Witam serdecznie mialem przeglad auta w kwietniu i nic nie wykazalo podczas tego badania, natomiast mam taki dziwny objaw podczas hamowania czesie mi sie kierownica. Jezeli jezdze po miescie 50 lub tak maks 90 to jest ok problem pojawia sie jak jade szybciej przeszlo 110 autostrada i musze nagle zahamowac to pojawia sie objaw drgania , czesienia sie kierownicy. Czy dobrze mysle moze to byc lacznik stabilizacji? Mam 170tys km przejechane i wymienialem od nowosci raz tylko juz nie pamietam przy jakim przebiegu ale mniejsza o to czy to moze byc tego pryczyna czy szukac gdzies indziej jak to mozna sprawdzic>??
Dziwne zachowanie podczas hamowania
Zwiń
X
-
Dziwne zachowanie podczas hamowania
moja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275Tagi: Brak
-
-
Hmmm ale nic nie robilem przy nich maja okolo 20tys przejechanemoja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
-
Musze jeszcze pojezdzic i sprawdzic w jakich dokladnie momentach tak sie dzieje bo nie zawsze sie czesie kierownica. Kiedys podczas wymiany pierwzych lacznikow to mialem problem czesionej ierownicy jak przekraczalem 140km pojawily sie drgania na kierownicy a ustawalu przy 160. Wyjezdzielm w tedy 3 stacje i nie wiedzieli co to jest a na jednej mi powiedziano zebym tak szybko nie jezdzil to ni bedzie problemu. Dopiero po dluzszym uzytkowaniu na nowej stacji facet diagnosta wyczail ze orgnialne gumy w laczniku zrobily sie jaja wymienilem i jak reka ujac ustalo. le opisany problem pojawial sie tylko w przedziale 110 do 140 km wczesniej i pozniejnic sie nie dzialo a teraz przy hamowaniu ale to nie zawsze sie ukazuje...moja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
-
Krzywe tarcze będą dawały efekt drżenia kierownicy przy hamowaniu zarówno z mniejszej jak i większej prędkości tylko intensywność drgań będzie inna.
danielosy musisz się określić czy ten efekt jest odczuwalny przy każdym hamowaniu. To że tarcze mają przejechane 20 tyś km wcale ich nie wyklucza...
Osobiście nie mam przekonania do sprawdzania luzów itp. na stacji diagnostycznej. Takie zadanie powierzam zaufanemu mechanikowi.
Komentarz
-
-
Krzywe tarcze będą biły coraz mocniej im bardziej będą rozgrzane, czyli odpalasz zimne auto i zaczynasz testować: rozpędzanie-hamowanie, rozpędzanie-hamowanie.
Na początku może być w ogóle nie wyczuwalne, ale jeśli po kilku (kilkunastu) razach zacznie trząść to będzie wiadomo, że to tarcze.
Tylko hamowanie to nie ma być delikatne muskanie hamulca, ale też nie takie, żeby ABS się załączał.
Komentarz
-
-
Witajcie bylem u rodziny zrobilem 200km i jadac po miescie i hamujac nic sie nie dzialo. Potem bedac na autostradzie rozpedzilem sie do 140 i hamujac nic nie bylo wiec bylo ok.Natomiast wracajac do domu jadac 100km musialem zahamowac i kierownica zaczela sie czesc puscilem hamulec to bylo mniej odczuwalne a potem przy nastepnym nacisnieciu znow pojawily sie drgania. Nie umie wyczaic kiedy i przy jakich okolicznosciach pojawiaja sie drgania. A czy to musza byc przedniej tarcze?moze to byc ze winne sa tylnie bebny?Mam slabszy hamulec na prawej stronie a wacajac do domu otworzylem okno i slychac bylo z przedniego lewego kola takie odglosy jak to napisac chozby na rurze metalowej cybant sie poluzowal i jadac po dziurach czaskal sie gora dol. Bedac w garaz ogladalem czaslem autem ale nic nie widac wszystko dokrecone bylo.Co moge jescze sprawdzic?moja czarna perla
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=980275#980275
Komentarz
-
Komentarz