zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukas80hh
    Classic
    • 2010
    • 18

    zawieszenie

    Skfarek, no dokladnie.


    Duzo ludzi nie ma pojecia o logistyce produkcji i im sie wydaje, ze montaz takiej siateczki to pikuś, że to kiera droższa albo radio - biorac pod uwage ceny detaliczne tych rzeczy w salonach - a czesto gesto bywa tak, ze takie bolero w produkcji jest niemalze tak samo kosztowne jak columbus - czemu ? Bo snieg :twisted: Tak na powaznie to Bolero np ma wbudowana zmieniarke, zas Columbus tego nie ma :szeroki_usmiech

    Takze wycofywanie siateczek, sreczek, zasloneczek i innych rzeczy daje w przeliczeniu na setki sztuk pokazne kwoty, a tak naprawde 90% klientow na tym nie ucierpi - bo zatwardziali zwolennicy marki to 10% ( choc i tutaj bym polemizowal ) - i te 90% nie ma pojecia, ze taka siateczka powinna byc.

    kross12 pewnie by tez o niej nie wiedzial, gdyby nie forum
  • livid
    Drive
    • 2009
    • 64

    #2
    zawieszenie

    Witam serdecznie
    moze to i stary kotlet ale mam pytanie

    chce odnowic zawieszenie jakie elementy proc amorków powinienem wymienic przebie 105kkm

    Komentarz

    • mg1976
      Drive
      • 2007
      • 74

      #3
      No jeśli chcesz mieć zupełnie nowe zawieszenie, to najlepiej wszystkie Ale rozumiem, że masz na myśli "realne" rozwiązania - więc tylko te elementy, które do wymiany się kwalifikują. A żeby to ustalić, to nie ma innego wyjścia, tylko trzeba wziąć do ręki breszkę, lampę, wejść pod samochód i wszystko po kolei sprawdzić.

      Komentarz

      • Viniu
        Rider
        • 2008
        • 517

        #4
        Osłony, odboje, tuleje wahaczy, gumki stabilizatorów... groszowe sprawy, ale będziesz miał z głowy
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #5
          u siebie ostatnio na diagnostyce sprawdzałem amory przy przebiegu około 115tys i okazało sie ze są jeszcze w bardzo dobrym stanie :shock: wieć moze u ciebie nie trzeba jeszcze amorów wymieniac?
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • phrix
            L&K
            • 2007
            • 1000
            • Audi
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            piramida w firemnym wozie po przebiegu 550.000 km na diagnostyce stwierdzili że amory maja 75% i są ok. Oczywiscie nikt ich nigdy nie wymieniał

            Te ich wyliczenia % sa mało warte. Jeżeli chcemy jezdzic bezpiecznie i komfortowo to wymian co 150.000. Ja bym dodał łączniki, gumy stabilizatora ( chyba ze sa ok) łożyska na mcpersonie jak już będzie dłubane. Ogromna zaletą O1 jest to, że mozna zrobić cały zawias za grosze. Wadą natomiast to, że zastosowane rozwiązania są stare i mało komfortowe.
            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

            _

            Komentarz

            Pracuję...