Ja stosuję starą szkołę:
- w lecie w okolicy 3/4 poziomu (choćby ze względu na lepsze chłodzenie silnika przy większej ilości )
- w zimie staram się nieprzedobrzać - 1/4 - 1/2 poziomu - ze z względu na szybsze nagrzewanie się oleju (jest go mniej) i silnika.
Ale może już "dziadek" ze mnie i są nowsze poglądy
[ Dodano: Pią 25 Mar, 11 15:25 ]
podpisuję, się pod tym. Natomiast jak trzeba zmierzyć w czasie jazdy, to po kilkunastominutowym postoju, jak zleci do miski.
- w lecie w okolicy 3/4 poziomu (choćby ze względu na lepsze chłodzenie silnika przy większej ilości )
- w zimie staram się nieprzedobrzać - 1/4 - 1/2 poziomu - ze z względu na szybsze nagrzewanie się oleju (jest go mniej) i silnika.

Ale może już "dziadek" ze mnie i są nowsze poglądy

[ Dodano: Pią 25 Mar, 11 15:25 ]
Zamieszczone przez szkoda
Komentarz