[O2] silnik 2,0 FSI ...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • djroar
    Classic
    • 2012
    • 6

    [O2] silnik 2,0 FSI ...

    Dziękuje wszystkim za życzenia nie wiem czy dam rady tyle lat z wami pić ale będę się starał dotrzymać do 100tki kiniu a to masz jakieś wiadomości odnośnie pogody na ten tydzień ???? może sobota ???
    Fotki jak fotki dopiero poznaje sprzęcik myślę ze będzie coraz lepiej
    najbardziej podoba mi sie to : gangsta NS musi być

  • mp-octa
    Classic
    • 2010
    • 14

    #2
    [O2] silnik 2,0 FSI ...

    Czy ktoś posiada takowy i mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć temu co wyczytałem....





    interesuję się zakupem takiej octavii - we wtorek mam jechac na przegląd przedzakupowy do ASO.

    Komentarz

    • ufo
      L&K
      • 2008
      • 1475
      • Octavia III combi (5E5)
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #3
      mp-octa, proponuje zajrzeć do szukajki...ten temat był już tu nie raz :idea:

      Komentarz

      • mecholl
        L&K
        • 2008
        • 1006

        #4
        ufo, zerknij do tego tematu



        A z mojej strony olej temat. Tak jak gdzieś pisałem swoje OII 1.6fsi zakupiłem z przebiegiem 120 tyś a sprzedałem z przebiegiem 180 tyś < prawie 3 lata użytkowania > i ja nic złego nie powiem, spadku mocy nie odczułem itp. Następcą miał być właśnie silnik 2.0 FSI ale odważyłem się kupić Tdi < no i nie żałuję >
        Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



        Komentarz

        • El Zygmunto
          Elegance
          • 2008
          • 838

          #5
          U mnie się nic nie dzieje :P
          Dwóch kumpli ma w Golfie 1.6 fsi i też nie narzekają choć akurat w 1.6si były akcje serwisowe (wgrywanie nowego softu sterownika silnika)
          W 2.0 fsi widocznie nie było takiej potrzeby

          IMO trochę nadmuchany temat - sporo aut z tymi silnika jeździ i jakoś nie słychać lamentów a najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy pewnie nigdy nawet nie jeździli fsi

          A problemy nie omijają też słynnego 1.9 TDI

          Nie warto więc niepotrzebnie panikować - bo w przeciwnym razie w najlepszym wypadku jeździlibyśmy tylko rowerami
          Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422

          Komentarz

          • mecholl
            L&K
            • 2008
            • 1006

            #6
            Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



            Komentarz

            • mp-octa
              Classic
              • 2010
              • 14

              #7
              dzięki, trochę się uspokoiłem...

              ... po przestudiowaniu zapodanych wątków.

              ... i rzeczywiście rowerem byłoby zapewne najmniej awaryjnie i bez stresa

              Komentarz

              • biff
                Classic
                • 2008
                • 14

                #8
                ja mam 2.0 fsi (BLR) i prawie 200 tys km. na razie ZERO problemów

                Komentarz

                • mecholl
                  L&K
                  • 2008
                  • 1006

                  #9
                  mp-octa, pamiętaj " bez ryzyka nie ma życia " :twisted:
                  Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



                  Komentarz

                  • dfq
                    Drive
                    • 2010
                    • 54

                    #10
                    1.6 FSI 95 Kkm - ZERO problemów :diabelski_usmiech :arrow:

                    Komentarz

                    • Jareczek71
                      Drive
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 88

                      #11
                      Cześć
                      moje 2.0 FSI ma przejechane 56 kkm i jak na razie sprawuje się bez zarzutu. Nie odczuwam zmniejszenia mocy.

                      A sam silniczek jest bardzo fajny i ma dwa oblicza:

                      - oszczędnego aniołka jak się nie przekracza 3 tys obrotów
                      - drapieżnego diabła od 3,5 tys obrotów do odcięcia

                      Po trzech latach użytkowania dalej daje mi bardzo dużo frajdy z jazdy.

                      Pozdrawiam

                      Jarek
                      O2 2.0 FSI (BVY) Elegance 150 KM 200 Nm ...najbardziej aksamitny silnik benzynowy VW...

                      Komentarz

                      • Bart_wawa
                        Drive
                        • 2010
                        • 81

                        #12
                        Hmmm moje 2.0 FSi ma 145 tys. i jak narazie jedyny problem to zawór egr (rezultat jazdy na małych odcinkach 1-3 km). Dzieki serwisowi VW i ich akcji serwisowej autko doprowadzone do stanu uzywalności I oby tak dalej bardzo przyjemny silnik

                        Komentarz

                        Pracuję...