Dzis widziałem reklame firmy robiącej zabezpieczenie antykradziezowe. Wszedłem na ich strone www i jest to mechaniczne zabezpieczenie układu kierowniczego.
Moze i przydatne, jak nie sforsuja, to pewnie na lawete zabiora :?
Ja mialam w A3 cztery zabezpieczenia i nie pomoglo, autko i tak zaj...i jakies gn...e :!:
Moze i przydatne, jak nie sforsuja, to pewnie na lawete zabiora :?
Wiadomo ze nie ma 100% zabezpieczenia przed kradzieżą (no chyba że AC) ale zawsze można zniechęcić złodziei, a szczególnie tych mniej profesjonalnych. Do takiego zniechęcenia służą własnie takie zabezpieczenia, alarmy, immo itp.
strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Gdybym miał nową furę, na pewno bym zainwestował tę kwotę - teraz mi wystarcza, że płacę AC.
ciekawe, czy ASO byłoby równie entuzjastycznie nastawione, gdybyś przyjechał z czymś takim i z jakąś usterką układu kierowniczego do usunięcia w ramach gwarancji :diabelski_usmiech
Wiercenie i nacinanie kolumny kierownicy, tego elementu nie powinno się w żaden sposób modyfikowac , nawiercac cz nacinac .!!!http://forum.octaviaclub.pl/images/smiles/czacha.gif . To coś dla ludzi o mocnych nerwach , żeby z czymś takim jechac.
Ja osobiście dziękuje nie chce zginąc jak Ayrton Senna a tam też ktoś mocno kombinował przy tym detalu w wyniku czego pękła kolumna . A były to dużo lepsze materiały , super sprzęt i naprawdę profesjonalni mechanicy jak to bywa w F1.
Jestem tego samego zdania, co chomacze, to jakaś pomyłka! Nigdy w życiu nie dał bym sobie czegoś takiego założyć w aucie. To jest prawie tak dobre jak trzymanie "luźno" gaśnicy pod fotelem kierowcy. Nie mówię tu nawet o utracie gwarancji ( bo to chyba oczywiste ), ale o niebezpieczeństwie zablokowania się takiego ustrojstwa w czasie jazdy.
A i co do tego certyfikatu IMP ze strony www to mam wrażenie, że dotyczy on samego zabezpieczenia w sensie zamka, kluczyka itd, że spełnia jakąś tam klasę zabezpieczeń antywłamaniowych ( tak jak np. zamek w drzwiach, kłódki itd ) a nie urządzenia "w połączeniu" z samochodem. Taki certyfikat to chyba powinien robić ITS np. jak zachowa się takie urządzenie w czasie uderzenia przodem auta, czy się zablokuje, rozpadnie, odpadnie, czy wbije się w kolana, piszczele itd.
Nie wiem jak do innych, ale do mnie to zupełnie nie przemawia...
No ja dziękuję za takie zabezpieczenie... Niewielka usterka może zablokować układ kierowniczy i wtedy... ops:
A tak na marginesie: czy nie jest wygodniejszym rozwiazaniem ubezpieczenie AC? To nie utrudnia kradzieży, ale przynajmniej (w załozeniu) pozwala odzyskać kasę za samochód...
PS: nie wiem jak Was, ale mnie strasznie wkurza jak muszę przed odpaleniem auta wykonywać jakieś dziwne ruchy (typu otwieranie blokady czy wbijanie kodu "antynapadu")...
PS: nie wiem jak Was, ale mnie strasznie wkurza jak muszę przed odpaleniem auta wykonywać jakieś dziwne ruchy (typu otwieranie blokady czy wbijanie kodu "antynapadu")...
Lepsze to niż nie mieć auta
Dziś testowali to zabezpieczenie w programie gadżet na TVN Turbo i zaczynam odkładać na to
PS: nie wiem jak Was, ale mnie strasznie wkurza jak muszę przed odpaleniem auta wykonywać jakieś dziwne ruchy (typu otwieranie blokady czy wbijanie kodu "antynapadu")...
Ja jestem tego zdania że wolałbym już guard-system założyć niż to coś,w teście TVN TURBO jak widać można wyluzować i samochód można pchać czyli na lawetę złodziej bierze czy w spokojniejsze miejsce zepchnie auto i wtedy może swoja laweta zabrać autko
Dokładnie. Prawie każde zabezpieczenie można obejść. A jak się nie da, to roz....... pół samochodu, żebyś miał nauczkę i też lipa.
Samochód jest do jazdy, a nie do mocowania się z tysiącem blokad itp.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
nie mam tego ale przydatne urządzenie ciekawe ile to kosztuje
Zgodnie z informacją z TVN TURBO gdzie prezentowali produkt o czym jeden z Kolegów pisał podano koszt (wraz z montażem) ok. 1200zł czyli podobnie jak na Słowacji
PS: nie wiem jak Was, ale mnie strasznie wkurza jak muszę przed odpaleniem auta wykonywać jakieś dziwne ruchy (typu otwieranie blokady czy wbijanie kodu "antynapadu")...
Lepsze to niż nie mieć auta
Dziś testowali to zabezpieczenie w programie gadżet na TVN Turbo i zaczynam odkładać na to
tylko nie pokazali jak to się zachowuje przy wypadku
Marek 12, a nie przyszło Wam do głowy że test mógł być sponsorowany. Jak widać idzie ogromna kasa na promocje tego zabezpieczenia. W artykułach sponosorowanych w gazetach moto, jest powiedziane, że każde inne zabe to kilkanaście sekund a ZEDER nie do złamania. No trochę to jest mało przekonywujące...
PS. Fajnie, że myślimy jak się zachowa nasze wyposażenie w trakcie wypadku. Coż bowiem po tym, że auto w miarę bezpieczne jak zabije parasolka, uchwyt na DVD, czy ZEDER...
Poszukajcie na "you tube". Znajdziecie filmik pokazujący otwieranie tego super zabezpieczenia. Potwierdza się że jak ktoś coś zbuduje, to drugi jest w stanie to rozebrać.
Komentarz