Niemożliwy drugi rozruch zimnego silnika
Zwiń
X
-
Niemożliwy drugi rozruch zimnego silnika
Mam oto taki problem:
Wsiadam rano do Skodzianki, podgrzewam świece, rozruch, pali można jechać. Nawet przy ostatnich mrozach, nie było problemów. Gdy po takim rozruchu wyłączę silnik (np po minucie lub dwóch) no to zaczyna się jazda: rozrusznik kręci a silnik nie ma zamiaru zaskoczyć
Gdy auto postoi jakiś czas (nieważne czy na mrozie czy w garażu) to można je odpalić jak za pierwszym razem, wyłaczenie silnika i próba odpalenia znów problem. Sytuacja występuje gdy auto jest nierozgrzane, po przejechaniu 40 km i zostawieniu na 8 godzin pali od tyknięcia.
Będę wdzięczny za jakieś wskazówkiByła O1 1.9 AHF ale złodzieje się nie bali a taka dobra była
Jest O2 2.0 BKD + 170 KM by VTG
-
-
Jadąc dziś do ASO zauwazyłem że wskaźnik temperatury całkiem był opadł na pozycje postojową a jechałem z 40 km. Zajeżdzam pod warsztat, mówię panu jakie mam objawy a pan grzecznie podpowiada czujnik temperatury cieczy (ECT). Zmienili na nowy, przy okazji dolali G12 i polepszacza do paliwka.
Pojeździmy zobaczymy :diabelski_usmiech
Dziekuję Wszystkim za odzew i informacje
[ Dodano: Nie 12 Lut, 06 14:05 ]
Heh, nie najeździłem się zbyt długo Nasŧępnego dnia po wizycie w ASO auto już zupełnie nie chciało odpalić. Zadzwoniłem do ASO gdzie pan skierował mnie do czegoś co się ładnie nazywa Service Mobil. Telefon do Service Mobil pan nie widzi problemu żeby przyjechać tylko że wieczorem. Przyjechał, zajrzał pod maskę (nawet komputera nie podłączył), coś ruszył i kazał odpalić.
ZAPALIŁO jak zwykle !!!!
Zawiodła mechanika, na kolektorze dolotowym jest taka przepustnica sterowana przez siłownik no i ona wredna się blokowała w pozycji ZAMKNIĘTE czyli brak dopływu powietrza. :shock: .
Pomogło dokładne wyczyszczenie całego tego smalcu powstającego ze spalania naszego polskiego paliwa. Uwaga ta czynność nie jest ujęta w spisie czynności, które w czasie przeglądu są wykonywane (obejrzenie dolotu + czyszczenie).
Serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Pana Marka (Service Mobil z ASO Felińskiego) jestem pod wrażeniem PROFESJONALIZMU
Polecam usługę GDM (Gwarancja Dożywotniej Mobilności), wizyta Service Mobil 40 km od Warszawy kosztowała 122 PLNByła O1 1.9 AHF ale złodzieje się nie bali a taka dobra była
Jest O2 2.0 BKD + 170 KM by VTG
Komentarz
-
Komentarz