Auto od nowości jeździło we Włoszech (niesławne Rimini), da się to zauważać po plastikach na zewnątrz, są wypalone słońcem (czarne plastikowe listwy na zderzakach i drzwiach są wypalone od słońca, z czarnych stały się szare).
Przy okazji ustawiania zbieżności po wymianie końcówek drążków kierowniczych, wszedłem pod spód auta i zacząłem dotykać gumowe zaślepki progów i podłogi, owe gumeczki dosłownie od muśnięcia palcem po nich, kruszą się, rozpadają się na setki części :/
Czy ktoś się orientuje jakie nr mają owe zaślepki lub gdzie je kupić ???
Na zdjęciu wyglądają OK, ale jak się muśnie palcem wykruszają się :/ Z drugiej strony już ich nie ma
Gumowe przelotki w przednich wnękach kół, przez które przechodzą przewody hamulcowe z komory silnika do zacisków też są sparciałe, przez co sporo syfu wyrzucanego spod kół przedostaje się do komory silnika.....
Przy okazji ustawiania zbieżności po wymianie końcówek drążków kierowniczych, wszedłem pod spód auta i zacząłem dotykać gumowe zaślepki progów i podłogi, owe gumeczki dosłownie od muśnięcia palcem po nich, kruszą się, rozpadają się na setki części :/
Czy ktoś się orientuje jakie nr mają owe zaślepki lub gdzie je kupić ???
Na zdjęciu wyglądają OK, ale jak się muśnie palcem wykruszają się :/ Z drugiej strony już ich nie ma
Gumowe przelotki w przednich wnękach kół, przez które przechodzą przewody hamulcowe z komory silnika do zacisków też są sparciałe, przez co sporo syfu wyrzucanego spod kół przedostaje się do komory silnika.....
Komentarz