to jest takie wróżenie z fusów...
Trzeba sprawdzic luzy na wirniku osiowe i promieniowe, sprawdzić jakie ciśnienie podaje, w jakim stanie są wirniki, oraz czy sie nie przycina .Jeżeli to VNT to także kierownice spalin...
A olej w dolocie może pochodzić od turbosprężarki ale także z odmy...Ja bym proponował odpiąc odme włożyc w jakąś butelkę(tymczasowo) wejście w dolot z odmy zaślepic , zrobic kilka set kilosów i sprawdzić dolot.
Kopcenie moze być wynikiem nieszczelności, zbyt bogatej mieszanki. Podczas przyspieszania każdy diesel puści bąka.Gośna praca turbiny to wynik ocierania sie wirnika o korpus ,rozszeczelnienie, uszkodzenia wyciszenia silnika...
Trzeba sprawdzic luzy na wirniku osiowe i promieniowe, sprawdzić jakie ciśnienie podaje, w jakim stanie są wirniki, oraz czy sie nie przycina .Jeżeli to VNT to także kierownice spalin...
A olej w dolocie może pochodzić od turbosprężarki ale także z odmy...Ja bym proponował odpiąc odme włożyc w jakąś butelkę(tymczasowo) wejście w dolot z odmy zaślepic , zrobic kilka set kilosów i sprawdzić dolot.
Kopcenie moze być wynikiem nieszczelności, zbyt bogatej mieszanki. Podczas przyspieszania każdy diesel puści bąka.Gośna praca turbiny to wynik ocierania sie wirnika o korpus ,rozszeczelnienie, uszkodzenia wyciszenia silnika...
Komentarz