[O2] Poczatkujacy kierowca i Skoda Octavia II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasper79
    Classic
    • 2011
    • 9

    [O2] Poczatkujacy kierowca i Skoda Octavia II FL

    Zamieszczone przez leszekmw
    natomiast mam pytanie bo jakoś się mniej interesuję ostatnio.., czy jest jakaś wersja O2fl która niema tych srebrnych plastyków w środku tylko jakieś inne :?:
    te srebrne sa przerażające , według mnie oczywiście ...
    Siedziałeś w O2FL Elegance ? Powyższe fotki kolegi tego nie pokazują ale plastiki ala carbon z Eleganca są naprawdę niezłe i wyglądaja o niebo lepiej niż sreberka z Ambiente.

    Ta wersja jest według mnie jedyną słuszną bo w Mincie czarno jak w karawanie a w Ambiente wygląda tandetnie.

    Yarwa autko super. Prawie jak moje



    Co do kierownicy trójramiennej z manetkami nie wiem czy jest sens wymieniać jesli dojdą jeszcze do wymiany jakieś moduły. Może ładniej wygląda ale mnie znudziły się manetki dość szybko. Aktualnie jak sobie przypomnę o tym wynalazku to poklikam kilka razy i tak zaraz przechodzę na automat bo nie chce mi się klikać co parę sekund przy tak gęsto zestopniowanej skrzyni. To samo można załatwić umiejętnie operując pedałem gazu.

    Aktualnie używam jedynie przy obciążonym aucie lub jezdzie w górkach aby zredukować szybko i hamować silnikiem.
  • gniewko
    Classic
    • 2010
    • 32

    #2
    [O2] Poczatkujacy kierowca i Skoda Octavia II FL

    Witam,

    Mimo, ze mam az 29 lat to jest to moje pierwsze autko - w zasadzie bedzie bo jeszcze go nie kupilem... Troche dane mi bylo pojezdzic O I mojego ojca ale to cudenko jest w Dieslu i troszke mi przeszkadza ten "klekot" diesla no ale do rzeczy.
    Zdecydowalem sie na zakup nowej Octavi II FL z silnikiem 1.4 TSI Liftback, Ambiente lub Elegance. Samochodzik bedzie glownie do jazdy po miescie - nie wielkie trasy max 30km dziennie + 5x do roku w trasie po 800km. Jak juz wspomnialem, jestem kierowca z malym doswiadczeniem. Kupujac auto stawiam bardziej na wygode, bezawaryjnosc niz na szalenstwo na drodze. I tu pojawiaja sie pytania do osob, ktore juz troche maja km na liczniku:

    1. Czy dobrym pomyslem jest w moim przypadku kupno nowego samochodu? Boje sie kupowac uzywane a jednoczesnie chcial bym by mi takie autko posluzylo z 5lat.
    2. Ktory salon w Warszawie jest godny polecenia jesli chodzi o ewentualne kupno autka?
    Mam tu na mysli glownie fachowa obsluge oraz mozliwosc potargowania sie przy zakupie auta
    3. Szukalem na necie i na forum porzadnych zdiec z opcjami lakieru metalizowanego do Octavi interesuje mnie glownie błękit Strom. Moze ktos podrzucic linka gdzie mozna poogladac taka opcje kolorystyczna - w salonie nie mieli takiego koloru
    4. Za ile mozna kupic, juz po znizkach wersje Ambiente, Elegance ? Mam na to 70tys +/- 3tys zl
    5. Wszelkie inne uwagi mile widziane

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      1. IMO jak masz taką możliwość to korzystaj
      2. napisz do kolegi danielcio http://forum.octaviaclub.pl/profile....profile&u=5900 i zobacz ile dostaniesz w KRK u naszego forumowego dealera
      3. Ja bym przeszedł się do jakiegoś salonu Skody może akurat będą mieli taki kolor, żeby Ci pokazać
      4. za czyste Ambiente myślę, że możesz zapłacić koło 58 000 PLN, a za Elegance koło 66 000 PLN
      5. Ja bym brał na Twoim miejscu Elegance + xenony
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • t271828
        Elegance
        • 2008
        • 928

        #4
        Re: Poczatkujacy kierowca i Skoda Octavia II FL

        Zamieszczone przez gniewko
        1. Czy dobrym pomyslem jest w moim przypadku kupno nowego samochodu? Boje sie kupowac uzywane a jednoczesnie chcial bym by mi takie autko posluzylo z 5lat.
        Jesli chcesz jezdzic bezproblemowo to tylko nowy. Jesli chcesz zaoszczedzic to uzywany
        ale z solidnego zrodla - na przyklad z gieldy na forum OCP od forumowicza
        o dlugim stazu (nie takiego ktory zaresjestrowal sie tylko po to by sprzedac
        samochod) Pamietaj ze silnik z turbo ma swoje zalety (ekonomia osiagi mozliwosc
        chipowania) ale i wady - wieksza awaryjnosc, zachowanie pewnych zasad przy
        eksploatacji

        Zamieszczone przez gniewko
        2. Ktory salon w Warszawie jest godny polecenia jesli chodzi o ewentualne kupno autka?
        Mam tu na mysli glownie fachowa obsluge oraz mozliwosc potargowania sie przy zakupie auta
        Jesli kupno w dobrej cenie to tylko forumowi dealerzy - danielcio etc. Tylko po odbior
        auta bedziesz musial pofatygowac sie do Krakowa - ale warto

        Zamieszczone przez gniewko

        3. Szukalem na necie i na forum porzadnych zdiec z opcjami lakieru metalizowanego do Octavi interesuje mnie glownie błękit Strom. Moze ktos podrzucic linka gdzie mozna poogladac taka opcje kolorystyczna - w salonie nie mieli takiego koloru
        Przejrzyj dzial - "nasze auta"

        Komentarz

        • gniewko
          Classic
          • 2010
          • 32

          #5
          Jesli bedzie okazja zaoszczedzic pare groszy to moge podskoczyc do Krakowa.
          Szukałem na forum koloru błekit strom ale nikt chyba nie posiada w tym kolorze a i w Warszawie w 2 salonach byly rozne kolory ale bez tego...
          Najbardziej by mi odpowiadala opcja samochod + pakiet ubezpieczeniowy na rok/dwa

          Co do samej Octavi to podoba mi sie bardzo, siedzialem w srodku - rewelacja, wygodnie, ergonomicznie po prostu bajka!
          Co do kupna nowego samochodu to mam tylko dwie obiekcje pierwsza czy nie jestem za leszcz do takiego auta a druga to taka, ze sie troche boje ze jakis drech w nocy po pijaku zniszczy samochodzik - a nie mam garazu.

          Komentarz

          • Mihau
            RS
            • 2009
            • 7460
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #6
            Zamieszczone przez gniewko
            pierwsza czy nie jestem za leszcz do takiego auta
            nie rozumiem o co Ci teraz chodzi?
            Zamieszczone przez gniewko
            a druga to taka, ze sie troche boje ze jakis drech w nocy po pijaku zniszczy samochodzik - a nie mam garazu.
            czy będziesz miał nowy czy stary to i tak może się tak stać, więc może poszukaj jakiegoś parkingu strzeżonego/zamkniętego w okolicy miejsca zamieszkania
            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

            Komentarz

            • karpecik
              Rider
              • 2004
              • 279

              #7
              Zamieszczone przez gniewko
              Jesli bedzie okazja zaoszczedzic pare groszy to moge podskoczyc do Krakowa.
              Szukałem na forum koloru błekit strom ale nikt chyba nie posiada w tym kolorze a i w Warszawie w 2 salonach byly rozne kolory ale bez tego...
              Najbardziej by mi odpowiadala opcja samochod + pakiet ubezpieczeniowy na rok/dwa

              Co do samej Octavi to podoba mi sie bardzo, siedzialem w srodku - rewelacja, wygodnie, ergonomicznie po prostu bajka!
              Co do kupna nowego samochodu to mam tylko dwie obiekcje pierwsza czy nie jestem za leszcz do takiego auta a druga to taka, ze sie troche boje ze jakis drech w nocy po pijaku zniszczy samochodzik - a nie mam garazu.
              Ja mam kolor blue ocean? metallic. Ładny, ale lekko damski. Dlatego mój łajf jeździ.

              Komentarz

              • Mihau
                RS
                • 2009
                • 7460
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #8
                gniewko, o taki kolor Ci chodzi?
                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                Komentarz

                • Jahu55
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 107

                  #9
                  1..........
                  2..........
                  3. Przeglądałem oferty i chyba znalazłem ten kolor http://www.auto-plus.cz/Car/288285?i...campaign_id=01, http://www.skodaplus.cz/Car/323315, http://allegro.pl/show_item.php?item=1033876309, wydaje mi się, że te pierwsze dwa autka mają ten kolor. Porównywałem z katalogiem.
                  4. Ja kupiłem w kwietniu tylko, że silnik 1.9 tdi, wersja Ambiente + radio swing, zapas pełen wymiar i alarm z funkcją monitorowania wnętrza i czujnikiem przechyłu za to zapłaciłem 67900 zł.
                  5. Inne uwagi hmm. Jeśli masz możliwość kupuj nowe w ogóle nie zastanawiaj się nad używanym. Miałem przed Octavią używane Renault rocznik 2004 to po podsumowaniu wszystkich ( jeździłem nim 3 lata) napraw wyszło na to, że kupiłbym nowe auto.

                  Komentarz

                  • t271828
                    Elegance
                    • 2008
                    • 928

                    #10
                    Zamieszczone przez gniewko
                    Co do kupna nowegh o samochodu to mam tylko dwie obiekcje pierwsza czy nie jestem za leszcz do takiego auta
                    1.4 tsi to nie jest jakis demon szybkosci z ktorym niedoswiadczony kierowca sobie
                    nie poradzi

                    Zamieszczone przez gniewko
                    a druga to taka, ze sie troche boje ze jakis drech w nocy po pijaku zniszczy samochodzik - a nie mam garazu.
                    Musisz pamietac ze masz ubezpieczenie i sie tym nie przejmowac. No i nie kupowac
                    drogich felg radia etc. zeby nie kusilo. BTW Nie wiem na jakich drogach uzytkujesz auto ale
                    ja mam tzw "pakiet na bezdroza" i sobie chwale - jak bedziesz kupowal nowe auto
                    to moze warto to przemyslec.

                    Komentarz

                    • gniewko
                      Classic
                      • 2010
                      • 32

                      #11
                      Na chwile obecna rozwazam dwa kolory - błekit strom oraz rosso brunello. Oba sa bardzo fajne ale niebieski jest chyba bardziej sportowy a taki wlasnie szukam.
                      Szkoda, ze nie mozna wybrac błekit sprint z palety Octavi RS
                      Na chwile obecna skłaniam się do zestawu: 1.4 TSI, Elegance + xenony.

                      Jeszcze takie pytanie o formalnosci, czy po zakupie autka zostaje mi tylko wykupienie blach rejestracyjnych i tyle ? Jak dlugo trzeba w Warszawie czekac na takie blachy ?

                      Komentarz

                      • martinex
                        Drive
                        • 2009
                        • 87

                        #12
                        Ze swojej strony chciałbym tylko dodać, że 1.4 TSI przy eksploatacji na mieście i krótkich odcinkach DUŻO pali.
                        Ciężko zejść ze średnią poniżej 10-11 l/100km.

                        Osobiście mam duże wątpliwości czy nie lepiej bym zrobił dopłacając (chociaż dopłata jest na prawdę duża) do diesla 2.0. (1.9 TDI raczej nie brałbym pod uwagę ze względu na sporo niższą moc no i hałaśliwość - chociaż oczywiście trwałość legendarna).

                        Komentarz

                        • czto
                          Rider
                          • 2010
                          • 546
                          • Octavia III (5E3)
                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez martinex
                          Ze swojej strony chciałbym tylko dodać, że 1.4 TSI przy eksploatacji na mieście i krótkich odcinkach DUŻO pali.
                          Ciężko zejść ze średnią poniżej 10-11 l/100km.
                          Ja mam chyba wyjatkowy egzemplarz, który w mieście pali 8,8 l/100 km. I bynajmniej nie jest to poruszanie się w żółwim tempie.
                          2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                          2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                          2009 Renault Clio MTV 1.4
                          2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                          2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                          Komentarz

                          • Kontra
                            Classic
                            • 2009
                            • 18

                            #14
                            martinex, moje 1.8 pali 10 litrów przy miejskiej jeździe, z tym że u mnie nie ma zbyt dużych korków. Jeżeli benzyna to tylko 1.8 bo jak widać spalanie podobne. A co z dizlem 1.6?

                            Komentarz

                            • RS
                              Ambiente
                              • 2009
                              • 238

                              #15
                              Zamieszczone przez martinex
                              Ze swojej strony chciałbym tylko dodać, że 1.4 TSI przy eksploatacji na mieście i krótkich odcinkach DUŻO pali.
                              Ciężko zejść ze średnią poniżej 10-11 l/100km.

                              Osobiście mam duże wątpliwości czy nie lepiej bym zrobił dopłacając (chociaż dopłata jest na prawdę duża) do diesla 2.0. (1.9 TDI raczej nie brałbym pod uwagę ze względu na sporo niższą moc no i hałaśliwość - chociaż oczywiście trwałość legendarna).
                              Z tym się nie zgadzam moje TSI pali po miescie ok 8 l - oczywiscie bez szarżowania - ale po miescie nie da sie jechać dynamicznie . Tak więc polecam TSI - jest to nowoczesna i oszczedna jednostka napedowa

                              Komentarz

                              • keraj998
                                Rider
                                • 2008
                                • 359
                                • Volkswagen

                                #16
                                [quote="RS"]Z tym się nie zgadzam moje TSI pali po miescie ok 8 l - oczywiscie bez szarżowania - ale po miescie nie da sie jechać dynamicznie . Tak więc polecam TSI - jest to nowoczesna i oszczedna jednostka napedowa[]
                                to wskazaznie to chyba według kompa :twisted: :diabelski_usmiech
                                "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"

                                Komentarz

                                • loyd
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 2342

                                  #17
                                  Ja mam spalanie wg. kompa 8.7 - 9 L/100 w mieście. Próbuję jeździć oszczędnie.

                                  Na trasie wyszło 7.2 L/100 km (4 osoby + zabity bagażnik) , nie oszczędzałem.

                                  Komentarz

                                  • rrysio
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 493

                                    #18
                                    Zamieszczone przez martinex
                                    Osobiście mam duże wątpliwości czy nie lepiej bym zrobił dopłacając (chociaż dopłata jest na prawdę duża) do diesla 2.0.
                                    Na pewno nie zrobiłbyś lepiej. Diesel nie nadaje się do tego typu eksploatacji:
                                    Zamieszczone przez martinex
                                    na mieście i krótkich odcinkach
                                    szczególnie w zimie.

                                    Komentarz

                                    • Big
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 6389

                                      #19
                                      Zamieszczone przez gniewko
                                      . Za ile mozna kupic, juz po znizkach wersje Ambiente, Elegance ? Mam na to 70tys +/- 3tys zl
                                      Koledzy ci juz podpowiedzieli do kogo masz się udać w celu uzyskania jak najlepszej oferty cenowej. Ja dodam tylko że spokojnie w tych pieniądzasz kupisz tam O II elegance 1.4 TSI + ksenony
                                      Zamieszczone przez gniewko
                                      Samochodzik bedzie glownie do jazdy po miescie - nie wielkie trasy max 30km dziennie + 5x do roku w trasie po 800km.
                                      Myslę ze silnik 1.4 TSi jest w takim razie idealny dla ciebie. Nawet nie patrz na żadnego diesla, bo szkoda na niego kasy przy takiej eksploatacji.

                                      [ Dodano: Pon 10 Maj, 10 08:49 ]
                                      Zamieszczone przez gniewko
                                      1. Czy dobrym pomyslem jest w moim przypadku kupno nowego samochodu? Boje sie kupowac uzywane a jednoczesnie chcial bym by mi takie autko posluzylo z 5lat.
                                      W taki wypadku, jest to pomysł najlepszy z możliwych Za nic nie pchaj się w używkę, bo nie dośc ze kupno porządnego używanego auta graniczy z cudem to nawet jak kupisz 3 latka, to po kolejnych 5 latach będzie miał juz 8 lat i pewnie spory przebbieg oraz zacznie sprawiać kłopoty. Nowe auto po 5 latach niezbyt mocnej eksploatacji TYLKO w twoich rekach nadal nie będzie wymagało większych inwestycji
                                      Czarny Elegance

                                      Komentarz

                                      • Leniwiec
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 624
                                        • Octavia IV (NX3)
                                        • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez rrysio
                                        Zamieszczone przez martinex
                                        Osobiście mam duże wątpliwości czy nie lepiej bym zrobił dopłacając (chociaż dopłata jest na prawdę duża) do diesla 2.0.
                                        Na pewno nie zrobiłbyś lepiej. Diesel nie nadaje się do tego typu eksploatacji:
                                        Zamieszczone przez martinex
                                        na mieście i krótkich odcinkach
                                        szczególnie w zimie.
                                        Zrobiłby lepiej, jakby kupił 1.6 TDI (z fabrycznym Webasto), takie jest moje zdanie.
                                        1.4 TSI na krótkich odcinkach w mieście żłopie dużo, a w zimie przy takiej jeździe tak samo ciężko rozgrzać jak diesla. Sam dość często po mieście jeżdżę po 2-3 km i przy takich żabich skokach wciągnie spokojnie 10-11 litrów, a w zimie gdyby nie Webasto to wiecznie miałbym szron na zębach przy takiej jeździe. Kiedyś zdarzyło mi się turlać tak po mieście kilka razy w ciągu jednego dnia (ok. -5 na dworze) na rezerwie (Webasto wtedy się nie włączy) i wskazówka temp. silnika nie ruszyła się nawet o milimetr.

                                        Przypominam, że piszę tu o zaliczaniu kilka razy w ciągu dnia odcinków po 2 max 3 km.
                                        Przed O2 miałem diesla (też z ogrzewaniem) i jeździłem po mieście praktycznie to samo co teraz, więc mam pewne porównanie.
                                        Pozdro

                                        Komentarz

                                        • Big
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 6389

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Leniwiec
                                          Zrobiłby lepiej, jakby kupił 1.6 TDI (z fabrycznym Webasto), takie jest moje zdanie.
                                          Tylko pomyśl kiedy zwróciła by się wyższa cena zakupu diesla przy pokonywaniu tak małych przebiegów o jakich pisze tu kolega No i dolicz do tego typowe dla diesli awarie (koło dwumasowe, EGR, wtryskiwacze, turbina itp) wtedy zakup i eksploatacja diesla już nie wyglda tak różowo.
                                          Nie wiem jak w 1.4 TSI ale w moim 1.6 MPI wnętrze nagrzewa się bardzo szybko (po ok. 3 km w aucie robi sie już ciepło). A co do silnika to diesel duuuużo wolniej łapie temperaturę niż benzyna, co przy krótkich miejskich odcinkach oznacza porównywalne z benzyną zużycie paliwa. Tak więc diesel do miasta i tylko 2-3 razy do roku na dłuższe wypady to nie jest dobry pomysł.
                                          Czarny Elegance

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Big
                                            No i dolicz do tego typowe dla diesli awarie (koło dwumasowe, EGR, wtryskiwacze, turbina itp) wtedy zakup i eksploatacja diesla już nie wyglda tak różowo.
                                            A czemu Ty zakladasz ze to sie zepsuje. To auto za 5 lat przejedzie pewnie max 100kkm. Przez te 105kkm NIC nie dotknalem w BKD, w ktorym ponoc mialo zepsuc sie juz wszystko co wymieniles :idea:

                                            Tak wiec przez 105kkm 7 serwisow w kwocie 500-700zl z olejami i filtrami (wymieniam czesto i wszystko, przy LL moze bedzie taniej no i filtr powietrza raz na 90kkm :lol: ). Nie licze serwisu DSG bo tu tego tematu nie bedzie.


                                            Lecz mimo wszystko przy tak niskim rocznym przebiegu diesla nie oplaca sie kupowac, bo bedzie sie marnowal. Mozna pomyslec na 1.2TSI, zamiast 1.4TSI :idea:
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • Big
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 6389

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Maicroft
                                              Przez te 105kkm NIC nie dotknalem w BKD
                                              Znam Laguny II króre maja po 150 tys km przebiegu i ... NIC sie w nich nie zepsłuo tylko stanowią one jakieś 2% ogólnej liczby tych aut
                                              Czarny Elegance

                                              Komentarz

                                              • Leniwiec
                                                Rider
                                                • 2009
                                                • 624
                                                • Octavia IV (NX3)
                                                • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Big
                                                Tylko pomyśl kiedy zwróciła by się wyższa cena zakupu diesla przy pokonywaniu tak małych przebiegów o jakich pisze tu kolega
                                                Ja wiem czy w sumie tak małe? Z tego co gniewko opisał można założyć, że policzył sobie 13-14kkm. A w praktyce będzie pewnie więcej, bo jak się nie miało auta a teraz się już ma, to jeździ się gdzie tylko się da :P
                                                Ja sam zakładałem sobie 15-16kkm rocznie kupując O2, i to patrząc na swoje przebiegi 2 lata do tyłu (wcześniej robiłem 2 razy więcej), a w praktyce już teraz mam na budziku ponad 13kkm a minęło raptem 8 miechów :twisted:
                                                Zamieszczone przez Big
                                                No i dolicz do tego typowe dla diesli awarie (koło dwumasowe, EGR, wtryskiwacze, turbina itp) wtedy zakup i eksploatacja diesla już nie wyglda tak różowo.
                                                Kolega straszny defetyzm szerzy :diabelski_usmiech
                                                Zamieszczone przez Big
                                                Nie wiem jak w 1.4 TSI ale w moim 1.6 MPI wnętrze nagrzewa się bardzo szybko (po ok. 3 km w aucie robi sie już ciepło).
                                                Chodzi mi o rozgrzanie silnika. Choć to może specyfika 1.4 TSI w połączeniu z DSG - skrzynia trzyma silnik ciągle na niskich obrotach i nie ma kiedy nabrać tempreatury (jak są mrozy). Raz tylko miałem taką sytuację, bo zazwyczaj staram się nie jeździć na rezerwie. Więc na codzień w zimie ciepełko mam jeszczę zanim z osiedla wyjadę :lol:
                                                Zamieszczone przez Big
                                                A co do silnika to diesel duuuużo wolniej łapie temperaturę niż benzyna, co przy krótkich miejskich odcinkach oznacza porównywalne z benzyną zużycie paliwa.
                                                Dlatego napisałem o kupnie TDI z Webasto.
                                                Zamieszczone przez Big
                                                Tak więc diesel do miasta i tylko 2-3 razy do roku na dłuższe wypady to nie jest dobry pomysł.
                                                Miałem przez 7 lat 2-litrowego diesla (toyotoskie D4D) i mimo że ostatnie 2 lata to była głównie jazda po mieście po max 3 km kilka razy dziennie, to nawet w zimie nie palił tyle co 1.4 TSI (w tych samych warunkach). A D4D do najoszczędniejszych diesli nie należy, tyle że miałem dołożone Webasto właśnie.

                                                Jeśli starczy kasy, a zależy głównie na wygodzie a nie osiągach to brałbym 1.6 TDI, najlepiej z DSG.
                                                Jeśli budżet faktycznie nie do ruszenia to 1.4 TSI. Oba z Webasto, kseonony odpuściłbym sobie jeśli faktycznie chce jeździć głównie po mieście.
                                                1.2 TSI to moim zdaniem ma sens w Mincie, ale Elegance z takim silnikiem będzie trudniej później sprzedać niż 1.4 TSI.
                                                Pozdro

                                                Komentarz

                                                • Big
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 6389

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Leniwiec
                                                  Kolega straszny defetyzm szerzy
                                                  Leniwiec, nie chcę koledzie robić off topa z tematy, ale spójrz ilu ludzie jeżdżących dieslami (niezaleznie od marki auta) ma kłopoty z silnikami a ilu jeżdżacych benzynami ma takie kłopoty. Wnioski nasuwają się same i nie jest to defetyzm tylko niedopracowanie konstrukcji.
                                                  Czarny Elegance

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...