AZJ 2,0 ZAmiennik cewki 06A905097

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jolania
    Drive
    • 2015
    • 57
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    AZJ 2,0 ZAmiennik cewki 06A905097

    4 lata temu wymieniłem na NGK. Dzisiaj nie pali na jeden cylinder, miesiąc temu wymienione swiece i przewod. NAj prawdopodobniej cewka. Co poleciecie?
  • luckd
    Rider
    • 2012
    • 315
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Ja bym sprawdził najpierw przewód i świecę bo dzisiejsze zamienniki to dziadostwo. Przy awarii cewki chyba na dwóch cylindrach byłoby wypadanie zapłonu.

    Komentarz

    • Jolania
      Drive
      • 2015
      • 57
      • AZJ 2.0 MPI 115 KM

      #3
      Jednak nie cewka... Zakładam, ze przewody i świece świeże nie zawiodły. Może zawór sie wypalił (LPG ponad 200 tyś. km), ktoś mówił mi o wtrysku...

      Komentarz

      • Bambek1
        Elegance
        • 2015
        • 968
        • Octavia I (1U2)
        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

        #4
        I jak ogarnąłeś temat?

        Ja nowe przewody WN NGK musiałem wyrzucić do kosza. Nie próbowałem ich zwracać bo przy zdejmowaniu uszkodziłem jedną fajkę od świecy (zrobione są z "galaretki") omsknęły mi się szczypce przy zdejmowaniu. Ale zamontowane były bez uszkodzeń. Od nowości, od wyjęcia z opakowania miały przebicie widoczne tylko w nocy. Efekt to szarpanie motorem odczuwalne przy przyspieszaniu. Po prostu szajs lub podróba, mimo że kupiłem w sklepie z częściami moto.

        Drugie firmy Beru z allegro działają bez zarzutu.
        ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
        Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
        Spalanie - Motostat.pl
        Spalanie - Motostat.pl

        Komentarz

        • Jolania
          Drive
          • 2015
          • 57
          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Majster pogmerał przy przewodach. Zdjął te metalowe osłony. Jest lepiej ale i tak słabo. Nierównomierna praca, lekkie szarpanie. Ech gdyby świece iskry były dostępne. Z nimi najlepiej silnik pracował. Jeśli idzie o przewody miałem janmor. Z poprzednimi nie było problemu. Tym razem sam wszystko chcę zmienić. Jest gdzieś jakiś opis tej operacji (bez gimnastyki z kluczami , ze zdjęciem pokrywy kolektora chyba)?

          Komentarz

          Pracuję...