Moim zdaniem szkoda kasy. Po 8 godzinach na -25st. to nawet w kołdrze puchowej będzie -25st. Ponadto przejeździłem 8 lat na oryginalnym akumulatorze w Oc1 1,6AKL i nie miałem żadnych problemów z akumulatorem - oczywiście nieocieplonym i z reguły jeżdżąc na światłach, latem z klimą, itd. :!:
W ETCE nazywa sie to oslona akumulatora i ma to numer taki jak podal Rafalus. Numer identyczny pewnie dla Octy i Golfa, ale numer zaczyna sie jak z Golfa IV 1J0.
Niby to naklada sie chyba dodatkowo, ale to ja stosowalem w innych autach na taki patent jak styropian
Jest tylko jedno ale. Mam ten normalny plastik na akumulator i on wchodzi na styk bo juz o linke do otwierania maski haczy. To cos jest wieksze i byloby w kazda strone jeszcze wysuniete, tak wiec nie wiem jak sie to tam miesci.
Ja mam taki cos a`la materiałowego pokrowca na akusiu. Było to u mnie fabrycznie. Nie wiem czy to cos daje bo troche cienkawe to jest :roll: Zastanawiałęm sie na założeniem takiej osłony plastikowej jaka macie ale potrzebowałbym taka na przymiarke - bo mam ciasno pod maska i nie wiem czy wejdzie :|
Powiinno sie zmiescic wszytsko kolega ma w seacie ten sam akumulator plus plastikowa oslona (tez ma made in Czech R.) oraz ta oslonka termiczna, numer katalogowy dostalem w seacie.
Sa roznej wielkosci w zaloeznosci od wielkosci akumulatora.
Cena 70zl chcialem kupic przez skode taniej
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Komentarz