Napinacz paska wielorowkowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mateo.s
    Classic
    • 2015
    • 29

    Napinacz paska wielorowkowego

    Witam
    Przymierzam się do wymiany rozrządu oraz paska wielorowkowego w mojej O1 FL (1.9 tdi ASV). Rozrząd dam na wymianę do warsztatu, a pasek myślałem żeby wymienić sobie samemu. Czy przy tej wymianie muszę wymienić również napinacz? Ewentualnie na co zwrócić uwagę żeby ocenić czy kwalifikuje się on już do wymiany czy jeszcze nie (oczywiście oprócz przypadku w którym nie napina )?
    Pozdrawiam
  • kylo125
    L&K
    • 2009
    • 1010
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Jeśli pasek nie piszczy a napinacz wizualnie wygląda ok i nie grzechocze, ani nie telepie się podczas pracy to raczej powinien być sprawny.
    Ja u siebie parę lat temu wymieniłem bo właśnie grzechotał i trzęsło paskiem.

    Komentarz

    • mateuko
      Classic
      • 2008
      • 5

      #3
      Pasek wielorowkowy i jego napinacz i tak trzeba zdjąć do wymiany rozrządu. Mechanik i tak policzy tyle samo za robociznę czy wymieni ci ten pasek, czy założy stary. Za nowy pasek może nawet mniej doliczy (bo kupuje je hurtem) niż ty zapłacisz za niego kupując go sam. Nic na tym raczej nie zaoszczędzisz, chyba, że chodzi ci o to by samemu się zabawić w wymianę paska wielorowkowego wtedy feel free. Większym problemem może tutaj być znalezienie uczciwego mechanika, który ci rzeczywiście wymieni wszystko to za co zapłacisz, a nie tylko powie, że wymienił,.a w rzeczywistości np. zostawi starą pompę, która się za chwilę zatrze i doprowadzi do zerwania paska.
      Kiedy te auta elektryczne? Ciekawe czy Państwo Polskie wprowadzi akcyzę na prąd którym będziemy je ładować... (IMHO - to pewne)

      Komentarz

      Pracuję...