jak kupowałem auto to na temat tuningu nie wiedziałem nic (obecnie tez niewiele wiem:-) i 140KM to był wypas, obecnie jak bym miał do wyboru tdi czy tsi to nawet bym sie nie zastanawiał :wink: kupujesz tsi robisz program i masz około 6sec de setki, takim autem to juz sie przyjemnie jezdzi a seryjnym smierdziuchem to kazde 1.8 tsi moze zrobić wiatrak.
Ale to na marginesie :P nie kazdy ma ciągoty do scigania, jezeli tak to rs tdi jak najbardziej trafny wybór, po programie tez przyjemnie jezdzi
Tak!! wszyscy zamianka tdi na tsi i 50% podróży bedziemy sie spotykac na stacjach bo tsi robi nie zly wiatrak ale w baku :lol:
Panowie jak bym chcial kupic sobie szybkie aut to bym wybral np evo VII z 370KM(jezdzilem osobisce takim, bardzo polecam), ten to ma dopiero wir w baku 25l/100km.
jak chcesz diesla to bierz z automatem dsg niestety RSa nie kupisz z tego roku z dsg
szukaj jakiegos w wersje wyp. elegance albo jak lubisz skore i wypas to lauren&klement ja mam taka 2.0 140KM i nie narzekam moze to nie jest jakis demon ale wirus zalatwi sprawe :twisted: mam go krotko i wad jeszcze nie zauwazyłem, ale zaleta jest napewno skrzynia dsg polecam
Niestety, ale to nieprawda. Od lipca 2008 były dostępne RS z silnikiem na Common Rail i z DSG. Sam taką mam. odebrałem w listopadzie 2008. Także nie jest ich dużo ale są.
Komentarz