Witam, mam pytanko czy po zmianie amortyzatorów tył/przód trzeba ustawiać na nowo zbieżność ?
IlE na biegu?
Zwiń
X
-
IlE na biegu?
Ile Wasz auta wyciagaja na poszczegolnych biegach, a wszczegolnosci 2 i 3.Ostatnio kolega mnie przewiozl BMW330i I na 2-110,a 3-150!. :diabelski_usmiech .A jak wypada 1.4,1.8,2.0tsi?Zapomnialbym o 1.2 :roll: ,bo dieselki to wiadomo slabo 2-70-80?,3-120-130?Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
-
-
paweł2, no tak z dieslem mniej więcej będzie, ale tu nie chodzi przecież o prędkość na biegu ale ciąg od doły w wypadku diesla i elastyczność, więc chyba nie ma co porównywać. U mnie na 5 biegu (ostatni) z góry przy około 4,2-4,5 tyś. obrotów w tdi wyciągnąłem 230 km/h z hakiem, na prostej w miarę spokojnie osiąga 220 km/h ale to już też powoli koniec biegu czuć. a niższe nie wiem, nigdy się nie przyglądam, bo muszę uważać na drogę jak daje w palnik hehe.
Komentarz
-
-
paweł2
ALH 90KM na 2 biegu do czerwonego pola - 80km/h, na 3 - coś ok 110.
Ale tak się przecież nie jeździ dieslem.
PS - kolega mnie przewiózł swoją "Lochą" 500SEL '93r.
V8, 5l, 340KM, automat. Zapitala jak lokomotywa co zapomniała składu podczepić :diabelski_usmiech
Tylko to tankowanie - zbiornik 100l i kończy się momentalnie :twisted:
Komentarz
-
-
no to moj dieselek na 2 dociągnie do około 90 a na 3 do około 130 :cry:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dwa dni spędziłem nad tym żeby obliczyć sobie odpowiednie przełożenia trybów na poszczególnych biegach mając na uwadze dostępność odpowiednich trybów :diabelski_usmiechZamieszczone przez bradleyv=(0,377*rd*ns)/(is*i0) [km/h]
gdzie
rd promien dynamiczny kola
ns obroty
is przelozenie biegu
i0 przelozenie glowne skrzyni
90-140 czwarty bieg 4.5s bez nitro z nitro pewnie poniżej 4s :diabelski_usmiechZamieszczone przez paweł2A jak z elastycznoscia 80-120 3,4,5,6 bieg?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
heh dlatego benzyna do 100 jest szybsza niz diesel bo ciągniesz na 2 a w dieslu musisz 3 zapodać :szeroki_usmiech no ale dalej juz nie ma tak lekko :diabelski_usmiechZamieszczone przez voytekU mnie na 2-ce dociągnąłem do ok. 110 km/h, obroty dochodziły do 7000.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
DGW - pytanie dotyczy raczej cywilnych aut, a nie wyczynowych potworków które przez przypadek mają tablice rejestracyjne :diabelski_usmiechZamieszczone przez dobrygrzeswawa90-140 czwarty bieg 4.5s bez nitro z nitro pewnie poniżej 4s :diabelski_usmiechZamieszczone przez paweł2A jak z elastycznoscia 80-120 3,4,5,6 bieg?
Swoją drogą chciałbym kiedyś zobaczyć jak to autko odchodzi na drodze, mogę być nawet wtedy tym kilowanym :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
chyba że ruszysz z dwójki, wtedy sytuacja jest nieco inna :szeroki_usmiechZamieszczone przez piramidaheh dlatego benzyna do 100 jest szybsza niz diesel bo ciągniesz na 2 a w dieslu musisz 3 zapodać :szeroki_usmiech
ale przecież niebieska to w 100% auto cywilne, z dwoma fotelikami na tylnej kanapie :lol:Zamieszczone przez soszek81DGW - pytanie dotyczy raczej cywilnych aut, a nie wyczynowych potworków które przez przypadek mają tablice rejestracyjne :diabelski_usmiech
a tak na marginesie: golf 4 ALH z wtryskami 216 bez programu, 90-140 czwarty bieg 16s :shock:
tak naprawdę to to w ogóle nie jedzie ciągle mi mało :diabelski_usmiechZamieszczone przez soszek81Swoją drogą chciałbym kiedyś zobaczyć jak to autko odchodzi na drodze, mogę być nawet wtedy tym kilowanym :szeroki_usmiechNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
grzesiu, powiadasz ze jak zapniesz 2 i dasz ognia to bedziesz szybszy niz z 1 :?:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
przy tak krótkiej skrzyni jaką mam to na pewno. Na zawodach 60 stóp robiłem 2.1..s i do tego odpada czas na zmianę bieguZamieszczone przez piramidagrzesiu, powiadasz ze jak zapniesz 2 i dasz ognia to bedziesz szybszy niz z 1 :?:
wydaje mi się że bardzo dużo w porównaniu do tego co u mnie ale muszę pomierzyć więcej aut bo takie porównanie jest trochę krzywdząceZamieszczone przez bradleydobrygrzeswawa napisał/a:
golf 4 ALH z wtryskami 216 bez programu, 90-140 czwarty bieg 16s :shock:
To duzo czy malo? :P
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Re: IlE na biegu?
Pewnie wolniej BMK-a ma ok:Zamieszczone przez milleniuszJest tak samo, tylko pewnie wolniej osiągane, no i punktów do lansu mniej... :szeroki_usmiechZamieszczone przez paweł2Ostatnio kolega mnie przewiozl BMW330i I na 2-110,a 3-150!. :diabelski_usmiech .A jak wypada 1.4,1.8,2.0tsi?
0-100 6.5
0-160 16.0
0-200 25.0Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Człowieku aleś przy katował samochodzik ; ). 1.4tsi przyspiesza fajnie do 6000tys, dalej padaka wg mnie. No więc tak: przy około 6000tys na 1: 45km/h, 2 : 90km/hZamieszczone przez pascala u mnie tak :
2- 100 km/h przy 6500 obrotów - samochód się dławi
3- 150 km/h przy 6000 obrotów - jeszcze ciut idzie (ale co to za "iście" :lol: )
reszty nie sprawdzałem bo nie miałem gdzie
ps. wszystko oczywiście licznikowe a nie gps
Komentarz
-
-
Człowiek szybko się przyzwyczaja i ciągle mu mało.Zamieszczone przez dobrygrzeswawatak naprawdę to to w ogóle nie jedzie ciągle mi mało
A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-



Komentarz