IlE na biegu?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • broker58
    Drive
    • 2011
    • 65

    IlE na biegu?

    Witam, mam pytanko czy po zmianie amortyzatorów tył/przód trzeba ustawiać na nowo zbieżność ?
  • paweł2
    L&K
    • 2010
    • 1405

    #2
    IlE na biegu?

    Ile Wasz auta wyciagaja na poszczegolnych biegach, a wszczegolnosci 2 i 3.Ostatnio kolega mnie przewiozl BMW330i I na 2-110,a 3-150!. :diabelski_usmiech .A jak wypada 1.4,1.8,2.0tsi?Zapomnialbym o 1.2 :roll: ,bo dieselki to wiadomo slabo 2-70-80?,3-120-130?
    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

    Komentarz

    • sew1981
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2009
      • 10986
      • Fiat

      #3
      paweł2, no tak z dieslem mniej więcej będzie, ale tu nie chodzi przecież o prędkość na biegu ale ciąg od doły w wypadku diesla i elastyczność, więc chyba nie ma co porównywać. U mnie na 5 biegu (ostatni) z góry przy około 4,2-4,5 tyś. obrotów w tdi wyciągnąłem 230 km/h z hakiem, na prostej w miarę spokojnie osiąga 220 km/h ale to już też powoli koniec biegu czuć. a niższe nie wiem, nigdy się nie przyglądam, bo muszę uważać na drogę jak daje w palnik hehe.

      Komentarz

      • paweł2
        L&K
        • 2010
        • 1405

        #4
        A jak z elastycznoscia 80-120 3,4,5,6 bieg?
        Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

        Komentarz

        • abstinent
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4842
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          paweł2, a co za problem poszukać na you tube filmów z przyśpieszeniami?myślisz że każdy będzie pamiętał co i jak :?

          W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

          W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

          Komentarz

          • rkb
            RS
            • 2008
            • 2152
            • Rapid Spaceback (NH1)
            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

            #6
            1.8T na 2-ce można było jechać 120
            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

            Komentarz

            • paweł2
              L&K
              • 2010
              • 1405

              #7
              Zamieszczone przez rkb
              1.8T na 2-ce można było jechać 120
              Chlopie jak Ty sie przyzwyczailes(jesli wogole)do tej zmiany?
              Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

              Komentarz

              • soszek81
                L&K
                • 2010
                • 1245

                #8
                paweł2

                ALH 90KM na 2 biegu do czerwonego pola - 80km/h, na 3 - coś ok 110.
                Ale tak się przecież nie jeździ dieslem.

                PS - kolega mnie przewiózł swoją "Lochą" 500SEL '93r.
                V8, 5l, 340KM, automat. Zapitala jak lokomotywa co zapomniała składu podczepić :diabelski_usmiech
                Tylko to tankowanie - zbiornik 100l i kończy się momentalnie :twisted:
                Była O1 kombi ALH++ 150/340
                Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  Moje 1.8t na jedynce do 60 km/h 2 do 130 :diabelski_usmiech 3 do 180 :diabelski_usmiech
                  licznikowe oczywiście na na 5 biegu brakowało skali

                  Komentarz

                  • pascal
                    Rider
                    • 2009
                    • 510
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    #10
                    a u mnie tak :

                    2- 100 km/h przy 6500 obrotów - samochód się dławi
                    3- 150 km/h przy 6000 obrotów - jeszcze ciut idzie (ale co to za "iście" :lol: )

                    reszty nie sprawdzałem bo nie miałem gdzie

                    ps. wszystko oczywiście licznikowe a nie gps

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #11
                      no to moj dieselek na 2 dociągnie do około 90 a na 3 do około 130 :cry:
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        v=(0,377*rd*ns)/(is*i0) [km/h]

                        gdzie
                        rd promien dynamiczny kola
                        ns obroty
                        is przelozenie biegu
                        i0 przelozenie glowne skrzyni


                        I liczymy....
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        • DGW
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 2330

                          #13
                          Zamieszczone przez bradley
                          v=(0,377*rd*ns)/(is*i0) [km/h]

                          gdzie
                          rd promien dynamiczny kola
                          ns obroty
                          is przelozenie biegu
                          i0 przelozenie glowne skrzyni
                          dwa dni spędziłem nad tym żeby obliczyć sobie odpowiednie przełożenia trybów na poszczególnych biegach mając na uwadze dostępność odpowiednich trybów :diabelski_usmiech

                          Zamieszczone przez paweł2
                          A jak z elastycznoscia 80-120 3,4,5,6 bieg?
                          90-140 czwarty bieg 4.5s bez nitro z nitro pewnie poniżej 4s :diabelski_usmiech
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz

                          • voytek
                            Rider
                            • 2010
                            • 480
                            • Octavia III (5E3)
                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                            #14
                            U mnie na 2-ce dociągnąłem do ok. 110 km/h, obroty dochodziły do 7000.

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              #15
                              Zamieszczone przez voytek
                              U mnie na 2-ce dociągnąłem do ok. 110 km/h, obroty dochodziły do 7000.
                              heh dlatego benzyna do 100 jest szybsza niz diesel bo ciągniesz na 2 a w dieslu musisz 3 zapodać :szeroki_usmiech no ale dalej juz nie ma tak lekko :diabelski_usmiech
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • soszek81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1245

                                #16
                                Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                Zamieszczone przez paweł2
                                A jak z elastycznoscia 80-120 3,4,5,6 bieg?
                                90-140 czwarty bieg 4.5s bez nitro z nitro pewnie poniżej 4s :diabelski_usmiech
                                DGW - pytanie dotyczy raczej cywilnych aut, a nie wyczynowych potworków które przez przypadek mają tablice rejestracyjne :diabelski_usmiech

                                Swoją drogą chciałbym kiedyś zobaczyć jak to autko odchodzi na drodze, mogę być nawet wtedy tym kilowanym :szeroki_usmiech
                                Była O1 kombi ALH++ 150/340
                                Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                                Komentarz

                                • DGW
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 2330

                                  #17
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  heh dlatego benzyna do 100 jest szybsza niz diesel bo ciągniesz na 2 a w dieslu musisz 3 zapodać :szeroki_usmiech
                                  chyba że ruszysz z dwójki, wtedy sytuacja jest nieco inna :szeroki_usmiech
                                  Zamieszczone przez soszek81
                                  DGW - pytanie dotyczy raczej cywilnych aut, a nie wyczynowych potworków które przez przypadek mają tablice rejestracyjne :diabelski_usmiech
                                  ale przecież niebieska to w 100% auto cywilne, z dwoma fotelikami na tylnej kanapie :lol:
                                  a tak na marginesie: golf 4 ALH z wtryskami 216 bez programu, 90-140 czwarty bieg 16s :shock:
                                  Zamieszczone przez soszek81
                                  Swoją drogą chciałbym kiedyś zobaczyć jak to autko odchodzi na drodze, mogę być nawet wtedy tym kilowanym :szeroki_usmiech
                                  tak naprawdę to to w ogóle nie jedzie ciągle mi mało :diabelski_usmiech
                                  NFPNorth-West
                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                  ->
                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                  Komentarz

                                  • piramida
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 12222
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    grzesiu, powiadasz ze jak zapniesz 2 i dasz ognia to bedziesz szybszy niz z 1 :?:
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz

                                    • bradley
                                      L&K
                                      • 2008
                                      • 1465

                                      #19
                                      Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                      golf 4 ALH z wtryskami 216 bez programu, 90-140 czwarty bieg 16s :shock:
                                      To duzo czy malo? :P
                                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                      Komentarz

                                      • rkb
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 2152
                                        • Rapid Spaceback (NH1)
                                        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez paweł2
                                        Zamieszczone przez rkb
                                        1.8T na 2-ce można było jechać 120
                                        Chlopie jak Ty sie przyzwyczailes(jesli wogole)do tej zmiany?
                                        Musiałem. Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma Nie miałem tych 10 k żeby dopłacać do silnika
                                        Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                        Komentarz

                                        • DGW
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 2330

                                          #21
                                          Zamieszczone przez piramida
                                          grzesiu, powiadasz ze jak zapniesz 2 i dasz ognia to bedziesz szybszy niz z 1 :?:
                                          przy tak krótkiej skrzyni jaką mam to na pewno. Na zawodach 60 stóp robiłem 2.1..s i do tego odpada czas na zmianę biegu
                                          Zamieszczone przez bradley
                                          dobrygrzeswawa napisał/a:
                                          golf 4 ALH z wtryskami 216 bez programu, 90-140 czwarty bieg 16s :shock:

                                          To duzo czy malo? :P
                                          wydaje mi się że bardzo dużo w porównaniu do tego co u mnie ale muszę pomierzyć więcej aut bo takie porównanie jest trochę krzywdzące
                                          NFPNorth-West
                                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                          WARSZTAT www.dsize.pl
                                          ->
                                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                          Komentarz

                                          • milleniusz
                                            Ambiente
                                            S_OCP Member
                                            • 2008
                                            • 186

                                            #22
                                            Re: IlE na biegu?

                                            Zamieszczone przez paweł2
                                            Ostatnio kolega mnie przewiozl BMW330i I na 2-110,a 3-150!. :diabelski_usmiech .A jak wypada 1.4,1.8,2.0tsi?
                                            Jest tak samo, tylko pewnie wolniej osiągane, no i punktów do lansu mniej... :szeroki_usmiech

                                            Komentarz

                                            • paweł2
                                              L&K
                                              • 2010
                                              • 1405

                                              #23
                                              Re: IlE na biegu?

                                              Zamieszczone przez milleniusz
                                              Zamieszczone przez paweł2
                                              Ostatnio kolega mnie przewiozl BMW330i I na 2-110,a 3-150!. :diabelski_usmiech .A jak wypada 1.4,1.8,2.0tsi?
                                              Jest tak samo, tylko pewnie wolniej osiągane, no i punktów do lansu mniej... :szeroki_usmiech
                                              Pewnie wolniej BMK-a ma ok:
                                              0-100 6.5
                                              0-160 16.0
                                              0-200 25.0
                                              Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                                              Komentarz

                                              • krzysiek83wpr
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 362

                                                #24
                                                Zamieszczone przez pascal
                                                a u mnie tak :

                                                2- 100 km/h przy 6500 obrotów - samochód się dławi
                                                3- 150 km/h przy 6000 obrotów - jeszcze ciut idzie (ale co to za "iście" :lol: )

                                                reszty nie sprawdzałem bo nie miałem gdzie

                                                ps. wszystko oczywiście licznikowe a nie gps
                                                Człowieku aleś przy katował samochodzik ; ). 1.4tsi przyspiesza fajnie do 6000tys, dalej padaka wg mnie. No więc tak: przy około 6000tys na 1: 45km/h, 2 : 90km/h

                                                Komentarz

                                                • splawik
                                                  L&K
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 1292

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                                  tak naprawdę to to w ogóle nie jedzie ciągle mi mało
                                                  Człowiek szybko się przyzwyczaja i ciągle mu mało.
                                                  A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                                                  AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                                                  O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                                                  -------------------------------------------------
                                                  Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...