Problemy z odpalaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problemy z odpalaniem

    kasa leci, proszę na 9:40, bo tak widzę jest pierwszy wolny termin.

  • #2
    Problemy z odpalaniem

    1,9 TDI 110 KM. 2000, 188 000 km. Dziwna sprawa. Jak wsponiałem w temacie od czasu, do czasu mam taki problem. Po wyjechaniu z garażu i przejechaniu kilku kilometrów nie mogę ponownie odpalić samochodu. Rozrusznik kręci, ala silnik nawet nie zaskakuje. Nadmienię, że na zimno nigdy się to nie zdażyło. Podobnie na rozgrzanym silniku. Trafia się to średnio raz na tydzień. Samochód odpala dopieru po 6- 10 próbach. Spalanie w normie, moc też. Trochę głośna praca, ale wydaje mi się, że nie ma to związku bo jak odpala normalnie :cry: to chodzi podobnie.

    Komentarz

    • neck99
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1326

      #3
      O ile sie nie myle juz ktoś o tym pisał. Wiem ze pomagało ustawienie map wtrysku czy coś w ten deseń. W każdym razie zawsze pomogła wizyta u tunera i korekta programu. Ale jak u ciebie 188tys było okej i teraz tak nagle sie to pojawiło to moze coś innego być :?
      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

      Komentarz

      • tompol
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 410

        #4
        Zamieszczone przez GREGORKR
        Nadmienię, że na zimno nigdy się to nie zdażyło. Podobnie na rozgrzanym silniku.
        A czy problem o którym pisze neck99 nie pojawia się tylko na gorącym silniku, a GREGORKR pisze, że ani na zimno, ani na gorąco, bo po kilku kilometrach to silnik tylko lekko ciepły jest. :roll:
        srebrna O2 1.9 TDI BXE Ambiente, '06

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          GREGORKR, Kiedy byl wymieniany rozrzad, do tego moze przycinac sie jeden z zaworkow doprowadzacych paliwo. Cos takiego kiedys uziemilo Mikrusa. Jakies bledy w sterowniku sa, czy nie wiadomo :?:
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            PILNE UWAGA !!!!!!!!!!!
            W ASo powiedzieli, że to tzw. zawór gaszący. Kosztuje 585 PLN !!!!!!!!!!! Czy to to? Gdzie to taniej kupić????????????

            Komentarz

            • KLOCek
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 411

              #7
              EuroCars, serwis Volvo Warszawa, mechanika i elektronika, podnoszenie mocy silnika. EuroCars jest tańszy o 50% w stosunku do autoryzowanych serwisów. Przeglądy okresowe, serwis Volvo Warszawa.

              powiedz, że jesteś z OCP. Dodaj, że u Bogusia były robione chipy.

              Pochwal się później różnicą

              Komentarz


              • #8
                Cena 200 PLN, ale jeszcze nie zamówiłem, bo po ostatniej wizycie w ASO Zielona Góra nic nie dolega. Podobno przeczyścili ten zawór. Byłem później w BOSCH Service w Świebodzinie i po testach na kompie gość mówił, że wszystko OK. Na razie odpala i jeździ OK poz dziwnym hałasem, ale to już inna bajka..............

                Komentarz

                • bobasek
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 326

                  #9
                  osobiście podejrzewam zacięcie "przepustnicy"
                  skoro nagle po wizycie w warsztaciku i przeczyszczeniu czegoś tam jest lepiej to może za 0 PLN zastosujesz mój "patent".



                  sprawdza się i jest całkwicie bezpieczne pod waunkiem że nie przesadzisz z grubością wężyka

                  5,5l/100

                  Komentarz

                  Pracuję...