarna O1 rs-line tdi
        Srebrna O2 Scout

        DACAR.team

        Komentarz

        • phoneman
          RS
          • 2008
          • 3376
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Arti_r1, Ja mam ta osłonę i ona ma wloty powietrza http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/75 nie ma problemu z temperaturą
          .

          Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

          Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            Zamieszczone przez Arti_r1
            a jak się ma chłodzenie miski przy osłonie plastikowej?? Przecież w niej też niema otworów
            no właśnie. tam nie ma większych możliwości żeby zrobić otwory a w metalowej nie będzie problemu
            Zamieszczone przez Arti_r1
            A wystarczy jak zrobię w niej parę dziur/ek za pomocą wiertarki czy może wyciąć jakiś kawałek (prostokąt) np. wym 2x10cm?
            raczej miałem na myśli użycie otwornicy i zrobienie nastu otworów średnicy 20-30mm
            Zamieszczone przez phoneman
            Ja mam ta osłonę i ona ma wloty powietrza
            tyle że te otwory są skierowane na skrzynie biegów :roll:
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            Pracuję...