No ciekawa sprawa z tym wypalonym pinem, ale czuje coś, że problem będzie leżał jednak gdzieś indziej. Przynajmniej u mnie. W moim przypadku szarpanie występuje na każdym biegu w okolicy ok. 2tys obr. Oczywiście na pierwszym biegu jest najsilniej odczuwane na pozostałych proporcjonalnie mniej. Nie ma znaczenia czy ciepły, czy zimny.
Ciekawa sprawa, że specjalnie przejechałem się innymi dieslami (astra, bora) i było identycznie jak u mnie, tzn. też hamowanie silnikiem poprzedzało szarpnięcie po gwałtownym wciśnięciu i puszczeniu gazu z tym, że były to auta średnio 10-letnie. Następnie przejechałem się SuperB TDI z 2010r. i tam czegoś podobnego nie było. Auto dosłownie płynęło. Puszczam gaz a auto płynnie hamowało silnikiem i tak uważam powinno być
Ciekawa sprawa, że specjalnie przejechałem się innymi dieslami (astra, bora) i było identycznie jak u mnie, tzn. też hamowanie silnikiem poprzedzało szarpnięcie po gwałtownym wciśnięciu i puszczeniu gazu z tym, że były to auta średnio 10-letnie. Następnie przejechałem się SuperB TDI z 2010r. i tam czegoś podobnego nie było. Auto dosłownie płynęło. Puszczam gaz a auto płynnie hamowało silnikiem i tak uważam powinno być
Komentarz