Sama zmiana regulacji jest dziecinie prosta co widać na zdjęciach. Polecam każdemu kto ma zamiar dokonać modyfikacji seryjnych amortyzatorów bo i cena rozsądna…..
To jeszcze pytanko do tej regulacji
Jak dobrze rozumiem wystarczy reka ustawic ? Zastanawiam sie jak brud (sol,piasek) wplynie na regulacje w tylnych amorkach :roll:
Pokrętła na tylnych amorach są naprawdę solidne i myślę że ciężko będzie je zakleić błotem, poza tym to nie terenowe auto by brodzić w sadzawkach. :P
Dzisiaj testowałem jazdę na 2 z przodu (1-4) i 5 z tyłu(1-8) fajne bardziej sprężyście niż seria , ale tak samo komfortowo no i zero tańca karoserii . Po 200km auto dalej stoi 5mm wyżej
Mam mały ale wquwiający problem
Maja Skoda na dziurach piszczy, a zeby było smiesznie pisk jest z przodu a jak przejeżdzam przez garb tylnymi kołami to tysz piszczy, trzasne dzwiami tysz piszczy.
Sprawdziłem wszystko co sie dało nawet macowanie chłodnicy i nic. Co najgorsze ze jak podniase Cara do góry Skrzypienie jest niedozidentyfikowania. Nie mam pomysłu co dalej .
Wymieniłem łączniki gumy na stab... i nic. Wachacze sprawdziłem i nic. Sory ale jak jest cieplej to piszczy jak cholera :x .Moze ktos miał podobny problem pomocy :?
miałem podobny problem (tylko że w golf mkIV)
wymieniłem zużyte gumy stabilizatora i nic
przeryłem pół samochodu i nic
okazało się że nowe gumeczki piszczą równie donośnie tylko w nieco "innym stylu"
nie pomógł żaden środek smarujący więc postanowiłem zatakować z innej strony:
wewnętrzną powierzchnię gumek obejmującą stabilizator uczciwie posmarowałem klejem do szyb samochodowych i złożyłem do kupy.
po tuningu gumki wytrzymały 65kkm, ile faktycznie nie wiem bo mi
Komentarz