pasek wielorowkowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bmmsc
    Classic
    • 2008
    • 32

    pasek wielorowkowy

    co to za octavia na tablicach z bytomia zapierniczala dzis lewym pasem DTŚki na wiadukcie nad lukoilem, dzis po 9 rano. Aha bordowa O1 kombi bez relingow z wlepa na dupie.
  • Lashlo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1455

    #2
    pasek wielorowkowy

    Panowie
    Wiem,ze o rozrzadzie juz tematow bylo wiele.
    Mam prawie 100 tys km,niecale 3 lata od nowosci,auto szanowane,jeden kierowca itd.
    Ale na pasku wielorowkowym widze male pekniecia...
    I teraz pytanie do fachowcow:
    Niby mam rozrzad robic przy 120 tys (wg ASO),ale patrzac na ten pasek klinowy zastanawiam sie jak wyglada pasek rozrzadu....
    Wymieniac przy przegladzie 105 tys??
    Troszke sie boje i nie wiem co robic...
    Z gory dziekuje za sugestie i pomoc.

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      wymieniając zapewnisz sobie psychiczny komfort
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Lashlo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1455

        #4
        no ale jesli pasek wielorowkowy to i chyba rozrzad??

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          no mówię właśnie

          [ Dodano: Nie 18 Kwi, 10 19:01 ]
          no bo co, będziesz jeździł te następne 15kkm zastanawiając się czy wytrzyma czy nie? :?
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • Lashlo
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1455

            #6
            no to po co SAP daje 120 tys i chyba 5 lat,jak nie po calych 3 peka pasek...
            Pytam,bo sie boje a jednak wymiana w ASO to niemaly wydatek

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              Zamieszczone przez Lashlo
              no to po co SAP daje 120 tys i chyba 5 lat,jak nie po calych 3 peka pasek...
              Pytam,bo sie boje a jednak wymiana w ASO to niemaly wydatek
              no ale nic nie pękło, więc o co cho, trudno się spodziewać, że po 100kkm guma będzie wyglądała jak nowa, enyłej zalecenia ASO w tym względzie mam gdzieś i oczywiście będę zmieniał wcześniej niezależnie od tego jak to wszystko wygląda.
              rozumiem, że jak masz auto po gwarancji, ale serwisowane w ASO a pójdzie Ci pasek i zniszczysz motor, to możesz im generalnie naskoczyć?
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • Dzida
                RS
                • 2006
                • 2253

                #8
                Zamieszczone przez Lashlo
                no to po co SAP daje 120 tys i chyba 5 lat,jak nie po calych 3 peka pasek...
                chłopie no co Ty, z choinki się urwałeś, pytasz jakbyś nie znał polskich realiów i podejścia do klienta zarówno SAP jaki i ASO. :roll:
                Zamieszczone przez szkoda
                rozumiem, że jak masz auto po gwarancji, ale serwisowane w ASO a pójdzie Ci pasek i zniszczysz motor, to możesz im generalnie naskoczyć?
                dokładnie.
                Zamieszczone przez Lashlo
                Pytam,bo sie boje a jednak wymiana w ASO to niemaly wydatek
                Czy ja wiem.......... duży przegląd przy 90 kkm razem z wymianą rozrządu to koszt ok. 1350 PLN btutto (z pompą wody i moim olejem, 10% rabatu) dane z listopada 2008.
                To IMHO niewiele, ostatnio wymianiałem kompletny rozrząd u mnie w pasku razem ze wszystkimi możliwymi napinaczami i paskami wyszło prawie 1800 PLN na oryginałach...

                Więc moim zdaniem 1350 PLN za kompletny przegląd z wymianą wszystkich gratów to niewiele.

                Komentarz

                • Lashlo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1455

                  #9
                  Panowie
                  Dziekuje
                  Wymieniam i sie nie bede pitolil,ze mi cos w trasie padnie.

                  Komentarz

                  • Dzida
                    RS
                    • 2006
                    • 2253

                    #10
                    Zamieszczone przez Lashlo
                    Dziekuje
                    proszzzzzzzzzz

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      dokładnie, nie ma się co szczypać , w razie czego i tak będziesz w plecy i tak
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • zielony49
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 180

                        #12
                        Owszem w ASO wydatek spory, Kiedy ja chcialem zrobic tzw. duzy przeglad z wymiana oleju, filtrów, płynów, rozrzadu w ASO chcieli 1600 zł. Zaufany mechanik zrobil mi to samo za 750 zł.
                        Dipol

                        Komentarz

                        Pracuję...