i przetestowany...
do 130 km/godz jest nieco głośniej - lepsza połowa nie zauważyła żadnych zmian- z powodu: "tego na dachu" , ja słyszałem jaby głośny szum opon i niewielkie świsty ( jakbym miał nieco uchyloną szybę) - to chyba był dźwięk z belek , od około 145-150 głośny wyraźny szum ( trzeba było głośniej mówić i wyraźnie podkręcić radio)
Jazda testowa była z pustym bagażnikiem.
Po zamontowaniu stwierdziłem że : śruby obejm - cybantów- obejmują belkę i wchodzą do wnętrza boksu-po solidnym skręceniu nakrętkami wystają do wnętrza boksu na około 1-1,5cm - będę musiał je przyciąć lub zabezpieczyć jakimiś rurkami żeby nie porysowały, nie porozrywały zawartości bagażnika....
[ Dodano: Nie 02 Sty, 11 22:37 ]
i przetestowany...
do 130 km/godz jest nieco głośniej - lepsza połowa nie zauważyła żadnych zmian :roll: - z powodu: "tego na dachu" , ja słyszałem jaby głośny szum opon i niewielkie świsty ( jakbym miał nieco uchyloną szybę) :wink: - to chyba był dźwięk z belek , od około 145-150 głośny wyraźny szum ( trzeba było głośniej mówić i wyraźnie podkręcić radio) :|
Jazda testowa była z pustym bagażnikiem.
Po zamontowaniu stwierdziłem że : śruby obejm - cybantów- obejmują belkę i wchodzą do wnętrza boksu-po solidnym skręceniu nakrętkami wystają do wnętrza boksu na około 1-1,5cm - będę musiał je przyciąć lub zabezpieczyć jakimiś rurkami żeby nie porysowały, nie porozrywały zawartości bagażnika....
Przez te śruby (łącznie 8 bo 4 obejmy) zacząłem rozmyślać nad zaletami systemów szybkiego mocowania boksów do belek ( jest chyba coś takiego w thule) .
do 130 km/godz jest nieco głośniej - lepsza połowa nie zauważyła żadnych zmian- z powodu: "tego na dachu" , ja słyszałem jaby głośny szum opon i niewielkie świsty ( jakbym miał nieco uchyloną szybę) - to chyba był dźwięk z belek , od około 145-150 głośny wyraźny szum ( trzeba było głośniej mówić i wyraźnie podkręcić radio)
Jazda testowa była z pustym bagażnikiem.
Po zamontowaniu stwierdziłem że : śruby obejm - cybantów- obejmują belkę i wchodzą do wnętrza boksu-po solidnym skręceniu nakrętkami wystają do wnętrza boksu na około 1-1,5cm - będę musiał je przyciąć lub zabezpieczyć jakimiś rurkami żeby nie porysowały, nie porozrywały zawartości bagażnika....
[ Dodano: Nie 02 Sty, 11 22:37 ]
i przetestowany...
do 130 km/godz jest nieco głośniej - lepsza połowa nie zauważyła żadnych zmian :roll: - z powodu: "tego na dachu" , ja słyszałem jaby głośny szum opon i niewielkie świsty ( jakbym miał nieco uchyloną szybę) :wink: - to chyba był dźwięk z belek , od około 145-150 głośny wyraźny szum ( trzeba było głośniej mówić i wyraźnie podkręcić radio) :|
Jazda testowa była z pustym bagażnikiem.
Po zamontowaniu stwierdziłem że : śruby obejm - cybantów- obejmują belkę i wchodzą do wnętrza boksu-po solidnym skręceniu nakrętkami wystają do wnętrza boksu na około 1-1,5cm - będę musiał je przyciąć lub zabezpieczyć jakimiś rurkami żeby nie porysowały, nie porozrywały zawartości bagażnika....
Przez te śruby (łącznie 8 bo 4 obejmy) zacząłem rozmyślać nad zaletami systemów szybkiego mocowania boksów do belek ( jest chyba coś takiego w thule) .
Komentarz