Koszt wymiany napinacza i łańcucha octavia RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rawison
    Classic
    • 2018
    • 7
    • Octavia I combi (1U5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM

    Koszt wymiany napinacza i łańcucha octavia RS

    Cześć wszystkim,

    Jak w temacie, jaki jest szacowany koszt całości razem z robocizną jeżeli chodzi o wymianę napinacza i łańcucha? Co trzeba dodatkowo wymienić oprócz tego? Dodam tylko że rozrządu robił nie będę bo aktualnie na nowym zrobione jest jakieś 5 tysięcy. Może ktoś podpowiedzieć ile to wyniesie i jakich marek napinacza się wystrzegać? Z góry dzięki
  • KrzysiekVRS
    Ambiente
    • 2019
    • 160
    • Octavia I combi (1U5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM

    #2
    Jakie masz objawy, że chcesz zmieniać łańcuch spinający wałki ? Jaki masz przebieg i czy masz pewność, że jest ori ?

    Komentarz

    • prezes870
      Rider
      • 2015
      • 418
      • Octavia IV (NX3)
      • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

      #3
      Zależy jakiej firmy chcesz wszystko od 700 zł do 2000zl

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Sam napinacz jak nie cieknie i dziala dobrze to bym pewnie zostawil, a kupil tylko nowe slizgi (niestety tez tylko w zamienniku), uszczelki i lancuch.

        A cena wlasnie jest sroga za nowy element , bo sam napinacze 2500zl + lancuszek 304zl + uszczelki pod napinacz 54zl + uszczelka pokrywy zaworowo 180zl za ori. Lancuch czy uszczelki z zamiennika to nie problem, ale napinacz to chinska ruletka.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • rawison
          Classic
          • 2018
          • 7
          • Octavia I combi (1U5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM

          #5
          Zamieszczone przez KrzysiekVRS Zobacz wpis
          Jakie masz objawy, że chcesz zmieniać łańcuch spinający wałki ? Jaki masz przebieg i czy masz pewność, że jest ori ?
          Objawy są takie że rano po całej nocy gdy auto już stoi to po odpaleniu słychać przez jakieś 2 sekundy takie chrobotanie, i do tego nie wiem czy są to też objawy łańcucha ale tak na drugim biegu z niższych obrotów też słychać jak chcę przyspieszyć lekki chrobot czasami, najwięcej na drugim i czasem trzecim biegu, na luzie i wyższych biegach tego chyba nie ma, dźwięk taki jakby wydech był luźny/dziurawy z tym że wydech środkowy i końcowy wymieniłem, zostaje jeszcze początkowy ale to raczej nie to :/ Silnik ma 290 tysięcy nalatane, pracuje na oleju 5w40 liqui molly.

          Komentarz

          Pracuję...