Proszę wykreślcie mnie z listy oczekujących na Toura, pomykam od piątku O2FL 1.4TSI Ambiente
Gratki. Ile taka przyjemnośc ?
Dołożyłem 10% do mojego zamówienia mega wypasionego toura. Jeśli brałbym minta to różnica byłaby jeszcze mniejsza. Jest też fajna oferta na O2FL w wersji family z LPG. Nie chcę nikogo odciągać od zmiany decyzji, ale skoro tyle czeka się na toura to może warto się rozglądać cały czas za alternatywą również w Skodzie.
Mój wniosek, jeśli dla kogoś LPG nie jest priorytetem to wypasionego toura nie opłaca się chyba brać.
Moze warto tez wytrzymac do 20 tygodnia. Bo wtedy rozpoczyna sie nowy rok modelowy. I ma byc juz w skodzinie znany jezyk polski. Cud zaden, ale postep. A moze i jeszcze cos .... :lol:
Moze warto tez wytrzymac do 20 tygodnia. Bo wtedy rozpoczyna sie nowy rok modelowy. I ma byc juz w skodzinie znany jezyk polski. Cud zaden, ale postep. A moze i jeszcze cos .... :lol:
Nareszcie! Nie wypada już dłużej ignorować polskiego rynku, szczególnie jak się pretenduje do pozycji lidera sprzedaży. Skoda, chyba jako jedna z ostatnich, dołączy do grona firm oferujących auta z komunikatami w języku polskim.
Moze warto tez wytrzymac do 20 tygodnia. Bo wtedy rozpoczyna sie nowy rok modelowy. I ma byc juz w skodzinie znany jezyk polski. Cud zaden, ale postep. A moze i jeszcze cos .... :lol:
Zmiana modelowa jest w 22 tygodniu.
Język polski wprowadzany jest w całej VW GROUP od 22 tygodnia
Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Ale nie kazdego interesuje auto z placu Aut z DSG na placu nikt nie trzyma. Takich 4x4 tez nie :twisted:
A czy widziałeś Toura z DSG lub 4x4 ?
Podaję alternatywę dla toura, bo ja np tak zafiksowałem się na toura, że nie patrzyłem na inne promocje (nie cenniki) u dilerów skody.
Tak jak pisałem wcześniej, dla mnie zupełnie nieznany termin odbioru samochodu (a nawet wprowadzanie w błąd) jest kosztem, ponieważ nie mogłem zaplanować pozbycia się starego samochodu, wakacje to tylko samolot, choć plany były nowym samochodem.
Jeśli ktoś ma podobną sytuację, to O2FL staje się interesującą ofertą.
No niby tak, ale mam jakieś opory aby napisać publicznie na forum. Powiem tak, można mieć Minta w Combi z 1.4 TSI za 60 tyś. a HB -3 tyś. Obecnie wersja family jeszcze taniej, dostępna rownież z LPG w 1.6
Wystarczy dołożyć ESP, kurtyny i inne dodatki z ambiente i wychodzi "słuszna" cena. Może również nie dostałem najlepszej ceny na toura, choć wtedy danielcio i carsed nie dał rady przebić "Zimnego".
Pierwotnie miałem brać 1.2TSI. Osiągi lepsze jeśli chodzi o dynamikę od 1.6. Spalanie minus 1 litr do 1.4 TSI. Biorąc pod uwagę, że 1.4TSI w trasie przy 90-100km pali mi 5,5. A średnia z 30% autostrada (140 km/h), 40% poza miastem, i 30% miasto wyszła mi 6,7 dla pierwszego tankowania. To 1.2 TSI paliłby tyle co disel.
Pomiary na podstawie tankowania nie kompa,który zawyżył spalanie do 7.0.
Odradzono mi 1.2TSI z powodu problemów z odsprzedażą, Polak nie ufa tak małej pojemności, myślę że to się zmieni za klika lat, ale jednak dałem się namówić na dołożenie dodatkowych 2 tys. za silnik 1.4TSI
Czyli potwierdza się to, o czym kilka razy było mówione: Tour ma sens JEDYNIE w "biednej" wersji - dokładając kilka "diwajsów" łatwo dojść do ceny Minta, a przy doposażeniu do (niemal) poziomu Ambiente cena jest absolutnie nieatrakcyjna...
PS: przy na MINT upust na który można liczyć to jakieś 10-12kzł od ceny katalogowej? I te 60kzł to cena za "gołe" Ambiente kombi 1.4TSI, czy z jakimiś dodatkami typu radio, lakier metallic, itp?
Mam już dość !!!(zamówienie 21 luty), po zapewnieniach o 20 tygodniu podukcji i zmianie koloru, dziś dealer poinformował mnie o tym, że sam nie wiem kiedy auto będzie.... Pododbno wszystkie kombi wypadły z rezerwacji??!!!!Potrzebuje auto na wakacje, zależy mi na gazie... Za doposażonego toura miałam zapłacić ok 54 tys. Dziś ręce mi opadły. Ciekawe czy jakiś mint albo owe famili stoi gdzieś na placu, bo na obecną produkcję to chyba nie ma co liczyć Wyjeżdżam pod koniec lipca, wypadałoby choć miesiąc nowym autem pojeździć...Cóż robić? Kupować coś innego? Ale co? Proszę o poradę
Komentarz