Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

klekot w silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • klekot w silniku

    ok spoko naklejki w trakcie załatwiania może wkońcu którys z kolegów sie zlituje i wysle mi te naklejki a ja spróbuje je sam gdzieś zrobic.


    do tych panów wysłałem wiadomości jak macie jeszcze kogoś kogo pominołem to prosze o przesłanie mu wiadomości o spocie:

    koleszek
    PPK
    krynic
    Mrozio
    wujekoskar
    Andrzej Ciereszko
    marcinender25
    Teraz xenony by krzynol

  • #2
    klekot w silniku

    Witam

    Mam pytanko.... gru uruchamiam autko silnik zaczyna strasznie klekotac tak jakby grzechotnik czy cos takiego po dłuższej chwili wszystko cichnie i wydobywa z siebie normalny dieslowski odgło... co to moze byc. :?: :?: Autko Octavka 1.9 TDi 110km

    pozdr
    skalmar

    Komentarz


    • #3
      Mam taki sam silnik i takie samo zachowanie auta mnie nawet wydaje się że w ogóle to za głośno chodzi, ale pewniwe dlatego że cały czas jeżdziłem benzynami, a to jest mój pierwszy diesel.
      Ale wydaję mi się że te silniki tak mają.
      Nie jestem fachowcem, może bardziej obeznani koledzy się wypowiedzą.
      maciek1024

      Komentarz


      • #4
        Ten typ tak ma, jest na to nawet jakieś naukowe wyjaśnienie.

        Komentarz


        • #5
          niestety TTTM, jest zimno i olej jest gęsty, zanim pompa rozprowadzi ten gęsty olej po całym układzie smarowania to coś takiego występuje

          Pozdr
          Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

          Komentarz


          • #6
            Normalna rzecz , to nie Common Rail gdzie przy zimnym silniku pracuje ładniej i ciszej.
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz


            • #7
              Wszystko zalezy jak to klekota, bo klekot kletowi nie rowny.

              A z tymi CR to nie biadolcie, ze sa takie ciche. Po zapaleniu te wszystkie Fordy czy tam CDI z Meska to chodza nie wiele lepiej niz Ursus, tyle ze szybciej chodza ciszej niz TDI
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                nie mozna mowic ze TTTM bo to nie prawda :|
                ten klekot to poprostu wyrobione popychacze :!:
                jak autko jest zimne to ucieka z nich olej dlatego ze przestaja byc szczelne
                po chwili znowu lapia olej i pracuja normalnie
                u mnie ten dzwiek sie pojawil po tym jak zalalem go olejem texaco(shit jakich malo)
                i stalo sie to przy 75kkm (teraz na mobilu 1 jakos troche ciszej i szybciej to znika)
                w serwisie powiedzieli ze trzeba wymienic wszystkie popychacze (bo nie da sie spr ktory to szfankuje )
                u nich to jest lekko ponad 1000zl
                ale powiedzieli mi ze jesli stukaja tylko na zimnym silnku to jeszcze zebym sie wstrzymal

                co do CR to wedlug mniejedna wielka pomylka
                one chodza cicho tylko jak wyjada z salonu
                pozniej juz jest tylko gorzej a przy przyspieszaniu to taki traktorek sie zapuszcza ze az wstyd :diabelski_usmiech
                do moich sasiadow czasem przyjezdza mondeo TDCi i jak rano odpala( i ja tez)
                to moj chodzi glosno(popychacze) przez okolo 5sec i pozniej juz cicho a mondeo terkocze i terkocze
                dla mnie masakra te silniki w zyciu bym sie nie wymienil
                w testach zawsze biora nowki auta gdzie silniki sa jeszcze swieze dlatego uwazaja ze sa ciche :?

                Komentarz


                • #9
                  Maicroft, chester121, znajomy ma C5 2.0 HDI 2005' - samochód stał na mrozie -10 kilka godzin jak odpalił to aż miło było skrobać szyby , a gdy jechaliśmy w środku na 100 % byś nie poznał że to diesel . I tak nic innego niż TDI chociaż w nowym VW LT (teraz już pod inna nazwą) będzie pracował chyba CR
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez chester121
                    nie mozna mowic ze TTTM bo to nie prawda :|
                    ten klekot to poprostu wyrobione popychacze :!:
                    jak autko jest zimne to ucieka z nich olej dlatego ze przestaja byc szczelne
                    po chwili znowu lapia olej i pracuja normalnie
                    u mnie ten dzwiek sie pojawil po tym jak zalalem go olejem texaco(shit jakich malo)
                    i stalo sie to przy 75kkm (teraz na mobilu 1 jakos troche ciszej i szybciej to znika)
                    w serwisie powiedzieli ze trzeba wymienic wszystkie popychacze (bo nie da sie spr ktory to szfankuje )
                    u nich to jest lekko ponad 1000zl
                    ale powiedzieli mi ze jesli stukaja tylko na zimnym silnku to jeszcze zebym sie wstrzymal
                    Ciekawe myślałem że tylko moje (nasze 1.6 AEE) stuka, klekocze a tu czytam, że nie jesteśmy sami.
                    Owszem dzwiek jest irytujący ale według mojego mechanika wcale nie musi pochodzić od popychaczy :!: Może dochodzić z ukladu wydechowego!
                    Octavia 1.6 AEE 165tys przeb.

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X