chyba nikt nie jest wstanie przekonac drugiej strony który silnik jest lepszy aktóry gorszy wiec uznajmy ze oba sa dobre z tym ze disle maja dłuższa zywotnośc
chyba nikt nie jest wstanie przekonac drugiej strony który silnik jest lepszy aktóry gorszy wiec uznajmy ze oba sa dobre z tym ze disle maja dłuższa zywotnośc
przerobienie samochodu na gaz to jest jakbys chlopu obciol jaja :szeroki_usmiech
Nie! To jest tak jakbys kazał bzykać palcem.
:szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech to to juz jest kara!!!!!
[ Dodano: Sro 12 Kwi, 06 09:25 ]
Ja wiem jedno kiedys klekoty byly bardzo powolne -teraz sytuacja sie driametialnie zmienila i wydaje mi sie ze beda diselki jeszcze szybsze niz sa!!! Poza tym jezdzilem caly czas benzyniakami ale duza wieksza radosc sprawia mi poruszanie sie diselkiem.
Karmel Skoro benzyne mozna przerobic na gaz to dlaczego posiadacze aut takich jak Subaru czy Mitsu EVO tego nie robia (mimo ze pala ponad 20l na setke)?????? :roll:
Co do zywotnosci to tak jak MiKrus napisal kazdego benzyniaka (jak i diesla) mozna zarznac po 5 tys km albo przejechac kilkaset tysiecy (no moze z wyjatkiem francuskich wynalazkow)
Karmel Skoro benzyne mozna przerobic na gaz to dlaczego posiadacze aut takich jak Subaru czy Mitsu EVO tego nie robia (mimo ze pala ponad 20l na setke)?????? :roll:
Co do zywotnosci to tak jak MiKrus napisal kazdego benzyniaka (jak i diesla) mozna zarznac po 5 tys km albo przejechac kilkaset tysiecy (no moze z wyjatkiem francuskich wynalazkow)
robia, robia :szeroki_usmiech
w moich okolicach kreci sie porsche LPG :rofl (ale nie 911)
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
jak juz jestesmy przy smiesznych sytuacjach na stacjach, to bedzie may OT
Ostatnio bylem na jakiejs stacji prowincjonalnej - na szczescie nie tankowem :diabelski_usmiech Na jednym dystrybutorze przyklejona wielka kartka, OLEJ OPALOWY TYLKO DO CELOW GRZEWCZYCH (nie pamietam ceny ale byla bardzo atrakcyjna) :lol:
robia, robia
w moich okolicach kreci sie porsche LPG (ale nie 911)
hehehe zapomniales dodac jaki to rocznik
Flaszka dla tego co wskaze STI albo EVO z instalacja lpg - moze byc hiper mega fantastczna z super fajnym wtryskiem blablabla
sorry za OT
hehehe zapomniales dodac jaki to rocznik
Flaszka dla tego co wskaze STI albo EVO z instalacja lpg - moze byc hiper mega fantastczna z super fajnym wtryskiem blablabla
sorry za OT
Ja jechałem 1.6 i dziękuję bardzo wciskasz a tu klocek nie chce jechac to nie to co 1,9 TDI wciska w fotelik od czasu do czasu no i spalanie w 1,6 to ok 8 - 9l/100 wrr
biorac pod uwage ze Cinquecento Sporting pali podobnie to IMO nie jest to duzo :P
Co do OT na temat LPG to będąc kiedys w krakowie widziałem PORSCHE BOXTERA tankującego gaz nie mam więcej pytań :szeroki_usmiech Wiadomo taniej i wogóle ALE nie ma nic za darmo !! ja i tak wolałbym Dieselka kupić :szeroki_usmiech
Co do żywotności PB vs ON, posiadam poza OI TDI także Fiata Palio Weekend 1.6 16V (103 KM) + LPG.
Autko na dzień dzisiejszy ma przejechane 394 kkm. Chciałem je sprzedać i bujałem się z kartką i ogłoszeniami przez rok i nic z tego nie wyszło (wszystko było OK dopóki potencjalny klient nie uszłyszał o przebiegu). Teraz jeździ nim żona. Faktem jest że eksploatacja tego samochodu z instalacją LPG to była droga przez mękę.
Teraz zapomniałem że istnieją warsztaty (poza drobnymi naprawami, nie istnieją przecież samochody które się nie psują).
Tak na marginesie. Nieraz wsiądę do Fiata i zastanawiam się jak mogłem tym jeździć.
wiesz ja swoja 200 wycisnołem i na 100% poszła by szybciej tylo droga sie kończyła tzn bramki na autostradzie w włoszech i czeba było chemować
Wiesz nie mowie ze 1.6l nie pojdzie tyle ,ale ja osiagnolem to duzo juz szybciej :diabelski_usmiech i droga to 7 dwu pasmowa ,a nie zadna autostrada za granica :wink:
Na moje krecac dobrze 1.6l to disel o tej samej mocy mu nie ucieknie
Roznice sa glownie jak bedziemy sie rozpedzac , zalozmy ze od 90-100km/h na piatym biegu . Diselek pojdzie duzo szybciej niz benzyna ,chyba ze benzyna zrobimy redukcje na nizszy bieg :twisted:
Lapiac sie z kims na trasie nie zawsze koles w benzynie robi redukcje ,bo to szkoda juz paliwa :wink: I w tedy wyzszosc diesla widac na dloni :wink: Chyba ze koles robi redukcje na 3 bieg to mozemy miec juz maly problem :wink:
Do jazdy na codzien dla mnie disel jest lepszy ,elastyczniejszy i mniej pali i mozna tez nim przycisnac. Chcac tak samo szybko pojezdzic benzynka o tej samej mocy ,to juz spalanie rosnie drastycznie ,ale za to biegi sa dluzsze i z tego frajda wieksza
Komentarz