jaka moc silnika w L&K czy zawsze 130ps

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jaka moc silnika w L&K czy zawsze 130ps

    [quote="Samiec"]
    Zamieszczone przez Aligator

    Cena samego FMIC , czy z orurowaniem ?
    to zależy u kogo:
    zestaw IC na wymiar + orurowanie w zależnoci od firmy 2000-2500
    można zastosować IC od Iveco ale koszt takiego 300za używkę a 550 za nówkę, orurowanie w zależności od firmy od 700-1200
    pozdr

  • #2
    jaka moc silnika w L&K czy zawsze 130ps

    witam nie znalazłem podobnego tematu może za słabo szukałem ale tak jak w temacie

    Komentarz

    • victopk
      Drive
      • 2006
      • 58

      #3
      Przed lifingiem czyli jesień 2000 było 110/235Nm, poźniej PD 130

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Nie zawsze były L&K w 130 PD po liftingu sam widziałem kilka 110
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • chester121
          L&K
          • 2005
          • 1053

          #5
          moj qumpel ma po liftingu z 2001r L&K 110KM
          wiem ze nie bylo 90 (za slabe do tak wytywornego auta :wink: )

          Komentarz


          • #6
            tak myślałem ten o którym myślę jest 2001 czyli może być 110 chyba że ale jak to sprawdzić czy tylko po sczytaniu kompa od silnika końcówka oznaczenia jest012 ale to chyba nic nie mówi

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Pierwsze 3 litery kodu silnika, albo w dowodzie albo na bloku albo na naklejce pod tylna wykladzina. Starsze L&K mialy np szyber, a potem to roznie bylo.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • PPK
                Ambiente
                • 2004
                • 188

                #8
                Przyznam szczerze ze jeszcze nigdy nie widzialem L&K 130 PS zawsze tylko 110.
                Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  PPK, ja też :| Już częsciej natrafisz na 130 PD Elegance
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • PPK
                    Ambiente
                    • 2004
                    • 188

                    #10
                    To juz predzej. Ale musze przyznac ze najwiecej ASZ-ow widzialem w wersjach limitowanych typu rider czy tak jak w moim przypadku celebrate.
                    Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

                    Komentarz

                    • Purchawa
                      Admin
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 8007

                      #11
                      A bylo wogole 130PD w wersji L&K?
                      Bo ZTCW to 130PD weszlo w 2004, a wtedy L&K juz nie bylo.
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        130PD bylo w Skodzie od listopada/grudnia 2002 roku. Jakbysmy poczekali kilka miesiecy to takie wlasnie by siedzialo pod maska zamiast AHF-a :wink:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • Purchawa
                          Admin
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 8007

                          #13
                          Maicroft, pewien jestes?
                          Bo mi sie wydaje, ze jednak rocznikowo pojawilo sie 2004, czyli jesien 2003...
                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                          STOP ECO-TERRORISM!

                          Komentarz

                          • chester121
                            L&K
                            • 2005
                            • 1053

                            #14
                            my gdybysmy poczekali 3miesiace tez by byl ASZ a ze tacie sie mocno spieszylo wiec wzial co bylo czyli AGR
                            co swoja droga jak tak czytam wcale nie byl zly pmysl bo przynajmiej nie mam problemow z turbina :twisted: tyle ze mocy brak(ale moze na wiosne to sie zmieni) k

                            Komentarz

                            • Ziomal
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 5841
                              • Octavia I (1U2)
                              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                              #15
                              najwiecej ASZ-ow widzialem w wersjach limitowanych typu rider czy tak jak w moim przypadku celebrate.
                              PPK myślałem że masz Elegance , ALe nie wiem czy się wogle opłacało kupować ASZ bo za mniejsze pieniądze kupisz ASV + virus i dalej do przodu byłeś.

                              [ Dodano: Nie 05 Lut, 06 23:34 ]
                              Purchawa, późna jesień zgadza sie
                              chester121 a gdzie to pisze że turbiny od ASZ są wadliwe ? Chyba 110 są bardziej podatne na jakieś awarie niż 130
                              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                              Jest O1 1.6 BFQ

                              Komentarz

                              • chester121
                                L&K
                                • 2005
                                • 1053

                                #16
                                chodzi mi o caloksztalt
                                czyli miejszy przebieg od wymiany do wymiany(AGR wytrzyma 250kkm) czego inne nie potrafia
                                no i nie ma problemu z kierownicami
                                agr ma prosta budowe a jak kazdy wie im urzadzenie prostsze tym mniej zawodne
                                k

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  Purchawa, W tym samym okresie pojawilo sie wyposazenie Celebrate, razem z wejsciem tego silnika, a wczesniej tego nie bylo.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • PPK
                                    Ambiente
                                    • 2004
                                    • 188

                                    #18
                                    W AGR moze wytrzymuje dluzej turbina bo jest mniej wyzylowany ale moim zdaniem to zywotnosc turbiny jak i calego silnika zalezy przede wszystkim od kierwonika

                                    Ziomal Jestem szczesliwym posiadaczem Celebratusa 8) milaa byc na poczatku 1.8 T ale ze sprzedawca nas zniechecil do 1.8 T to musialo byc cos ze zblizonymi chociaz troche osiagami i padlo na ASZ. Ale jak na to nie patrzec virusuje ASZ-a i mam auto z osiagami RS-a. Jak to mowia ASZ dosc drogi wrazenia z jazdy bezcenne. :diabelski_usmiech
                                    Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

                                    Komentarz

                                    • arci9
                                      RS
                                      • 2004
                                      • 2007

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Purchawa
                                      A bylo wogole 130PD w wersji L&K?
                                      Bo ZTCW to 130PD weszlo w 2004, a wtedy L&K juz nie bylo.
                                      Maicroft, pewien jestes?
                                      Bo mi sie wydaje, ze jednak rocznikowo pojawilo sie 2004, czyli jesien 2003...
                                      Na jesieni 2003 były 130PD napewno - moja była kupowana w październiku, a miech wcześniej Bendi swoją zakupił

                                      Komentarz

                                      • Martinez
                                        L&K
                                        • 2004
                                        • 1366
                                        • Audi

                                        #20
                                        Zamieszczone przez chester121
                                        czyli miejszy przebieg od wymiany do wymiany(AGR wytrzyma 250kkm) czego inne nie potrafia
                                        A skąd wiesz że wytrzymują 250kkm? NIe ma z tym generalnie żadnej reguły, bo każdą turbine można zarżnąć bardzo szybko. W książce serwisowej masz zapisane że przy 250kkm należy wymienić turbo?
                                        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                        czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                        Komentarz

                                        • misiekwaw
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 7715
                                          • Ford

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Ziomal
                                          ALe nie wiem czy się wogle opłacało kupować ASZ bo za mniejsze pieniądze kupisz ASV + virus i dalej do przodu byłeś
                                          do tego skrzynia 6biegow i wieksze hamulce i juz prawie masz ASZta :lol: a jak do ASZta dodasz virusa to znowu sie roznice zmieniaja :diabelski_usmiech

                                          Zamieszczone przez Ziomal
                                          chester121 a gdzie to pisze że turbiny od ASZ są wadliwe ? Chyba 110 są bardziej podatne na jakieś awarie niż 130
                                          tak tak :lol: ASZty to zło :zlosnik: nie jeżdżą, psują się i w ogole :rofl
                                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                          http://www.disi-tune.pl
                                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                          Był WRX
                                          Była Octa

                                          Komentarz

                                          • chester121
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1053

                                            #22
                                            A skąd wiesz że wytrzymują 250kkm? NIe ma z tym generalnie żadnej reguły, bo każdą turbine można zarżnąć bardzo szybko. W książce serwisowej masz zapisane
                                            że przy 250kkm należy wymienić turbo?
                                            ktos na forum ma nastukane juz ponad 250 i nic sie nie dzieje
                                            dodatkowo na forum zawsze padala opinia za turbo AGR jest duzo trwalsze od innych

                                            skolei moj wujek w golfie III nie wiam jak tam turbina jest ale chyba ta sama bo moc ma 90KM ma nastukane okolo 230kkm i wcale nie dba o turbo on wychodzi z zalozenia ze auto jest dla niego a nie on dla auta
                                            :evil:
                                            a z tego co na forum czytalem to ze zmienna geometria padaja szybciej(nawet ktos napisal ze 150kkm)

                                            generalnie jest zasada ze starsze diesle byly nie do zarzniecia bo nie mialy jakis sterownikow wtryskiwaczy itp
                                            nowe juz sa delikatne i choc by nie wiem jak sie dbalo o nie nie wytrzymaja tyle co stare
                                            i na tej podstawie smiem twierdzic ze turbo w AGR wytrzyma wiecej od innych
                                            bo to jest starsza konstrukcja

                                            czytajac forum co chwile natrafiam na to ze turbo zle dziala
                                            ale tylko ze zmienna geometria
                                            nigdy nie widzialem zeby koles narzekal na turbo ze stala geometria
                                            u was nie mozna jedzic dlugo na wolnych obrotach bo sie zaraz cyrki robia
                                            a u mnie mozna jezdzic jak dusza zapragnie i turbo ciagle chodzi jak nowe
                                            czyli AGR jest abrdziej uniwersalne

                                            i to jest wiedza z forum a nie z jakis instr. obsl. :wink:

                                            Komentarz

                                            • Qulek
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 1630
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                              #23
                                              Ja sie spotkałem z L&K PD 130.. nawet ostatnio z ojcem oglądaliśmy taką w salonie skody ktoś zostawił w rozliczeniu.. i 110 VP też widziałem wiec pewnie było co kto chciał to miał.. :szeroki_usmiech pewnie poza AGR i ALH...(jesli chodzi o TDI) bo benzyna była tylko 1.8T prawda ??
                                              BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                                              Było O1 jest O3

                                              Komentarz

                                              • Martinez
                                                L&K
                                                • 2004
                                                • 1366
                                                • Audi

                                                #24
                                                Zamieszczone przez chester121

                                                ktos na forum ma nastukane juz ponad 250 i nic sie nie dzieje
                                                dodatkowo na forum zawsze padala opinia za turbo AGR jest duzo trwalsze od innych


                                                generalnie jest zasada ze starsze diesle byly nie do zarzniecia bo nie mialy jakis sterownikow wtryskiwaczy itp
                                                nowe juz sa delikatne i choc by nie wiem jak sie dbalo o nie nie wytrzymaja tyle co stare
                                                i na tej podstawie smiem twierdzic ze turbo w AGR wytrzyma wiecej od innych
                                                bo to jest starsza konstrukcja

                                                czytajac forum co chwile natrafiam na to ze turbo zle dziala
                                                ale tylko ze zmienna geometria
                                                nigdy nie widzialem zeby koles narzekal na turbo ze stala geometria
                                                u was nie mozna jedzic dlugo na wolnych obrotach bo sie zaraz cyrki robia
                                                a u mnie mozna jezdzic jak dusza zapragnie i turbo ciagle chodzi jak nowe
                                                czyli AGR jest abrdziej uniwersalne
                                                Zgadzam się z opinią że AGRy są twardzsze ale takie ustawianie granicy wytrzymałości na 250kkm jest bezsensowne jak również pisanie że inne turbiny nie mają szans na wytrzymanie takiego okresu. Ja mam AHF'a i jak na razie odpukać z turbinką sie nic nie dzieje (nalatane 176kkm). Emil (od nas z forum) sprzedał swój samochód z przebiegiem bodajże ponad 230kkm chyba na fabrycznym turbo.

                                                A co do samej konstrukcji AGR i AHF to różnic w budowie silnika nie ma żadnych - różnią się tylko osprzętem.
                                                Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                                teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                                czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                                Komentarz

                                                • Ziomal
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 5841
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                  #25
                                                  PPK, dla mnie wrażenia z jazdy ASV są bezcenne
                                                  MisiekWAW,
                                                  do tego skrzynia 6biegow i wieksze hamulce i juz prawie masz ASZta a jak do ASZta dodasz virusa to znowu sie roznice zmieniaja
                                                  tak ale wtedy dochodzisz prawie do 80 tys zobacz co za tą cene używanego z TDI kupił
                                                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                                  Jest O1 1.6 BFQ

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...