Witam. Przeszukałem szukajkę i znalazłem tylko problemy z niezapalającą się kontrolką pasów. U mnie natomiast problem polega na tym, że w czasie jazdy (oczywiście z zapiętymi pasami) co jakiś czas na chwilę zapala się kontrolka niezapiętych pasów i odpowiedni sygnał dźwiękowy. Poruszam wtedy klamrą pasa lub odepnę i zapnę ponownie pas i na chwilę jest spokój, ale za kilka chwil znowu to samo i tak mnie to wk...wia, że dekoncentruje mnie w czasie jazdy. Pytanie- czy w zatrzasku pasa (tam gdzie wchodzi klamra) jest jakiś czujnik, a jeśli tak, to jak go sprawdzić, może wyczyścić, jak to rozebrać, a może zupełnie inny jest na to sposób? Z góry dziękuję za pomoc.
Mam podobny problem z pasami. Jest to mocno wkurzające. Gdzieś wyczytałem że może pomóc wlanie spirytusu do sprzączki, może styki są zaśniedziałe. jutro przetestuje ten spiryt i podzielę się info.
A ten pomysł z wypięciem tej wtyczki czy jest on bezpieczny mam na myśli działanie poduszki powietrznej???
jeżeli chodzi o O2, to są dwie opcje:
1. deaktywacja tego VCDS - em
2. Odpięcie wtyczki przed fotelem - w O2 jest to odczytywane jako _ZAPIĘTE_ pasy bezpieczeństwa.
Oczywiście zawsze pozostaje naprawienie dziadostwa.
Wszystkim pięknie dziękuję za cenne rady, ale chodziło mi bardziej o sposób naprawienia tego ustrojstwa, a nie wyłączenia. Przydałyby się jakieś zdjęcia gdzie wsadzić łapę czy śrubokręt...
tombor napisał/a:
A ten pomysł z wypięciem tej wtyczki czy jest on bezpieczny mam na myśli działanie poduszki powietrznej???
Myślę że układ odczytuje to jako pas zapięty, więc jak nie zapniesz to kicha :roll:
Zamieszczone przez Enriquez
jeżeli chodzi o O2, to są dwie opcje:
1. deaktywacja tego VCDS - em
2. Odpięcie wtyczki przed fotelem - w O2 jest to odczytywane jako _ZAPIĘTE_ pasy bezpieczeństwa.
Oczywiście zawsze pozostaje naprawienie dziadostwa.
To w końcu jak jest z tą poduchą zadziała przy odpięłym kabelku czy nie??
tombor, o ile kluczyk jest w stacyjce i jest włączony zapłon poduszka kierowcy zawsze jest aktywna
wypięcie wtyczki czy wykodowanie z instumentów czujnika powoduje tylko tyle, że nie działa brzęczek bo komp uważa, że nie ma czujnika zapietych pasów
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Też mam ten sam problem. Po zapięciu pasa wystarczy że się ruszę w fotelu i zaraz zaczyna się świecić lampka z pasami o sygnale nie wspominając. Spowodowane jest to wyrobieniem mechanizmu. U siebie niczego nie odpinałem. Za każdym razem zakładam gumkę która dociska zapięcie do klamry pasa. Na dzień dzisiejszy ten sposób się sprawdza.
Minds are like parachutes... they only work when they are open
Komentarz