co to za octavia na tablicach z bytomia zapierniczala dzis lewym pasem DTŚki na wiadukcie nad lukoilem, dzis po 9 rano. Aha bordowa O1 kombi bez relingow z wlepa na dupie.
pasek wielorowkowy
Zwiń
X
-
pasek wielorowkowy
Panowie
Wiem,ze o rozrzadzie juz tematow bylo wiele.
Mam prawie 100 tys km,niecale 3 lata od nowosci,auto szanowane,jeden kierowca itd.
Ale na pasku wielorowkowym widze male pekniecia...
I teraz pytanie do fachowcow:
Niby mam rozrzad robic przy 120 tys (wg ASO),ale patrzac na ten pasek klinowy zastanawiam sie jak wyglada pasek rozrzadu....
Wymieniac przy przegladzie 105 tys??
Troszke sie boje i nie wiem co robic...
Z gory dziekuje za sugestie i pomoc.
-
-
Zamieszczone przez Lashlono to po co SAP daje 120 tys i chyba 5 lat,jak nie po calych 3 peka pasek...
Pytam,bo sie boje a jednak wymiana w ASO to niemaly wydatek
rozumiem, że jak masz auto po gwarancji, ale serwisowane w ASO a pójdzie Ci pasek i zniszczysz motor, to możesz im generalnie naskoczyć?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Lashlono to po co SAP daje 120 tys i chyba 5 lat,jak nie po calych 3 peka pasek...
Zamieszczone przez szkodarozumiem, że jak masz auto po gwarancji, ale serwisowane w ASO a pójdzie Ci pasek i zniszczysz motor, to możesz im generalnie naskoczyć?
Zamieszczone przez LashloPytam,bo sie boje a jednak wymiana w ASO to niemaly wydatek
To IMHO niewiele, ostatnio wymianiałem kompletny rozrząd u mnie w pasku razem ze wszystkimi możliwymi napinaczami i paskami wyszło prawie 1800 PLN na oryginałach...
Więc moim zdaniem 1350 PLN za kompletny przegląd z wymianą wszystkich gratów to niewiele.
Komentarz
-
Komentarz