Zamieszczone przez Trusek
[O2] Wymiana klockow.
Zwiń
X
-
[O2] Wymiana klockow.
Panowie, wiem ze laickie pytanie. Ale cos mnie tknelo zeby zaoszczedzic. Kupilem oryginalne klocki i postanowilem je sam wymienic.
Ze sciagniecem starych tylnich nie bylo najmniejszych problemow. Niestety nie wiem jak wlozyc nowe. Czytalem ze tloczek nalezy wkrecic wciskajac, niestety nie mam pomyslu jak to zrobic. Ktos sugerowal zeby uzyc scisku stolarskiego. Ja taki mam, ale nie za bardzo wiem jak to uzyc i jak jednoczesnie wkrecic tloczek.
Druga sprawa: jak wyglada wymiana klockow z przodu? widzialem tylko dwie sruby imbus rozmiar 7. TO je trzeba odkrecici czy cos przegapilem?
Z gory dzieki z pomoc. I proze nie piszcie zebym uzyl szukajki, bo wpisujac "wymiana klockow" jest milon tematow z debatami jakie klocki sa dobre a jakei zle. A informacji jak je wymienic, jest jak na lekarstwo.Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
-
-
Komentarz
-
-
Bo najpierw powinieneś tydzień wczesniej poczytac forum, przygotować się teoretycznie i dopiero brac się za wymianę.
Jak nie masz specjalnego narzędzia to zrób to w następujący sposób. Kluczem od wymiany tarcz w szlifierce tzw kątówce lub nawet żabką wkręć tłoczek o pół obrotu. Potem drewnianym trzonkiem młotka zrób dźwignie lub własnie ściskiem stolarskim tłoczek Ci wejdzie ale tylko z 1mm. Musisz na przemian przekręcić - wcisnąć, przekręcić - wcisnąć i po mm wepchniesz tłoczek tylny. Aby było łatwiej odkręć korek od zbiorniczka z plynem hamulcowym. Przednie tłoczki wejdą bez kręcenia.Tomek
Komentarz
-
-
Dziekuje za odpowiedzi. Faktycznie na przyszlosc juz nie bede sie babral w tekie pierdoly, zwlasza ze wrocilem wlasnie z ASO i mogli mi to zrobic za jednym zamachem.
Teraz nie ma wyjscia, bo juz samochodu nie rusze, jakos powalcze z tymi tloczkami.
Powiedzcie mi a nie ma mozliwosci, demontazu calego jazma?
tak zemy tloczek spokojnie sobie wciskac np, w imadle?Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez heretykPowiedzcie mi a nie ma mozliwosci, demontazu calego jazma?
tak zemy tloczek spokojnie sobie wciskac np, w imadle?
Zamieszczone przez Tomek_dxJak nie masz specjalnego narzędzia to zrób to w następujący sposób. Kluczem od wymiany tarcz w szlifierce tzw kątówce lub nawet żabką wkręć tłoczek o pół obrotu. Potem drewnianym trzonkiem młotka zrób dźwignie lub własnie ściskiem stolarskim tłoczek Ci wejdzie ale tylko z 1mm. Musisz na przemian przekręcić - wcisnąć, przekręcić - wcisnąć i po mm wepchniesz tłoczek tylny. Aby było łatwiej odkręć korek od zbiorniczka z plynem hamulcowym. Przednie tłoczki wejdą bez kręcenia.
jeden żabką kręci tłoczek, złapany za brzeg (nie przyszczypać gumy)
drugi wkręca ściśk stolarski, czy coś takiego aby wpychać tłoczek->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Panowie dziekuje bardzo! Udalo sie. Gdyby nie ten chwyt z wkrecaniem tloczka to cala operacja jest dosyc prosta
Chyba temat mozna zamknac...Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz
-
Komentarz