Niemożliwy drugi rozruch zimnego silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dariuspolo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1168

    Niemożliwy drugi rozruch zimnego silnika

    techno fan:
    T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
    SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
    Zuzycie paliwa
  • maniek
    Classic
    • 2006
    • 3

    #2
    Niemożliwy drugi rozruch zimnego silnika

    Mam oto taki problem:
    Wsiadam rano do Skodzianki, podgrzewam świece, rozruch, pali można jechać. Nawet przy ostatnich mrozach, nie było problemów. Gdy po takim rozruchu wyłączę silnik (np po minucie lub dwóch) no to zaczyna się jazda: rozrusznik kręci a silnik nie ma zamiaru zaskoczyć
    Gdy auto postoi jakiś czas (nieważne czy na mrozie czy w garażu) to można je odpalić jak za pierwszym razem, wyłaczenie silnika i próba odpalenia znów problem. Sytuacja występuje gdy auto jest nierozgrzane, po przejechaniu 40 km i zostawieniu na 8 godzin pali od tyknięcia.

    Będę wdzięczny za jakieś wskazówki
    Była O1 1.9 AHF ale złodzieje się nie bali a taka dobra była
    Jest O2 2.0 BKD + 170 KM by VTG

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      moze TO ?
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Nie tu jest cos innego. Bo tamto objawia sie przy calkiem cieplym silniku, a po minucie to nawet w lecie wskazowka nawet nie dygnie
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Niszczelnosc przewodow paliwowych daje dokladnie taki efekt. Jednak nie ręczę, że to jest wlasnie to.
          TDI 205PS

          Komentarz

          • maniek
            Classic
            • 2006
            • 3

            #6
            Jadąc dziś do ASO zauwazyłem że wskaźnik temperatury całkiem był opadł na pozycje postojową a jechałem z 40 km. Zajeżdzam pod warsztat, mówię panu jakie mam objawy a pan grzecznie podpowiada czujnik temperatury cieczy (ECT). Zmienili na nowy, przy okazji dolali G12 i polepszacza do paliwka.
            Pojeździmy zobaczymy :diabelski_usmiech

            Dziekuję Wszystkim za odzew i informacje

            [ Dodano: Nie 12 Lut, 06 14:05 ]
            Heh, nie najeździłem się zbyt długo Nasŧępnego dnia po wizycie w ASO auto już zupełnie nie chciało odpalić. Zadzwoniłem do ASO gdzie pan skierował mnie do czegoś co się ładnie nazywa Service Mobil. Telefon do Service Mobil pan nie widzi problemu żeby przyjechać tylko że wieczorem. Przyjechał, zajrzał pod maskę (nawet komputera nie podłączył), coś ruszył i kazał odpalić.
            ZAPALIŁO jak zwykle !!!!
            Zawiodła mechanika, na kolektorze dolotowym jest taka przepustnica sterowana przez siłownik no i ona wredna się blokowała w pozycji ZAMKNIĘTE czyli brak dopływu powietrza. :shock: .

            Pomogło dokładne wyczyszczenie całego tego smalcu powstającego ze spalania naszego polskiego paliwa. Uwaga ta czynność nie jest ujęta w spisie czynności, które w czasie przeglądu są wykonywane (obejrzenie dolotu + czyszczenie).

            Serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Pana Marka (Service Mobil z ASO Felińskiego) jestem pod wrażeniem PROFESJONALIZMU

            Polecam usługę GDM (Gwarancja Dożywotniej Mobilności), wizyta Service Mobil 40 km od Warszawy kosztowała 122 PLN
            Była O1 1.9 AHF ale złodzieje się nie bali a taka dobra była
            Jest O2 2.0 BKD + 170 KM by VTG

            Komentarz

            Pracuję...