Skoda Octavia II ROK MODELOWY 2011 \ NOWE FELGI I KOLORY !
Pojawiły się w internecie informację odnośnie zmian dotyczących roku modelowego 2011 w Skodzie Octavii.
Rok modelowy 2011 produkowany jest od 22 tygodnia roku 2010.
Zmiany:
- wycofanie z produkcji silnika Diesla 2.0 TDI na i zastąpienie go silnikiem 2.0 Common Rail z filtrem DPF. Moc silnika bez zmian - 140KM
- po za granicami wycofano silnik 1.6 MPI - u nas raczej pozostanie w ofercie bo ciągle jest w cennikach MY2011
- wycofanie z oferty aluminiowych felg 16'' Lyra i zastąpienie ich ładnymi nowymi felgami 16'' Proxima (opcja bez dopłaty w modelu Elegance)
- W modelu Scout - nowe dwukolorowe felgi 17'' Proteus
- W modelu Scout - zamiennie okrągłe reflektory przeciwmgielne lub nowe okrągłe reflektory LED do jazdy dziennej
- nowa funkcjonalność bluetooth zestawu GSM III Premium (współpraca z większością telefonów)
- nowe czcionki i teksty w Columbusie
- lepsza kompatybilność urządzeń zewnętrznych poprzez MDI
- nowe wzory nakładek progów dla wersji RS
- nowy obrotomierz dla silnika 1.6 CR
- inna funkcjonalnośc manetki świateł długich
Dodatkowo w Czechach za dopłatą około 2400 zł zaczeły być oferowane dodatkowe 32 kolory metalizowane i perłowe które były oferowany w starszych modelach Skody. Między innymi:
- beż sahara
- biały perłowy
- pacific blue
- safari metallic (w Scout)
- 5 jaskrawo żółtych kolorów (między innymi taki jak w Fabii RS)
Czekamy na informację o nowych kolorach u nas w cennikach.
A ja się cieszę bo gdybym miał taki wybór kolorów to chyba auta nigdy bym nie wybrał.
Eeee jakbym sam wybierał, to wiadomo że ... czerwony ale musiałem z kobietą się dogadać, więc z nową paletą kolorów rozmowa byłaby o wiele krótsza - kochanie ja wybieram markę, model i silnik, a Ty kolor
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
no tu bym się nie założył...skoro VW w passacie ma 2.0 Common Rail odprężony do 105 KM to zapewne i Skoda to wprowadzi...miejmy tylko nadzieję, że nie :P
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
no tu bym się nie założył...skoro VW w passacie ma 2.0 Common Rail odprężony do 105 KM to zapewne i Skoda to wprowadzi...miejmy tylko nadzieję, że nie :P
Niektórzy idą w downsizing (VW, Skoda, Audi) a inni w odprężanie silników - patrz benzynowy silnik w BMW 116i - pojemność 2 litry a moc 122KM... i porównują go do 1.4 TSI w Audi A3 który bije BMW na głowę.
Zresztą niech odprężają - będzie łatwiej tunerom
Myslalem ze cos fajnego bedzie dla mnie, auto zamowione z data 4 czerwca, ciekawe czy juz sie lapie na MY 2011 to jest akurat 22 tydzien, kwestia czy liczy sie zamowienie czy wejscie na produkcje
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
Myslalem ze cos fajnego bedzie dla mnie, auto zamowione z data 4 czerwca, ciekawe czy juz sie lapie na MY 2011 to jest akurat 22 tydzien, kwestia czy liczy sie zamowienie czy wejscie na produkcje
nowa funkcjonalność bluetooth zestawu GSM III Premium (współpraca z większością telefonów)
Ma ktoś więcej szczegółów na ten temat?
Zamierzam zamówić i się zastanawiam nad II a III.
Octavia MY11
SOPCW22/10
New GSM III + functionality
• HFP -Hands Free Profile, now possible to connect almost all commercially available mobile phones
(rSAP is not necessary)
• A2DP - Audiostreaming (music via Bluetooth in full quality, from phone, MP3 player, notebook or PDA)
1. Enhanced voice control
2. Reading text messages
3. Reading phonebook
• Detection of requested name and assign it to a stored contact (it is not necessary to pre-record the
name)
NB - Lists of compatible phones will be distributed as and when we have received
them from the factory
szkoda, podobno we wrześnie kończy się produkcja tego silnika- rozmawiałem z gościem z salonu Skody i tak im góra powiedziała, ale ile w tym jest prawdy- nie wiem.
Przymierzam się do Octavii 1.9 i słyszałem wersję że ten silnik ma być do końca roku. Od nowego roku wchodzi norma Euro 5 której poczciwy 1.9 nie spełni.
Produkcję Octavii z silnikami 1.6 MPI i 1.9 TDI na pewno muszą wcześniej zakończyć, żeby te auta sprzedać klientom do końca roku. Taki model można zarejestrować jeszcze do końca tego roku. Po nowym roku pierwsza rejestracja auta z sinikiem nie spełniającym normy EURO 5 z tego co się orientuję nie będzie możliwa. Oznacza to, że teoretycznie jak na placu dealerom coś zostanie pod koniec roku z tymi silnikami to negocjacje cenowe na takie autka mogą być bardzo owocne i można będzie dobre upusty wyciągnąć . Ale to tylko moje przypuszczenia. :szeroki_usmiech
Od 24 maja 2011 szczęśliwy posiadacz Octavia II Tour 1.6 LPG
Komentarz