Przesiadka z oleju 10w40 na 5w40- czy to bezpieczne? Know How!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sampler
    Classic
    • 2014
    • 36
    • Octavia I (1U2)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    #26
    To zostaje jedynie Ci jedynie poprawić silnik zrobisz to i będziesz wiedział, przy jakim przebiegu i już. Tylko z pierścieniami to słyszałem opcję nie wiem ile w tym prawdy, że któreś z golfa 3 z tym samym silnikiem będą dobre. Ja wiem, że to inny model auta i marka mimo wszystko grupa ta sama co do tych pierścieni to jest ich kilka rodzaji bodajże 4 rodzaje.
    "Gdzie biednego nie stać, a bogaty nie wsiądzie."
    Nie piszę opinii produktów dla firm na forach za
    pieniądze.

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #27
      oczywiście, że będą dobre z golfa 3, wystarczy wejść na stronę i-parts. te same pierścienie nie tylko w GIII i OI, ale także innych z grupy vag i to nie tylko 2.0, poprzeskakujcie do czego pasują:

      Komentarz

      • Bambek1
        Elegance
        • 2015
        • 963
        • Octavia I (1U2)
        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

        #28
        I pamiętaj nowe pierścionki mają być 1 częściowe.


        Kolego nie żałuj jeśli tylko buda jest zdrowa i auto się trzyma kupy zrób remont motorowni i ciesz się nim dalej przez długie lata. W obliczu motoryzacyjnego dziadostwa jakim zarzucany jest obecnie świat niedługo ludzie będą sobie z rąk wyrywać te stare nienowoczesne dwulitrówki.

        Przygoda znajomego z lancią ypsilon (czy jak to się tam pisze) 1.3 cdti zerwany łańcuch rozrządu, powód zbyt niski poziom oleju nieco poniżej połowy stanu. Ten silnik tego nie lubi, przy zbyt niskim poziomie oliwy wyciera się ślizg a następnie leci łańcuch. Gdyby wiedział to by pilnował a tak jeździł bo jeździł nic złego się nie działo. Z grubsza kosztorys na same części około 3300 PLN . Lancia warta może z 5 tyś. I co?

        Inny przykład podobna sprawa kuzyna z 1.6 thp z citroena ds tak samo przy 130km pękł łańcuch. Nikt nie chce tego remontować "wymień se pan motor". Koszt czegoś konkretnego z robotą to z grubsza 5-6 tyś. Sprzedać też nie bardzo bo grosze dają. Auto stoi od lata bo nie ma kasy. Kupił stare punto za 2 tyś i popierdala zadowolony jak siemasz.

        Następny pacjent firmowy nissan nv 200 z silnikiem dci przebieg 180kkm obrócona panewka. Dobrze, że był serwisowany w aso od nowości to po postraszeniu sądem zrobili za cenę robocizny.

        Także tak z grubsza wygląda obecna psia jakość aut im nowsze tym szybciej się psuje, jak mielonka na słońcu.

        Dalej chcesz nowe auto? To polecam 1.8 tsi znajomy ma octavie II normalnie ferrari wśród skód tylko jedyne co potrzebne do szczęścia to 5 l oleju na dolewki od wymiany do wymiany.
        Ostatnio edytowany przez Bambek1; 38218.
        ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
        Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
        Spalanie - Motostat.pl
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz

        • zwonko
          Rider
          • 2016
          • 365
          • Octavia I (1U2)
          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

          #29
          Zamieszczone przez Bambek1 Zobacz wpis
          potrzebne do szczęścia to 5 l oleju na dolewki
          hahahah xD

          Komentarz

          • Bambek1
            Elegance
            • 2015
            • 963
            • Octavia I (1U2)
            • AZJ 2.0 MPI 115 KM

            #30
            Zamieszczone przez zwonko Zobacz wpis
            hahahah xD
            Tu się nie ma śmiać z czego, fakty takie są
            ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
            Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
            Spalanie - Motostat.pl
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz

            Pracuję...