Przymierzam się, do kupna O I - czytam i szukam w necie różnych rzeczy o TDi oraz MPI/MPI+LPG.
Nie chcę mieszać wątków dlatego ten zakładam by wypytać o pewne rzeczy jednostki MPI.
Czy we wszystkich np.1.6MPI jest problem zacierających się pierścieni olejowych, przez co potem pali olej (wyczytane z neta)?
Czy dla tych silników przebiegi 400 tyś. km to tak samo jak dla diesli - żaden problem?
Co jest najczęstszą bolączką tych MPI?
Bardzo dużo informacji znajduję, że MPI to idealny silnik dla LPG. Czy faktycznie tak jest? Ile LPG palą na trasie?
I czy zamiast 1,6MPI nie liepiej brać np. 2.0 8V + LPG (szukam jednostki mniej problematycznej, bardziej odpornej na wiek/gaz i oszczędnej w eksploatacji). Rozumiem, że w tej jest lepszy komfort jazdy przez większą moc i pewnie bardziej elastyczny silnik.
Nie chcę mieszać wątków dlatego ten zakładam by wypytać o pewne rzeczy jednostki MPI.
Czy we wszystkich np.1.6MPI jest problem zacierających się pierścieni olejowych, przez co potem pali olej (wyczytane z neta)?
Czy dla tych silników przebiegi 400 tyś. km to tak samo jak dla diesli - żaden problem?
Co jest najczęstszą bolączką tych MPI?
Bardzo dużo informacji znajduję, że MPI to idealny silnik dla LPG. Czy faktycznie tak jest? Ile LPG palą na trasie?
I czy zamiast 1,6MPI nie liepiej brać np. 2.0 8V + LPG (szukam jednostki mniej problematycznej, bardziej odpornej na wiek/gaz i oszczędnej w eksploatacji). Rozumiem, że w tej jest lepszy komfort jazdy przez większą moc i pewnie bardziej elastyczny silnik.
Komentarz