Czytałem ostatnio, że szmelcwagen chce sprzerdać Seata i kupić Alfę od Fiata.
Jako uzasadnienie jakiś tam prezes WV twierdził, że seat nie ma żadnych tradycji sportowych a oni potrzebują takiej marki. Tymczasem wypromowanie Seata niezbyt się powiodło. Teraz mają seata/skodę/WV które to marki w zasadzie konkurują ze sobą o tych samych klientów.
Wogóle to chyba jakąś rewoluję szykują. Ja bym to widzał tak:
1 - segment sportowych aut popularnych - Afla Romeo (albo coś podobnego - co tam im się uda kupić),
2 - segment aut popularnych - szmelcwagen,
3 - premium - audi/porsche,
4 - bidaklasa - skoda.
I to by miało ręce i nogi. Bo teraz rzeczywiście kupić np. passata zamiast superba to trzeba mieć
Jako uzasadnienie jakiś tam prezes WV twierdził, że seat nie ma żadnych tradycji sportowych a oni potrzebują takiej marki. Tymczasem wypromowanie Seata niezbyt się powiodło. Teraz mają seata/skodę/WV które to marki w zasadzie konkurują ze sobą o tych samych klientów.
Wogóle to chyba jakąś rewoluję szykują. Ja bym to widzał tak:
1 - segment sportowych aut popularnych - Afla Romeo (albo coś podobnego - co tam im się uda kupić),
2 - segment aut popularnych - szmelcwagen,
3 - premium - audi/porsche,
4 - bidaklasa - skoda.
I to by miało ręce i nogi. Bo teraz rzeczywiście kupić np. passata zamiast superba to trzeba mieć
Komentarz