Problem z elektrycznymi szybkami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jlupino
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 362

    Problem z elektrycznymi szybkami

    Zamieszczone przez neck99
    Moze inne oponki rozmiar, szerokość, typ bieznika, i było inne podłoze
    dokladnie u mnie czasem jak wyjezdzam z posesji to autko chodzi tak leciutko
    ze mozna by je porownac do wspomagania we fiacie z funkacja city
    niestety nie trwa to dlugo
    ale przylaczam sie do pytania lec'a, czy mozna wspomaganie jakos zwiekszyc
    ono jest hydrauliczne wiec moze jakies wieksze cisnienie plynu????
    pzdr
    Jaro
  • Mart
    Classic
    • 2005
    • 4

    #2
    Problem z elektrycznymi szybkami

    Witam!

    Problem jak w temacie - dzś pod koniec jazdy postanowiłem przewietrzyć wnętrze (i to był mój błąd ;-). Szybki zjechały w dół i już nie wróciły.

    Octa z 2001r. (Ambient) - elektryczne szybki wyglądają na dokładane w salonie (z tyłu korbki).

    Sprawdziłem oczywiście wszystkie bezpieczniki w puszce - są OK. Instrukcja mojej Octy nie wspomina ani słowem o jakichkolwiek bezpiecznikach elektryczbnie sterowanych szyyb.

    Pytanie za 100 punktów: Gdzie zatem może być ukryty bezpiecznik od sterowania szybkami?

    A moze to nie bezpiecznik tylko przekaźnik? (gdzie go szukać?)

    Nie sądzę żeby padły na raz oba podnośniki - podświetlenie klawiszy opuszczających / podnoszących szyby też jest OK.

    Znacie może jakiś "tajemny" sposób na "awaryjne" podniesienie szyb (przeciągi)?

    Nic podobnego w "archiwum" nie znalazłem - z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam,
    Mart

    1.9 TDI AGR - Combi

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Hmm, a nie szczelilo cos w srodku?? Bo jak te plasticzki padna to tak moze sie stac. Inna opcja zwariowal modul komfortu i otworzyl szyby.

      Ambient tak chyba mial, ze przod byla elektryka, a tyl korbki.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Mart
        Classic
        • 2005
        • 4

        #4
        Nic nie strzelało.
        Cisza i spokój.
        Moim zdaniem mogło to na "przeciążenie" wyglądać. Ale kto wie?
        Mart

        1.9 TDI AGR - Combi

        Komentarz

        • maciek
          Ambiente
          • 2005
          • 172

          #5
          Cześć, kiedyś już wklejałem tu opis bezpieczników/ przekaźników, więc looknij tu:

          Z tego co widze to powinieneś sprawdzić przekaźnik w miejscu C1. k
          Ambient tak chyba mial, ze przod byla elektryka, a tyl korbki.
          Maicroft, mimo dość bogatego wyposażenia Ambiente, w tym roczniku elektryczne szybki nie były w serii (choć akurat moja okta ma przód i tył na prąd, które wyglądają na montowane w fabryce) - podobno wielu klientów zauważało ten brak dopiero przy odbiorze i serwisy dokładały na szybko takie w miejscu korbek- tak mi mówił kiedyś koleś z ASO
          Pozdrawiam!!
          OCTAVIA '01

          Komentarz

          • nico21
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 2640
            • Volkswagen

            #6
            Mart, a nie masz moze opcji domykania szyb aktywacją alrmu lub przez przytrzymanie przekręconego kluczyka w zamku od strony kierowcy ??????
            DACAR.team

            Komentarz

            • krzyszt0f
              Drive
              • 2006
              • 64

              #7
              Zamieszczone przez nico21
              Mart, a nie masz moze opcji domykania szyb aktywacją alrmu lub przez przytrzymanie przekręconego kluczyka w zamku od strony kierowcy ??????
              Lub ten sam 'chwyt' z pilota do alarmu. Po aktywowaniu alarmu wciska się jeszcze raz guzik od włączania alarmu i szybki idą w górę ... ale to już zależy od alarmu.
              Gratuluję wyboru forum

              Komentarz

              • Mart
                Classic
                • 2005
                • 4

                #8
                Dziękuje wszystkim za pomoc.

                Problem rozwiązany - szybki śmigają.

                Rozwiązanie było w miarę banalne - bezpiecznik. Niebanalna była natomiast jego lokalizacja - znalazłem go pod plastikami pod osłoną kolumny kierowniczej.

                Dzięki za link do schematu przekaźńików - tej wiedzy dotychczas mi brakowało.
                Mart

                1.9 TDI AGR - Combi

                Komentarz

                Pracuję...