Jaki interfejs diagnostyczny ALL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • luki230186
    Classic
    • 2010
    • 3

    Jaki interfejs diagnostyczny ALL

    pomylilo mi sie pisalem na 2 forach o tak wyszlo, szata graficzna podobna
  • Falcon911
    Classic
    • 2009
    • 20

    #2
    Jaki interfejs diagnostyczny ALL

    Witam
    jak w temacie potrzebuję kupić za ciężko zarobione zł jakiś uniwersalny interfejs diagnostyczny do tzw."podłączenia do komputera" tylko z tą małą różnicą aby działał z wszelkimi autami na rynku.... nam VAGa ale to za mało. W robocie mieli HiScana ale teraz na swoim to potrzeba własnego mieć. Zastanawiam się nad Tester Sintesys (Reflex Plus 4130) bądź Launch x431 diagun, może koledzy mają jakąś inną alternatywę za rozsądne pieniądze. Chyba że zestaw "diag" dla każdej marki osobno + laptop. Jak dobrze pójdzie to może jeszcze jakiś fejs do "korekty licznika".
    Mój szkodnik
    1.6 AEE moc jest ze mną
    16" AEZ 205/50/16W
    Body kit D&W
    Mirror s-line,
    Sportowy wydech

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      Zamieszczone przez Falcon911
      Jak dobrze pójdzie to może jeszcze jakiś fejs do "korekty licznika".
      i abonament w kancelarii adwokackiej

      Komentarz

      • kmink
        L&K
        • 2007
        • 1360
        • Superb III (3V3)

        #4
        Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego :wink: myślę że Launch na początek będzie ok, ogarnia sporo aut i to całkiem świerzych...tak czy siak w pewnym momencie stwierdzisz że bez serwisowego urządzenia nie da się nic zrobić...
        Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
        https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

        www.tuneforce.pl
        www.dpfserwis.pl

        Komentarz

        • pawulon1971
          Ambiente
          • 2010
          • 196

          #5
          ja mam bosha ESI tronic ale bez kabli
          Paweł

          Komentarz

          • Falcon911
            Classic
            • 2009
            • 20

            #6
            Ok na moim podwórku to na 100% podjadą jakieś starsze auta z OBD1 albo co innego, tak już jest że zawsze wpadnie coś na kodach migowych. Ale czy lunch nie jest za bardzo zabawkowy do poważnego działania w "serwisie" a z nowszymi to i tak niema co szaleć bo do tych całkiem nowych top inny sprzęt (BMW itp to tylko serwisówka bo tam Światłowód jest) to i najlepiej jak by było bez abonamentu bo za ESI to pewnie ze 2k netto...
            Mój szkodnik
            1.6 AEE moc jest ze mną
            16" AEZ 205/50/16W
            Body kit D&W
            Mirror s-line,
            Sportowy wydech

            Komentarz

            • kmink
              L&K
              • 2007
              • 1360
              • Superb III (3V3)

              #7
              Launch daje radę, co prawda zero adaptacji,kodowania itp. ale live data jest i kody DTC odczytasz
              Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
              https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

              www.tuneforce.pl
              www.dpfserwis.pl

              Komentarz

              • Falcon911
                Classic
                • 2009
                • 20

                #8
                Nadal nie mam pojęcia co kupić może Solus-Pro się nada na początek; a w późniejszym terminie to na 100% będą serwisówki tylko pytanie kiedy...
                Pewne jest że przyjadą stare 3 BMW jakaś C/S - class Merca, VAG od 1990 - 2005 max, jakieś OPLE na migowych i nowsze ('90 - 05) VITO/ sprinter itp. no i PSA / renault oczywiście bo to straszne zamienniki samochodów.

                Launch'a mi odradzają tam gdzie złożyłem zapytania ofertowe i polecają wszystko za ok 10-15k zł + abonament...
                Mój szkodnik
                1.6 AEE moc jest ze mną
                16" AEZ 205/50/16W
                Body kit D&W
                Mirror s-line,
                Sportowy wydech

                Komentarz

                Pracuję...