Reszta w miare wolnego czasu bedzie uzupelniona :diabelski_usmiech
W nawiasach na koncu kolorem czerwonym przewidywane mozliwe przyrosty mocy i momentu obrotowego. Czesto uzyskanie takiego momentu obrotowego (powyzej 370-380 Nm) pociaga za soba inne modyfikcja niz tylko sterownik silnika.
Podziekowania dla: Masters'a, Mach-a, Misiek_rd, GregM k
KM-->kW 0,73*KM
kW-->KM 1,36*kW
Wszelkie uwagi przenioslem do oddzielnego topicu, zeby w tym nie robic niepotrzebnego balaganu.
Jako że jest to forum techniczne poniżej podana jest lista podstawowych skrótwó które moga się pojawiać w tym dziale:
TTTM - Ten Typ Tak Ma IC - Intercooler - Chlodnica powietrza doladowanego w silnikach turbo PD - pumpe duse - pompowtryskiwacze podajace paliwo do silnika(2in1-pompa i wtryskiwacz)stosowane w silnikach 1.9, 2.0, 2.5, 4.0 - obecnie stosowane VP - pompa rozdzielaczowa podajaca paliwo do wtryskiwaczy, stosowane w silnikach starszej generacji 1.9 i 2.5 DSG - Automatyczna skrzynia biegow o 6 przelozeniach do przodu z zastosowaniem elektronicznego sterowania mechaniczna skrzynia z dwoma sprzeglami. FMIC - Front Mounted Intercooler ? Intercooler mocowany z przodu SMIC – Side Mounted Intercooler jw. Tyle że z boku ECU - Engine Control Unit (jednostka/komputer sterująca pracą silnika) CR - Common Rail - znane wszystkim ale może nie każdy uzywa tego skrótu
Komentarz