Zamieszczone przez strazakp
ZEDER-zabezpieczenie kradzieżowe
Zwiń
X
-
Szukałem znalazłem http://www.youtube.com/watch?v=ppsNi...eature=related
:shock:
A to mniej śmieszne
OCTAVIA 2 FL MINT 1.6 MPI + GAZ Landi Renzo
CITIGO 1.0 MPI + GAZ Landi Renzo
PIŁEŚ NIE JEDŹ - JECHAŁEŚ NIE DZWOŃ
Komentarz
-
-
Wszystkie zabezpieczenia produkowane przez "producentów" zawsze służą do zrobienia pieniędzy na produkcji. Niema tu wyjątku. Nikt od tysiącleci nie wymyślił jeszcze skuteczniejszego zabezpieczenia, jak podparcie kołkiem drzwi od wewnątrz. Trzeba tylko wiedzieć jak ten kołek usunąć. Dlatego zawsze wyżej będą cenione indywidualne zabezpieczenia, nawet najprostsze, będą zawsze lepsze od wszelkiego typu "kupionych", bo są nie powtarzalne i nie przewidywalne. Niestety, montaż takich indywidualnych zabezpieczeń wymaga pewnych umiejętności i pomysłu, i tu właśnie żerują wszelkego typu "producenci", no bo Kowalski poprostu nie wie jak się za to zabrać. Aby skutecznie unierucomić samochód wystarczy w jego "logicznym" działaniu wprowadzić tylko jeden błąd. A wprowadzenie już tylko dwóch błędów, w dwóch miejscach, bardzo skutecznie unieruchamia samochód.
Komentarz
-
-
Szanowni Forumowicze,
W nawiązaniu do filmów z youtube, które zamieszczono na tym forum, chcielibyśmy Was uspokoić i wyjaśnić niejasności. Właśnie przed takimi sprawami ostrzegamy klientów na naszej stronie www.zeder.pl (FAQ), gdzie pokazujemy takie filmy. Tu podkreślamy fakt istnienia od jakiegoś czasu kopii Zedera na rynku słowackim (ostatnie dwa lata), a od tego roku również na rynku ukraińskim. Te tanie kopie ZEDERA różnią się, oprócz innych cech, wyglądem i konstrukcją od oryginału. Na filmach są pokazane kopie Systemu Zeder bez oryginalnego zamka, mające na celu oszukać widzów, iż są to prawdziwe Systemy Zeder i że można je łatwo otworzyć.
Walka z kopiami i falsyfikatami nigdy nie jest prosta, ale niestety nieunikniona, kiedy jest mowa o wyjątkowym i jakościowym produkcie, czy chodzi tu o odzież, biżuterię, technikę czy produkty takie, jak Zeder.
Duży problem stanowi również nadużycie takich kopii ze strony nielegalnej konkurencji, oszustów, itd. Ze strony naszej firmy staramy się asystować producentowi i właścicielowi marki przy prawnym zapobieganiu takiemu falsyfikowaniu i nadużyciu i w ten sposób uchronić klientów przed oszustwem i wprowadzaniem w błąd, co jednak nie zawsze jest możliwe.
Co dotyczy samego Zedera, proszę być całkowicie spokojnym, jeśli chodzi o ochronę Waszych samochodów. Przez wszystkie lata od kiedy Zeder jest w sprzedaży, do dzisiejszego dnia nie ukradziono ani jednego auta z zamkniętym Zederem. Mówimy oczywiście o oryginalnym systemie Zeder, który można kupić i zamontować tylko i wyłącznie w autoryzowanych serwisach.
Mamy nadzieję, że rozwialiśmy pewne wątpliwości, choć części z Was.
Z pozdrowieniami
ZEDER Polska
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zeder PolskaPrzez wszystkie lata od kiedy Zeder jest w sprzedaży, do dzisiejszego dnia nie ukradziono ani jednego auta z zamkniętym Zederem.
Rozumiem, bronicie swojego i reklamujecie się wszędzie :diabelski_usmiech"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Szanowni Forumowicze,
Chcielibyśmy zaznaczyć, iż faktycznie posiadamy 4 źródła takich informacji:
1. policja
2. towarzystwa ubezpieczeniowe
3. zgłoszenie klienta bezpośrednio do nas
4. zgłoszenie klienta w oficjalnych mediach
Jeśli klient nic z tego nie zrobił, wówczas nie wiemy nic o kradzieży (ale to jest po prostu niemożliwe). Który właściciel auta nie zgłosiłby jego kradzieży i nic z tym nie zrobił?
Do dzisiaj mieliśmy ponad 7000 nieudanych prób kradzieży aut z zamontowanym Zederem, które odnotowaliśmy właśnie dzięki w/w źródłom.
Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji, w przyszłości prosimy o kontakt bezpośrednio na telefon albo email: [email protected]. Nasza firma nie reklamuje się na forumach, nie stosujemy takiej praktyki.
Z pozdrowieniami
Zeder Polska
Komentarz
-
-
OK, ale ja mam nadal wątpliwości związane z bezpieczeństwem jazdy. To jednak kawał metalowego klocka akurat na wysokości kolan kierowcy. Czy przeprowadzono testy zderzeniowe samochodów z zamontowanym takim zabezpieczeniem? Czy istnieje jakiekolwiek świadectwo homologacji tego urządzenia jeśli chodzi o wpływ na funkcjonowanie kolumny kierownicy. Jaka jest gwarancja, że nie zablokuje się kolumna podczas jazdy?
Komentarz
-
-
Wysłany: Pon 22 Lis, 10 19:02
--------------------------------------------------------------------------------
Wiercenie i nacinanie kolumny kierownicy, tego elementu nie powinno się w żaden sposób modyfikowac , nawiercac cz nacinac .!!!http://forum.octaviaclub.pl/images/smiles/czacha.gif . To coś dla ludzi o mocnych nerwach , żeby z czymś takim jechac.
Ja osobiście dziękuje nie chce zginąc jak Ayrton Senna a tam też ktoś mocno kombinował przy tym detalu w wyniku czego pękła kolumna . A były to dużo lepsze materiały , super sprzęt i naprawdę profesjonalni mechanicy jak to bywa w F1.
jestem podobnego zdania jak rok temu pisano. koszt do octavi ok 1250 pln, byłem nawet umówiony na montaż ale zrezygnowałem. zrezygnowałem nie dlatego że sądzę że można obejść tą blokadę ale dlatego że to ingerencja w układ kierowniczy.
Komentarz
-
-
Szukam dodatkowego zabezpieczenia do swojego auta i zobaczyłem temat Zedera. Odwiedziłem stronę firmy i oto moje refleksje.
Dowiedziałem się, że firma ma patenty (to dobrze) i certyfikaty (TUV nieaktualny), które to dokumenty jednak nie odnoszą się do skuteczności systemu. Tutaj dobrze wygląda raport słowackiej policji.
Zastanowiło mnie jedno zdanie i sprawiło, że nie zdecyduję się na ten system
Tak, System Zeder jest całkowicie bezpieczny podczas jazdy. Skonstruowany jest w taki sposób, że nie ma żadnej możliwości, nawet teoretycznej, aby w trakcie jazdy zablokował układ kierowniczy.
Teoretyczną możliwością jest zablokowanie systemu w czasie jazdy. Teoretycznym skutkiem jest wypadek, a jego teoretyczną konsekwencją śmierć użytkownika. Firma ma mnie zapewnić, że taką teoretyczną możliwość przewidziała (odsyłam np. do analiz FMEA) i zaprojektowała oraz przetestowała (np. możliwość zablokowania od wibracji) produkt tak, że nie ma praktycznej możliwości zablokowania układu.
Komentarz
-
-
Szanowni forumowicze,
Musimy zareagować na posty dotyczące bezpieczeństwa naszego Systemu Zeder.
1. Prosimy, abyście na naszej stronie obejrzeli zasadę pracy naszego Systemu. Aby się System zablokował, musi zostać przeprowadzona procedura zamykania, przy okazji której trzeba fizycznie przycisnąć siłą do góry i popchnąć klin tak, aby zablokować System Zeder. Nie ma nawet teoretycznej możliwości, aby system zablokował się sam.
2. Nie ma ingerencji ani wiercenia układu kierownicy. Znowuż prosimy o zajrzenie na naszą stronę. Klin wchodzi w otwór w tulejce, która jest zamontowana na kolumnie kierownicy.
3. W przypadku jakiekolwiek wypadku samochodowego, System Zeder nie ma wpływu na bezpieczeństwo. Kiedy się kierownica zegnie, Zeder zostaje tam, gdzie był zamontowany, w żaden sposób nie wpływając na bezpieczeństwo kierowcy. Kierownica zgina się tak, jak przy to zwykle wygląda przy wypadku.
Produkt posiada polski certyfikat IMP, jak i inne certyfikaty w innych krajach, które również można znaleźć na naszej stronie.
Jeszcze raz podkreślamy, że nie chcemy reklamować się na forum, dlatego nie będziemy więcej się tu pojawiać. Zainteresowane osoby zapraszamy w przyszłości do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą.
Serdeczne pozdrowienia
Zeder Polska
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zeder Polska3. W przypadku jakiekolwiek wypadku samochodowego, System Zeder nie ma wpływu na bezpieczeństwo. Kiedy się kierownica zegnie, Zeder zostaje tam, gdzie był zamontowany, w żaden sposób nie wpływając na bezpieczeństwo kierowcy. Kierownica zgina się tak, jak przy to zwykle wygląda przy wypadku.
Produkt posiada polski certyfikat IMP, jak i inne certyfikaty w innych krajach, które również można znaleźć na naszej stronie.
Zeder Polska
czy były jakieś testy zderzeniowe z samochodami wyposażonymi w to zabezpieczenie?
przecież każdy samochód ma inną konstrukcję i pisanie że "Kiedy się kierownica zegnie, Zeder zostaje tam, gdzie był zamontowany, w żaden sposób nie wpływając na bezpieczeństwo kierowcy" jest jakimś nieporozumieniem i robieniem z nas debili :evil:
- tak jak by się w czasie wypadków nigdy nie przesuwała ściana grodziowa z całym kokpitem, kolumną kierowniczą i zamontowanym na niej zabezpieczeniem!!!
napisane jest, że zabezpieczenie ma certyfikaty - owszem ma – przepatrzmy:
z Instytutu Mechaniki Precyzyjnej - na zgodność z normą PN-EN 12320 o klasyfikacji kłódek
z TUV - na potwierdzenie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001:2000
z instytucji zajmujących się ochroną patentową - i to w paru językach, ale ....
nic o wpływie na temat bezpieczeństwa kierowcy w czasie wypadku nie widziałem, a wystający kawał żelaza tuż nad kolanem jakoś mnie nie przekonuje, tym bardziej że w opisie testów zderzeniowych octavii I znalazłem takie oto stwierdzenie:
” Niestety zanotowano ryzyko uszkodzeń kolan ze strony sztywnych elementów deski rozdzielczej.” - a ZEDER raczej z gąbki to nie jest :diabelski_usmiech
i nie jestem jakimś handlarzem czy producentem zabezpieczeń – nic z tych rzeczy, nie lubię tylko jak mi się wciska ciemnotę – samo zabezpieczenie może i jest ok. ale sposób działania marketingowców mnie wkurza
Komentarz
-
Komentarz