normalka w 17" w octavi , tak może być i nic z tym nie zrobisz oprócz wymiany opon. a to że nie czułeś w tamtym roku to tylko Ci się tak wydaje
To jednak nie jest to samo i obawiam sie, ze jedna z opon moze ma jakies wady.
Podjade do ktoregos z tych serwisow bo strasnzie mnie wkurza to buczenie i lekkie walenie.
Wyząbkowane opony hałasują, ale nic poza tym. Wibracji nie ma prawa być. Jeśli są, to nie wina wyząbkowania, tylko być może uszkodzenia konstrukcji opony (o ile wyważenie jest prawidłowe). Na Hunterze to wyjdzie.
Wyząbkowane opony hałasują, ale nic poza tym. Wibracji nie ma prawa być
voytek,
Zamieszczone przez adriand
Nie czuję nic na kierownicy
pizerorosso to jedna z lepszych opon na rynku , nie sprzedałem tego dużo ale nie miałem nigdy reklamacji i nie słyszałem. ale wiadomo , wszystko sie może zepsuć.
adriand, masz nówkę wóz na gwarancji, opony z pierwszego montażu, może pojedź najpierw do aso i zgłoś problem :idea:
Jestem po wizycie w ASO InterAuto. Zdemontowane dwa przednie koła, wyważanie, usunięcie wszystkich założonych przez poprzedni zakład odważników, montaż.
Autko jeździ jak miód
Przypadek jeden na tysiąc, na felgach nie ma żadnych odważników.
Najbardziej wkurza mnie, że felgi montowałem w renomowanej firmie oponarskiej w Nowej Hucie. Goście poprzyklejali mi odważniki w różnych miejscach. Ręce opadają.
Za to jestem bardzo miło zaskoczony wizytą w ASO. Panowie zaprosili mnie warsztat, przy mnie wyważali koła, pokazali fatalnie przyklejone odważniki, a wszystko za free
2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
pizerorosso to jedna z lepszych opon na rynku , nie sprzedałem tego dużo ale nie miałem nigdy reklamacji i nie słyszałem. ale wiadomo , wszystko sie może zepsuć.
masz nówkę wóz na gwarancji, opony z pierwszego montażu, może pojedź najpierw do aso i zgłoś problem :idea:
Najpierw bylem w sieciowce na zmianie opon na letnie i od nich wyjechalem wlasnie z takim efektem, pojechalem do poprawki to mi wcisneli ten kit z zabkowaniem i ze musze pojezdzic troche. Potem pojechalem do aso to powiedzieli ze ciezko bedzie ale zobacza. Wywazyli ponownie bylo troche lepiej ale nie jest idealnie.
Podjade faktycznie do tego serwisu gdzie maja maszyne huntera i moze wtedy sie okaze co jest grane. Myslisz ze mozna to reklamowac na gwarancji?
Mialem podobny problem, wprawdzie nie bylo "bicia" na kierownicy ale w okolicy pedalow bardzo duze drgania i halas duzo wiekszy niz zwykle. Kola byly wywazane miesiac temu. Po wywazaniu na Hunterze wszystko jest cacy. Porozmawialem chwilke z czlowiekiem, ktory wywazal kola na temat zobkowania opon.
Otoz twierdzil, ze w autach z wielowachaczowym zawieszeniem opony z tylu zabkuja gdy sie jezdzi "na pusto". Notabene wlasnie po tym facet z miejsca rozpoznal, ze mialem zamienione kolo "przod-tyl".
adriand, jeżeli są mocno poząbkowane to można powalczyć. możesz ewentualnie mieć uszkodzoną oponę. wymieniałem parę miesięcy temu cały komplet michelinów fabrycznych z 308.
juri, Nie pamietam w tej chwili jak sie firma nazywa, za chwile podjade i sprawdze. W kazdym razie jest to blisko Al. Jana Pawla 2-go. Zaplacilem 60 PL'now za wywazenie 4-rech alu.
OK. Firma nazywa sie MBM Tarnow. http://www.mbm-serwis.pl/
jeżeli są mocno poząbkowane to można powalczyć. możesz ewentualnie mieć uszkodzoną oponę. wymieniałem parę miesięcy temu cały komplet michelinów fabrycznych z 308.
Wczoraj z kumplem ponownie to zweryfikowalismy i on tez widzi to co ja. Najpierw myslelismy, ze jest to piasta ale potem podnieslismy samochod i zakrecilismy opona i widac bylo golym okiem ze jest wglebiene po wewnetrznej czesci. Umowilem sie do tego zakladu co maja Huntera na dzisiaj ale powiedzial ze takie cos moze byc technologiczne i ciezko bedzie cokolwiek zrobic ale moze bedzie to lepsza podstawa do reklamacji opony.
P.S. niestety ten zaklad jest troszke drogi ale mam nadzieje ze bedzie solidny
adriand, No jak sie chce naprawiac auto przy pomocy dobrych markowch urządzeń to niestety trzeba bulić. taki hunter kosztuje tyle co 3 normalne wyważarki dobrych firm... , nawiasem mówiąc chyba nie jest tyle wart..
No jak sie chce naprawiac auto przy pomocy dobrych markowch urządzeń to niestety trzeba bulić. taki hunter kosztuje tyle co 3 normalne wyważarki dobrych firm... , nawiasem mówiąc chyba nie jest tyle wart..
Jestem już po wizycie u nich i przyglądałem się dość dokładnie oraz trochę podpytywałem. Okazało się, że faktycznie mam to wgłębienie ale hunter pokazał jak trzeba poprzesuwać oponę względem felgi aby było jak najlepiej. Dodatkowo wyszło, że mam jedną z opon bardziej zjechaną od innych ale powinny spokojnie jeszcze do końca sezonu pojeździć.
Jak widać nie wiem czy nie będę się rozglądał za czymś lepszym bo 30kkm to wcale nie za dużo na takie opony. Mam jeszcze lekkie wibracje ale o wiele mniejsze niz ostatnio. Z tym juz nic nie da sie poprawić.
żeby nie zakładać nowego tematu to napiszę tu swoim przypadku
od jakiegoś czasu ściągało mi auto w prawo a żeby jechać prosto musiałem męczyć się z kierownicą i przekręcać ją lekko w lewo. w końcu się zdenerwowałem i pojechałem na zbieżność . niestety to nic nie dało, ale Pan na stacji diagnostycznej przewidując taką kolej rzeczy powiedział żebym w takim wypadku zamienił koła przód/tył. Po tej zmianie auta nie ściąga, jedzie prościutko jak po linii. tylko że między 100 a 120 km/h pojawiają się choć nie zawsze drgania kierownicy, byłem wyważyć przednie koła, coś było nie tak i poprawili to, felgi proste ale drgania może troszkę zmalały ale nie zniknęły. i co jest grane ? na tych kółkach co mam z tyłu teraz, poprzednio ściągało auto ale nie było absolutnie żadnych drgań, a teraz jedzie prosto ale są te drgania. I tak źle i tak nie dobrze ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić :?:
no to już jest drugi zakład w którym wyważałem, koledzy tam wyważali i każdy z nich sobie chwalił ten zakład, felgi proste, opony ok. felgi mam aluminiowe, takie jak widać tutaj na zdjęciach. słyszałem też że takie bicie może być od tarcz hamulcowych, moje są do wymiany przy następnych klockach, czasem jest bicie przy hamowaniu, może to jest przyczyną :?: tylko czemu na tej drugiej parze kół nic nie drgało...
no to już jest drugi zakład w którym wyważałem, koledzy tam wyważali i każdy z nich sobie chwalił ten zakład, felgi proste, opony ok. felgi mam aluminiowe, takie jak widać tutaj na zdjęciach. słyszałem też że takie bicie może być od tarcz hamulcowych, moje są do wymiany przy następnych klockach, czasem jest bicie przy hamowaniu, może to jest przyczyną :?: tylko czemu na tej drugiej parze kół nic nie drgało...
Mi kierownica przestała drgać całkowicie po zbieżności za 60zł.
Komentarz