Masz beben czy tarcze z tylu ? bo chyba ceny sa inne ? :roll:
Dylemat - opony letnie 205/50/17
Zwiń
X
-
Dylemat - opony letnie 205/50/17
Jesli chodzi o nowki, niestety, stac mnie jedynie na cos w rodzaju Bravurisow.
Dzisiaj dostalem jeszcze oferte na nowe Pirelli Eufori@ (w podobnej cenie).
Ten model ma system RunFlat, ale nie jest to moim kryterium wyboru.
co wybrac?
moze jakies inne sugestie?
chcialbym zmiescic sie w 2000zl brutto z faktura VAT.
znacie moze jakies sklepy/hurtownie, gdzie warto zwrocic sie po nowe opony? (poza baloon, opony.com, opony tanio itp)--
pozdrawiam
Antimatter
-
-
Też myślałem o tych oponkach ale jednak dałem na spokój. Nasze drogi , przynajmniej tam gdzie sie poruszam się nie nadają do takich profili. To moje osobiste zdanie.
Autorushttp://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
Budowa mojego domku MURATORZE
----------------------------------------------------
Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm
Komentarz
-
-
Prawidłowe podejście. Ja osobiście obiecałem sobie na wiosnę kupić wreszcie jakieś ładne alufelgi (ATT 680 lub ENZO V) 16". Zmieniłem zdanie kiedy na drodze, na której rocznie pokonuję 80% przebiegu zamróz spowodował, że droga przypomina ser szwajcarski. Nawet coroczne łatanie przez drogowców nic nie daje. Skrzywiłem już 2 felgi w innych autach, a jazda slalomem mi nie odpowiada. Zatem porządne gumy + blaszaki + ładne kołpaczki i ognia ;-)Zamieszczone przez autorusTeż myślałem o tych oponkach ale jednak dałem na spokój. Nasze drogi , przynajmniej tam gdzie sie poruszam się nie nadają do takich profili. To moje osobiste zdanie.
AutorusPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
dzieki chlopaki :szeroki_usmiech ale chodzilo mi raczej o porade nie "czy w ogole" ale "ktore"Zamieszczone przez ===Tomy===Prawidłowe podejście.Zamieszczone przez autorusTeż myślałem o tych oponkach ale jednak dałem na spokój. Nasze drogi , przynajmniej tam gdzie sie poruszam się nie nadają do takich profili. To moje osobiste zdanie.
Autorus
IMO, nie ma nic zlego nawet w profilu 40, jezdze uwaznie i raczej spokojnie. jeszcze nigdy nie uszkodzilem ani opony, ani alufelgi, a robie ponad 30tys km rocznie. to juz kolejne moje auto, w ktorym zastosuje opony niskoprofilowe, wiec jestem spokojny 8)
nadal kwestia otwarta - ktore opony?
czy ma ktos jakiekolwiek zdanie nt opon Pirelli? czego sie spodziewac?--
pozdrawiam
Antimatter
Komentarz
-
-
A ja podejme ryzyko i planuje piękne 16'' Stilauto SR900 :wink:
17'' to chyba by mi było bardziej szkoda, bo więcej znacznie kosztują. Podziwiam ludzi, którzy jeżdżą na 18'' tkach i więcej
A co do wyboru opon to pogrzeb na sieci za jakimiś lepszymi niż Barumy np. tutaj mają ciekawe ceny: http://www.opony-alufelgi.pl/. W zeszłym roku kupiłem na www.opony.com całkiem tanio Dunlopy SP Sporty, bo wyprzedawali stary model.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Osobiście celowałbym wg kolejności:Zamieszczone przez Antimatternadal kwestia otwarta - ktore opony?
czy ma ktos jakiekolwiek zdanie nt opon Pirelli? czego sie spodziewac?
1. Dunlop SP 01
2. Continental PREMIUM CONTACT
Obie super odprowadzają wodę (aquaplaning) i mają największy współczynnik ścieralności (twardości) względem konkurencji. Jednak obawiam się, że za 2000 zł będzie ciężko zakupić 17".
Coraz większe grono krajowych kierowców chwali najnowsze Kleber Dynaxer HP2.
Osobiście chyba sam się skuszę.
Stanowco odradzam Pirelli seria P xxxx. Przy agresywnej jeździe, pomimo ESP nie wytrzymały 2-go sezonu :>Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Blisko 40kkm.Zamieszczone przez BioBogonO kurcze, ale bryndza! Tomy, Ile kilosów zrobiłeś na nich przez te 2 sezony?Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Dobra opona nie jest wieczna. Juz dawno skonczyly sie czasy gdy opona D-124 z Malucha lub Poloneza wytrzymywala 100kkm przekladajac i kombinujac jak by tu jej nie zjechac.
Dobre przyczepne letnie opony sa robione z stosunkowo miekkiej gumy, jak guma bedzie twarda to po deszczu tanczymy po drodze, wiec trzeba isc na kompromis.
Komentarz
-
-
Zgadzam się, fachowiec od opon wpoił mi, że mit o oponach wytrzymujących 80-100kkm już dawno minął, jednak dodał, że nawet z ESP w moim przypadku opony za szybko, zdecydowanie za szybko się zużyły. Swoją drogą Pirelki "P" mają bardzo słabą odporność na aquaplaning. Osobiście już raz popłynąłem na łuku drogi przy prędkości 90km/h.Zamieszczone przez MaicroftDobre przyczepne letnie opony sa robione z stosunkowo miekkiej gumy, jak guma bedzie twarda to po deszczu tanczymy po drodze, wiec trzeba isc na kompromis.Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Przepraszam miało być ASR. Głupie przyzwyczajenie z innych marek gdzie ESP to ESP :-)Zamieszczone przez Maicroft===Tomy===, W jakim aucie masz ESP :?: Bo Twoja Skoda z podpisu to nie ma takiej opcji, aby miala ESP :idea:
Moja Octavka to wersja "ICE".Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
z tym sie nie zgodze, mam P7 i na wodzie sa bardzo dobre. Co do trwalosci tez nie moge nic zlego powiedziec, bede zaczynal trzeci sezon (~35kkm rocznie).Zamieszczone przez ===Tomy===Swoją drogą Pirelki "P" mają bardzo słabą odporność na aquaplaning
[ Dodano: Sro 22 Lut, 06 22:23 ]
i przeczytaj ten temat http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=1968O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
dzieki za wszystki sugestie.Zamieszczone przez tomekz tym sie nie zgodze, mam P7 i na wodzie sa bardzo dobre. Co do trwalosci tez nie moge nic zlego powiedziec, bede zaczynal trzeci sezon (~35kkm rocznie).Zamieszczone przez ===Tomy===Swoją drogą Pirelki "P" mają bardzo słabą odporność na aquaplaning
na placu boju pozostawiam jednak te barumy, ale jako ostatecznosc. moje doswiadczenia z nimi sa ok, wiec..
jutro podjade oblookac te pirelki, w sieci jest dosc malo opinii o nich, byc moze ze wzgledu na cene (prawie jak PzeroNero) i byc moze od razu je kupie.
jesli chodzi o Dunlopy czy Continentale..sa drozsze od Nokianow Z, a te nie dosc, ze dobrze sie sprzedaja to jeszcze zbieraja mase dobrych opinii..a na oponytanio.com kosztuja ok 460zl/szt..
eh, ciezki wybor, bo malo kasy
--
pozdrawiam
Antimatter
Komentarz
-
-
Każdy użytkownik ma własne opinie i nie zaprzeczę. Niestety, poraz kolejny powtórze, że osobiście nie zainwestuję już w P6000 i nikomu ich niepolecę. Naprawdę przy mocnej, dynamicznej jeździe (nie ma mowy o zrywaniu oponami), mowa o dużych prędkościach uległy szybkiemu zużyciu. Jednak nie ma samych wad. Na suchej nawierzchni rozmiar 205/65 auto rzymało się idealnie drogi. Uważam, że nastepny zakup będzie znacznie lepszy.Zamieszczone przez tomekz tym sie nie zgodze, mam P7 i na wodzie sa bardzo dobre. Co do trwalosci tez nie moge nic zlego powiedziec, bede zaczynal trzeci sezon (~35kkm rocznie).Zamieszczone przez ===Tomy===Swoją drogą Pirelki "P" mają bardzo słabą odporność na aquaplaning
[ Dodano: Sro 22 Lut, 06 22:23 ]
i przeczytaj ten temat http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=1968Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
W ubieglym sezonie zalozylismy do GolfaV Dunlopy SP9000 i jezdzi sie wysmienicie moim zdaniem.
Na ten sezon zakladam takie do mojej Octavki.
Prawda jest taka, ze opony z wyzszej polki nie wytrzymaja wiecej jak dwa sezony. Co do roznic pomiedzy poszczegolnymi modelami, to juz kwestia wlasnych preferencji.
Osobiscie smiac mi sie chce troche z opinii "zanafffcow", gdzie jeden pisze np. "SP9000 to gowno, albo P Zero Rosso sie nie nadają, itd.", a pozniej widze tych znafffcow, ze nawet pozycji za kierownica nie potrafia dobrze zajac... :roll: :lol:TDI 205PS
Komentarz
-
-
To jest najbardziej wkurzające, bo lepsiejsze opony kosztują znacznie więcej. Tak to jest jak się zmienia target produktu to i cena skacze :wink:Zamieszczone przez MiKruSPrawda jest taka, ze opony z wyzszej polki nie wytrzymaja wiecej jak dwa sezony.
Tak chyba jest ze wszystkimi skrajnymi opiniami. Mi się podoba jak ludzie bluzgają na tarcze i klocki różnych firm, a to że piszczą, a to że są pogięte. Potem jade drogą widze wielką kałużę, a 2/3 samochdów walą centralnie przez nią pełnym speedem, albo zajeżdża kolo do myjni, full speed i po hantlach, a zachwile każe sobie dokłanie wypłukać fele :lol:Zamieszczone przez MiKruSOsobiscie smiac mi sie chce troche z opinii "zanafffcow", gdzie jeden pisze np. "SP9000 to gowno, albo P Zero Rosso sie nie nadają, itd.", a pozniej widze tych znafffcow, ze nawet pozycji za kierownica nie potrafia dobrze zajac... :roll: :lol:Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
a co powiedzie panowie o oponkach MICHELIN ENERGY
jezdzilem na nich 2 sezony (niestety ostatni) oponki rewelacyjnie sie trzymaja
co niestety skutkuje bardzo szybkim zuzyciem
ale moj ulubiony (czyt. koles ktory zna sie na rzeczy) wulkanizator powiedzial
ze te ENERGY to sa jedne z najlepszych oponek letnich
to on mi je polecil i nie zalowalem ani chwili ze go posluchalem, szczegilnie podczas hamowania
k i ostrych zakretow :twisted:
Komentarz
-

Komentarz