co to za octavia na tablicach z bytomia zapierniczala dzis lewym pasem DTŚki na wiadukcie nad lukoilem, dzis po 9 rano. Aha bordowa O1 kombi bez relingow z wlepa na dupie.
pasek wielorowkowy
Zwiń
X
-
pasek wielorowkowy
Panowie
Wiem,ze o rozrzadzie juz tematow bylo wiele.
Mam prawie 100 tys km,niecale 3 lata od nowosci,auto szanowane,jeden kierowca itd.
Ale na pasku wielorowkowym widze male pekniecia...
I teraz pytanie do fachowcow:
Niby mam rozrzad robic przy 120 tys (wg ASO),ale patrzac na ten pasek klinowy zastanawiam sie jak wyglada pasek rozrzadu....
Wymieniac przy przegladzie 105 tys??
Troszke sie boje i nie wiem co robic...
Z gory dziekuje za sugestie i pomoc.
-
-
no ale nic nie pękło, więc o co cho, trudno się spodziewać, że po 100kkm guma będzie wyglądała jak nowa, enyłej zalecenia ASO w tym względzie mam gdzieś i oczywiście będę zmieniał wcześniej niezależnie od tego jak to wszystko wygląda.Zamieszczone przez Lashlono to po co SAP daje 120 tys i chyba 5 lat,jak nie po calych 3 peka pasek...
Pytam,bo sie boje a jednak wymiana w ASO to niemaly wydatek
rozumiem, że jak masz auto po gwarancji, ale serwisowane w ASO a pójdzie Ci pasek i zniszczysz motor, to możesz im generalnie naskoczyć?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
chłopie no co Ty, z choinki się urwałeś, pytasz jakbyś nie znał polskich realiów i podejścia do klienta zarówno SAP jaki i ASO. :roll:Zamieszczone przez Lashlono to po co SAP daje 120 tys i chyba 5 lat,jak nie po calych 3 peka pasek...
dokładnie.Zamieszczone przez szkodarozumiem, że jak masz auto po gwarancji, ale serwisowane w ASO a pójdzie Ci pasek i zniszczysz motor, to możesz im generalnie naskoczyć?
Czy ja wiem.......... duży przegląd przy 90 kkm razem z wymianą rozrządu to koszt ok. 1350 PLN btutto (z pompą wody i moim olejem, 10% rabatu) dane z listopada 2008.Zamieszczone przez LashloPytam,bo sie boje a jednak wymiana w ASO to niemaly wydatek
To IMHO niewiele, ostatnio wymianiałem kompletny rozrząd u mnie w pasku razem ze wszystkimi możliwymi napinaczami i paskami wyszło prawie 1800 PLN na oryginałach...
Więc moim zdaniem 1350 PLN za kompletny przegląd z wymianą wszystkich gratów to niewiele.
Komentarz
-
, w razie czego i tak będziesz w plecy i tak
Komentarz