Dwumasa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Basterw
    Classic
    • 2019
    • 7

    Dwumasa

    Cześć wszystkim to mój pierwszy post planuję zakupić jakaś Octavię w gazie do 10 tyś czy możecie mi napisać które silniki maja dwumase?
  • samtech84
    Elegance
    • 2008
    • 988
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    Dlaczego boisz się dwumasy?

    Komentarz

    • Basterw
      Classic
      • 2019
      • 7

      #3
      Koszta i awaryjność tego

      Komentarz

      • samtech84
        Elegance
        • 2008
        • 988
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        W Pb jest bardzo wytrzymała, koszty to nic w porównaniu np. do kosztu nastawnika zmiennych faz rozrządu w 1.8T. A do tego zawsze można wrzucić jednomas.
        Na Twoim miejscu celowałbym w taką, bez rdzy bo ogarnięcie blacharki to jest prawdziwy koszt.

        Komentarz

        • Basterw
          Classic
          • 2019
          • 7

          #5
          A jaki silnik w benzynę jest najlepszy i najmniej awaryjny co u ciegnie te bude

          Komentarz


          • #6
            W aucie za 10 tysięcy to liczy się tylko i wyłącznie stan egzemplarza.

            Komentarz

            • Basterw
              Classic
              • 2019
              • 7

              #7
              A jaki silnik benzynowy jest najmniej awaryjny

              Komentarz

              • Wrzosowisko4x4
                Classic
                • 2019
                • 7
                • Octavia I (1U2)
                • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                #8
                2.0 8v :d na przykład mój AZJ (tfu tfu)

                Komentarz

                • KrzysiekVRS
                  Ambiente
                  • 2019
                  • 160
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                  #9
                  To ja dodam coś od siebie czyli 1.8T i 1.9 TDI AFN (pluję 3 razy przez ramię)

                  W A6 C5 1.9 TDI 110KM i 235Nm afn 370 tys km (od 180 tys km czyli od 2008r odkąd kupiłem - odrazu program131KM i 290Nm) i jeszcze ori sprzęgło z dwumasą. Dwumasa została oryginalna bo nic się nei dzieje ale tarcza sprzęgła skończyła się.





                  Docisk lekko przypalony, powód wymiany - sprzęgło brało dosłownie 5mm przy puszczeniu całkowicie pedału sprzęgła.
                  Też byłem zaskoczony jak mechanik zadzwonił ze zdziwieniem że jeszcze siedzi całe fabryczne sprzęgło. Turbina wytrzymała 310 tys km (zaczęły się notoryczne przeładowania, pierścień od zmiennej geometrii wyrobił się i rolki przestały płynnie po nim "chodzić")
                  Ostatnio edytowany przez KrzysiekVRS; 48062.

                  Komentarz

                  Pracuję...