Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia II - wyniki testu EuroNCAP

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia II - wyniki testu EuroNCAP

    Powiedzcie mi ile kosztuje wizyta na hamownii bo bym chcial sprawdzic swoj pojazd i juz powoli zaczac myslec nad jakims wzmocnieniem w postaci jakiego chipa.
    Outlander
    była OII 4x4 BMM
    już nie ma Octa ASZ super fajna była

  • #2
    Octavia II - wyniki testu EuroNCAP

    Jak dla mnie ŻENADA jeśli wziąć pod uwagę różnicę między starym i nowym modelem :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

    Skoda Octavia II

    Skoda Octavia
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz


    • #3
      Szkoda...

      Wileka szkoda - tym bardziej, ze OctaII leci na rozwiazaniach Golfa V, ktory osiagnal 5 gwiazdek.
      TDI 205PS

      Komentarz


      • #4
        No faktycznie wiekszosc nowych konstrukcji konurencji osiaga 5 gwiazdek. Lipa
        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
        czarna AR 156 1.8 T.Spark

        Komentarz


        • #5
          Może jednak warto poczytać

          Auta na 5 gwiazdek w wyposażeniu mają boczne kurtyny (wszystkie), testowana Octa nie miała, mimo to dostała maxa za uderzenie boczne (16 pkt) z kurtyną byłoby 18, dalej z niewiadomych przyczyn nie dostała punktu za Belt Reminder ( zdaje się przypominacz oniezapiętych pasach) który posiada, kolejny punkt. Daje to w sumie 30 pkt i 5 gwiazdek. Nie jest to raczej żenada.
          Nie patrzmy tylko na gwiazdki ale może i na sposób porównania różnie wyposażonych aut, które w większości kurtyny mają także w opcji nie w standardzie.
          Nie ma się co wstydzić. Czesi reklamują Octe jako auto rodzinne - zobaczcie ochrona dzieciaka niemal wzorcowa.
          Pozdr.

          Komentarz


          • #6
            Re: Może jednak warto poczytać

            Zamieszczone przez jurrek1008
            Auta na 5 gwiazdek w wyposażeniu mają boczne kurtyny (wszystkie), testowana Octa nie miała, mimo to dostała maxa za uderzenie boczne (16 pkt) z kurtyną byłoby 18, dalej z niewiadomych przyczyn nie dostała punktu za Belt Reminder ( zdaje się przypominacz oniezapiętych pasach) który posiada, kolejny punkt. Daje to w sumie 30 pkt i 5 gwiazdek. Nie jest to raczej żenada.
            Nie patrzmy tylko na gwiazdki ale może i na sposób porównania różnie wyposażonych aut, które w większości kurtyny mają także w opcji nie w standardzie.
            Nie ma się co wstydzić. Czesi reklamują Octe jako auto rodzinne - zobaczcie ochrona dzieciaka niemal wzorcowa.
            Pozdr.
            Co mi po uderzeniu bocznym jak za czołowe ma ledwo punkt więcej niż konstrukcja 10 lat starsza :?: :roll:
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz


            • #7
              Re: Może jednak warto poczytać

              Zamieszczone przez jurrek1008
              Auta na 5 gwiazdek w wyposażeniu mają boczne kurtyny (wszystkie), testowana Octa nie miała, mimo to dostała maxa za uderzenie boczne (16 pkt) z kurtyną byłoby 18, dalej z niewiadomych przyczyn nie dostała punktu za Belt Reminder ( zdaje się przypominacz oniezapiętych pasach) który posiada, kolejny punkt. Daje to w sumie 30 pkt i 5 gwiazdek. Nie jest to raczej żenada.
              Nie patrzmy tylko na gwiazdki ale może i na sposób porównania różnie wyposażonych aut, które w większości kurtyny mają także w opcji nie w standardzie.
              Nie ma się co wstydzić. Czesi reklamują Octe jako auto rodzinne - zobaczcie ochrona dzieciaka niemal wzorcowa.
              Pozdr.
              hmm , w sumie nie wiedziałem że za beltremineder dodają punkt. Dzięki za info . Ale tak swoją drogą to ochujeli? Beltreminder - kogo to obchodzi - najwyżej wnerwia. Niedługo zaczną dodawać punkty za "powyżej 50kmh reminder" i "powyżej 90kmh reminder"
              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
              czarna AR 156 1.8 T.Spark

              Komentarz


              • #8
                Dlaczego ten przypominacz nazywasz glupota, to ma swoje plusy. Bo co z tego ze auto ma 4 czy 5 czy nawet 6 gwiazdke jesli pacjent jedzie bez pasow i przywali w kierownice to istnieje duze prawdopodobienstwo ze nie bedzie sie nadawal na czesci zapasowe bo za duzo obrazen wewnetrznych bedzie mial. E-NCAP uznal ze jesli informuje sie ze auto ma poduszke to nalezy tez informowac ze ma pasy.

                BTW Mam kolege ktory jak to mowi jezdzi bez pasow Octa bo twierdzi ze jak w cos walnie to sie przynajmniej poduchy nie otworza. A z mojej wiedzy to obojetne czy ktos siedzi czy nie to poduchy i tak poleca :twisted:
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  Re: Może jednak warto poczytać

                  Zamieszczone przez jurrek1008
                  dalej z niewiadomych przyczyn nie dostała punktu za Belt Reminder ( zdaje się przypominacz oniezapiętych pasach) który posiada, kolejny punkt.
                  Moze chodzi o to, ze w Octavii ten belt reminder pika, przyjmenym zreszta dzwiekiem, tylko przez kilka sekund. Dioda tez gasnie po chwili. W sumie to nawet ciezko sie zorienotwac, ze chodzi o zapiecie pasow.

                  W niektorych autach belt remindery sa tak natarczywe, ze rzeczywiscie bez zapiecia pasow dlugo sie nie wytrzyma.

                  Jesli ja mialbym oceniac, to tez Skodzie bym za to nie dal punktu, bo on jest tam jedynie pro forma moim zdaniem.
                  TDI 205PS

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Może jednak warto poczytać

                    Zamieszczone przez MiKruS
                    Moze chodzi o to, ze w Octavii ten belt reminder pika, przyjmenym zreszta dzwiekiem, tylko przez kilka sekund. Dioda tez gasnie po chwili. W sumie to nawet ciezko sie zorienotwac, ze chodzi o zapiecie pasow.

                    W niektorych autach belt remindery sa tak natarczywe, ze rzeczywiscie bez zapiecia pasow dlugo sie nie wytrzyma.

                    Jesli ja mialbym oceniac, to tez Skodzie bym za to nie dal punktu, bo on jest tam jedynie pro forma moim zdaniem.
                    U mnie pika caly czas przy predkosci powyzej 6 km/h. A maxi-dot pokazuje odpowiedni komunikat.

                    [ Dodano: Pią Lis 26, 2004 9:03 am ]
                    Zamieszczone przez Martinez
                    Niedługo zaczną dodawać punkty za "powyżej 50kmh reminder" i "powyżej 90kmh reminder"
                    No to Octa II dostalaby te punkty :wink:, bo w maxi-dotcie mozna ustawic predkosc przy ktorej przekroczeniu pojawia sie ostrzezenie i sygnal dzwiekowy.

                    I dlaczego testowali wersje Ambiente a nie Elegance? :roll:

                    Komentarz


                    • #11
                      Mam znajomego który nie nawidzi jeżdzić w pasach i ma cały czas zapięte ale z tyłu siedzenia i mu nie pika (a w mondeo). MI osobiście by to nie przeszkadzało ponieważ zapięcie pasów to kwestia przyzwyczajenia i wyrobienia sobie pewnego nawyku tak jak np zapalanie świateł. Po zapaleniu silnika zawsze mam odruch zapalania świateł ponieważ jeżdże na nich cały czas () cały rok) czy wymagają tego przepisy czy nie. Uważam że przez to pojazd jest bardziej widoczny na drodze i robię to głównie z myślą o bezpieczeństwie moich pasażerów i swoim oczywiście .

                      Pozdrówka
                      1.9TDI "AHF"
                      Master's Tuning

                      Komentarz


                      • #12
                        Dla mnie zapiecie pasow i wlaczenie swiatel to tez odruch, juz w sumie bezwarunkowy
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja jeżdżąc po mieście generalnie nie zapinam pasów. Nie chce mi sie. Wiem że są one dla mojego bezpieczeństwa. Ale to moja decyzja. Jeżeli nie chce to nie bede i szlag by mnie trafił jakby mi cały czas to ścierwo pikało. Poza tym każdy chyba ma prawo wyboru tak? Dlaczego mozna odłączyc airbag pasażera?, w niektórych autach można wyłączyc ABS i ASR. Ale pierd.....ne pikadło od pasów bedzie drzeć jape całą drogę. To bzdura. Tak samo jak bzdurne są przepisy drogowe które nakazują mi jeździć w pasach.
                          Skoro pika to powinno pikać non stop po przekroczeniu 130 kmh w żadnym kraju europejskim (oprócz Niemiec) nie można sie poruszać szybciej więc dlaczego tu sie nic nie dzieje. To tyle wywodu.

                          ave
                          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                          czarna AR 156 1.8 T.Spark

                          Komentarz


                          • #14
                            Dlaczego mozna odłączyc airbag pasażera?,
                            bo jak dzieciaka w fotelku przewozisz to się przydaje :wink:

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez arci9
                              Dlaczego mozna odłączyc airbag pasażera?,
                              bo jak dzieciaka w fotelku przewozisz to się przydaje :wink:
                              eeehhh, arci, a taryfiarze nie mają obwiązku zapinania pasów żeby łatwiej z fury wyskoczyć za takim co nie zapłacił, albo żeby łatwiej sie bronić przed napastnikiem i co nie kupią octavii bo będzie im pikać non stop.

                              WIEM po co jest odłączenie Airbaga! to było pytanie retoryczne...
                              Tylko nie rozaumiem dlaczego to można wyłączyć a pikadła od pasów nie.
                              Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                              teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                              czarna AR 156 1.8 T.Spark

                              Komentarz


                              • #16
                                Jak pika to pewnie da sie wylaczyc w jakims sterowniku adaptacji :wink: a jak nie to mozna sie calkiem pozbawic pikadla przecinajac przewod :diabelski_usmiech gorzej jak szafa bada czy obwod jest caly
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Ten sam test w jezyku niemieckim znajdziecie TU . A pod tym linkiem jest film z testu.

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X