Lampy ksenonowe mają 20 lat. Kiedyś po stłuczce lekko obudowy klejone, tylko uchwy. Odpowietrznik drożny, lampy na oko szczelne.  Może "szkiełka" mają jakieś mikropęknięcia. Noszę sie z zamierem kupna zamienników. Znalazłem depo (bez silniczka i elektroniki. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej materii? Warto?
							
						
					Reflektory parują. Zamiennik?
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
danielzy ja w swojej byłej już octavce montowałem lampy xenonowe w zamienniku firmy DEPO i było to w 2012r auto w moich rękach było do 2020 a obecnie jest w rękach kolegi i widuje je na codzień praktycznie i nic się z tymi lampami nie dzieje , mały monus był taki iż o ile światła xenonowe sie ustawiło odpowiednio (linie odcięcia na SKP) to drogowe miały lekki roztrzał ale co tu oczekiwać od zamiennika ,z lampami nic się nie dziej , nie żółkną ,.okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Rozumiem , że lampy depo nie miały pzretwornika i silnika. Czy wyposażone były w soczewki , odbłyśniki ksenonów i przyułony (regulacja linii odcięcia)?Zamieszczone przez ROBAL_26 Zobacz wpisdanielzy ja w swojej byłej już octavce montowałem lampy xenonowe w zamienniku firmy DEPO i było to w 2012r auto w moich rękach było do 2020 a obecnie jest w rękach kolegi i widuje je na codzień praktycznie i nic się z tymi lampami nie dzieje , mały monus był taki iż o ile światła xenonowe sie ustawiło odpowiednio (linie odcięcia na SKP) to drogowe miały lekki roztrzał ale co tu oczekiwać od zamiennika ,z lampami nic się nie dziej , nie żółkną ,.ok
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Jolania tak ,lampy były gołe bez przetwornic, silniczków poziomowania oraz żarówek, przetwornic nie potrzebowałem bo i tak w lampach montowane były uniwersalne zestawy HID , poziomowanie przerobione wg opisu na forum i wszystko wpinane w oryginalne wtyczki ,że w razie powrotu do serii to nie potrzeba było nic zmieniać .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
JAk z tą przysłoną co reguluje linię odcięcia? Ona jest razem z odbłyśnikami chyba. Zmuszony byłem je wymienić (nadtopione) na jakieś "lepsze" gdzie linia odcięcia idzie do połowy dobrze potem prawa część snpou światła idzie gdzieś w kosmos. Wszystkie tablice informacyjne na autostradzie oświetlam juz z daleka...Zamieszczone przez ROBAL_26 Zobacz wpisJolania tak ,lampy były gołe bez przetwornic, silniczków poziomowania oraz żarówek, przetwornic nie potrzebowałem bo i tak w lampach montowane były uniwersalne zestawy HID , poziomowanie przerobione wg opisu na forum i wszystko wpinane w oryginalne wtyczki ,że w razie powrotu do serii to nie potrzeba było nic zmieniać .ok
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
lampy były kompletne oprócz żarówek i przetwornic oczywista sprawa bo to były gołe lampy , ktoś miał w swojej O1 xenon i był uszkodzony to kupuje gołe lampy jak ja i wówczas ze swoich przekłada wszystkie rzeczy (żarówki ,żarniki , przetwornice i zapłonnik do xenona).okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
 - 
 
Komentarz