Hamownia - zasada działania, DSG, pomiary

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hEllo)
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 741

    Hamownia - zasada działania, DSG, pomiary

    Mihau, wiesz pytam, bo jakoś tak wywnioskowałem po Twojej odpowiedzi do kross12


    ale teraz jest ok
    usrany pracą po same pachy
  • tomek
    L&K
    • 2005
    • 1078

    #2
    Hamownia - zasada działania, DSG, pomiary

    Mam kilka pytań o działanie hamowni:

    1. jak jest liczona moc: czy jest to moc na kołach + strata ?
    2. jak jest liczona strata? czy jest to pomiar oporów "na luzie" ?
    3. na jakim biegu odbywa się pomiar w manualu i w automacie (DSG) ?
    4. Jak jest blokowany bieg? w dsg wcisnięcie kick-down powoduje redukcję do optymalnego biegu niezależnie od położenia skrzyni "D", "S", czy "ręczny"
    5. Jakie są rodzaje hamowni, kojarzę określenia "maha" i "inercyjna" - czym to się różni? A może są jeszcze inne rodzaje hamowni?

    Pytam, bo interesuje mnie pomiar w samochodach z automatyczną skrzynią oraz te praktycznie zawsze występujące "gifty" w TDI i TSI. O ile dobrze kojarzę, to są kraje w których podatek jest liczony od mocy, a nie tak jak u nas od pojemności. Zatem występowanie fabrycznych "giftów" i powszechna ich świadomość mogą wpłynąć na decyzje klientów świadomych niższych podatków za wyższą moc. Konkurencja mogłaby zatem donieść do ichniejszego UOKiK'u.
    O2FL RS | S2 | F2

    Komentarz

    Pracuję...