bartolini1978, Jabar1975, kurcze pół życia spedziłem w sosnowcu i sie nie spotkaliśmy
Od 3lat problem z 1.8T... :(
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
Dynia... -
nic nie pisales o wymienionych przewodach WN (chociaz to pewnie zostalo wymienione na poczatku) i cewce ?Planujesz wakacje w Ustce?
zobacz -> http://www.wenus.tp1.pl/
Komentarz
-
-
Witam
po pierwsze mam ten sam silnik i w życiu tam nie widziałem kabli WN, ale może???
co zaś się tyczy problemu z silnikiem, to powiem że sam od czasu do czasu również miewam różne problemy. jeśli chodzi o błąd przepływomierza to jest bardzo często wyskakujący błąd na komputerze w aso a nie koniecznie oznacza awarię prepływomierza, mnie też już wymienili ze 2 z czego jeden na pewno nie potrzebnie. Ja mam w prawdzie chyba inny silnik ciut ponieważ to 4x4 ale myślę, że te typy tak mają.Opowiem ci jedną historię, pewnego dnia podczas jazdy zapaliły mi się wszystkie kontrolki , podłączyli na kompa i co przepływomierz,ale nie dałem im spokoju i kazałem szukać.okazało się że cała wiązka przewodów była zapierdziała, przez to waliło się wszysto w tym aucie.One maja to do siebie że są naszpiiowane tą elektornika i jak coś gdiześ nie zatrybi to później wyskakuja różne siupy.
Cóż ci mogę doradzić?? ja osobiście przyjrzałbym się wiązkom kabli na początek samemu to nie jest aż takie skomplikowane, podejrzewam że już nie masz gwarancji także pomału sprawzałbym wiązki kabli, a na pewno jak coś z nimi bedzie nie tak zobaczysz gołym okiem.
pozdrawiam
Let us keep in touch.
powodzeniaGoldens vel Kris o poranku
Komentarz
-
-
Dynia... -
no chyba twoja racja, to ja jestem nie na czasie, nie wiedzialem ze na kazdej swiecy jest osobna cewka.Zamieszczone przez goldenspo pierwsze mam ten sam silnik i w życiu tam nie widziałem kabli WN, ale może???
Przewody wysokiego napiecia, jeden od cewki do aparatu zaplonowego i 4 (przy 4 cylindrach) z aparatu do swiec, dosc szybko ulegaja uszkodzeniu i silnik zaczyna wariowac, no ale z tego wynika w tym silniku jednak ich nie ma, wiec problem lezy gdzie indziej.Zamieszczone przez Dynia...Szczerze powiem, że nie wiem co to są przewody WN
Ogolnie patrzac na schemat to ten silnik dosc skomplikowany jest. Jesli komp pokazuje ze to cos mieszanka to faktycznie od razu zmien lambde, moze przejdzie a i koszt stosunkowo niewielki. Z benzyna mialem do czynienia jak jeszcze mialem tico ale tam to byl gaznik i ogolnie konstrukcja prosta jak drut ale i tak potrafil mnie niezle mnie wkuc :wink:Planujesz wakacje w Ustce?
zobacz -> http://www.wenus.tp1.pl/
Komentarz
-
-
Dynia... -
IMO Niektorzy sie myla - z wlasnego doswiadczenia wiem, ze sonda* potrafi robic takie fikolki, ze glowa mala - raz dziala ok a po chwili podaje zupelnie zafalszowane odczyty.Zamieszczone przez Dynia...ehh...tylko niektórzy mówią, że sonda albo działa albo się spala i konic, a niezdarza się, że raz działa a raz przekłamuje,
*- temat nie dotyczyl Skody ale w koncu sonda to sonda.
Dodam, ze samochod byl z automatem i mocno szarpal, gasl, strzelal z tlumika itd ... ASO obstawialo awarie skrzyni biegow (ok 23000zl) lub konwertera (ok 4500zl). Serwis Boscha rozwiazywal temat 1,5 dnia ale ostatecznie skonczylo sie na nowych swiecach, kablach WN i sondzie za lacznie ok 550zl
PZDR
Tomek
Komentarz
-
-
ale czy walnięte cewki nie wyszłyby na wydruku (jest tylko przepływomierz - sporadycznie) ?Zamieszczone przez Purchawajak dla mnie objawy idealnie pasuja do walnietych cewek
Dynia..., co masz na myśli, że byłeś w skoda auto polska ? Czy Antoninek ? Nigdy nie słyszłem, żeby oni mieli jakieś doświadczenia, oni tylko sprzedają. No chyba, że się mylę :roll:
A pisząc o Boschu to jaki masz na myśli ? Jeżeli ul. Madziarska to daruj sobie, mam pewne doświadczenia z VW.
Mam ten sam silnik, ten sam rocznik i prawie ten sam przebieg - 120 kkm. I jeśli chodzi o silnik to ...zero przygód (tfu, tfu :wink: ). Bez wymiany rozrządu, świec, dotykania przepustnicy. Co innego sprzęgło, zawieszenie, hamulce - no tam się przynajmniej coś dzieje :szeroki_usmiech
Generalnie udaj się do serwisu VW/Audi. ASO Skody niestety nie bardzo gdzie mają nabierać doświadczeń w kwestii 1,8 T. W Poznaniu jeździ pewnie kilka sztuk. Co innego Audi A3 czy Passat np.
Mam pozytywne doświadczenia z serwisem Boscha na ul. Śniadeckich.
Z Octavią tylko raz - proste kasowanie błędów, ale z Passatem 2,0 kilkakrotnie. W moim przypadku poradzili sobie (zdradliwa sonda lambda - jeden z przewodów wiszący na "włosku").
Teoretycznie pompa paliwa (a raczej ciśnienie paliwa) mogłoby być przyczyną, ale to chyba też wyszłoby na wydruku ?Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Dynia... -
Dynia..., nie mogę z czystym sumieniem polecić żadnego serwisu VW, gdyż sam już od dawna niekorzystam z ich usług (mój Passat to rocznik 94
), wszystkie rzeczy eksploatacyjne robię samodzielnie. Jeżeli z jakichś powodów nie mogę zrobić sam, to przynajmniej w tym uczestniczę i nadzoruję :szeroki_usmiech .
Co wcale nie znaczy, że nie ma w Poznaniu kompetentnych serwisów.
Poleciłbym natomiast jak już pisałem serwis Boscha na Śniadeckich. Mnie jak dotąd odpowiada ich fachowość i podejście do klienta. Poza tym jeśli chodzi o np. sondę lambda to pewnie też zaoferują Ci ciekawszą opcję niż ASO. A przynajmniej wcześniej ją zdiagnozują a diagnoza to nie są duże pieniądze.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Dynia... -
widze, ze to delikatne szarpanie staje sie przypadloscia 1.8T. Mam to i ja, niestety jeszcze nie zdiagnozowalem tego, co wiecej nie mam za bardzo pomyslu co to moze byc. Myslalem o przeplywce, ale po podlaczeniu do kompa odczyt byl stabilny. Niestety kabel mialem tylko na pare godzin, wiec nie moglem dokladnie zanalizowac czy wszystkie odczyty sa w normie.
Co do tego duzego zdlawienia, przy jakich obrotach to wystepuje i przy jakim ustawieniu pedalu gazu??O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Tez ich polecam - opisana przeze mnie przygode z sonda rozwiazali na ul. Skarbka ale to ta sama firma (Leszczynski Bosch Serwis) co na Sniadeckich z reszta na Sniadeckich tez bylem ale z innym autem - oczywiscie problem rozwiazali.Zamieszczone przez RomanSMam pozytywne doświadczenia z serwisem Boscha na ul. Śniadeckich.
[ Dodano: Nie 07 Maj, 06 16:00 ]
O ile sie orientuje to sondy sa uniwersalne tzn przy zakupie trzeba sie kierowac liczba przewodow - sa 2, 3 i 4 przewodowe. Czworki sa najdozsze. Aby zamontowac nowa wystarczy od starej odciac kostke i ja dolutowac. Te w ASO oczywiscie miala juz prawidlowe kostki ale czy jest sens placic wiecej ...Zamieszczone przez Dynia...
dzięki RomanS podjadę do chłopców Boscho'wców i zapytam o sonde 
w IC znalazłem kilka , ale jak podałem marke, silnik i rocznik to wyrzuciło 5 sond Boscha w cenach od 260-610 :shock:
nawet w ASO nie wiedzieli jaki nr katalogowy Boscha ma być u mnie.
IMO jedz do serwisu Boscha i niech oni zdiagnozuja to auto od poczatku do konca.PZDR
Tomek
Komentarz
-
-
Dynia... -
A moze podjedz do Boscha, opowiedz im historie auta i niech oni ustala co jest uszkodzone - bez sugerowania, ze to moze sonda. Sprzet pomiarowy maja IMO lepszy niz ASO, nie mowiac o tym, ze znaja sie na tym co robia, wiec powinni dac rade.Zamieszczone przez Dynia...Podobno sondy się zmieniały w zależności od norm euro jakie wprowadzali, ile w tym prawdy to nie wiem, podskoczę do Boscha i dowiem się ile rządają za sondę, bo w ciemno nie kupię z IC (nie wiem którą).
Tak czy siak powodzenia.PZDR
Tomek
Komentarz
-
-
Dynia : kolega falcon_rs miał podobne przeboje z autem co Ty , Wymiana cewek pomogła . www.forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=2348 - poczytaj
Komentarz
-
-
Dynia... -
Dynia..., wpisz bez www. na początku: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=2348Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
coś mi podpowiada, że ...
dokładnie też tak pomyślałem.Zamieszczone przez PurchawaJa tam sie na 1,8T nie znam, ale jak dla mnie objawy idealnie pasuja do walnietych cewek. Na pierwszym miejscu to bym zrobil i zobaczyl co dalej.
Nos mnie zaswędział
, więc, może to być to, poczy taj tu: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ighlight=cewka
pozdrawiam
Chybkiego rozwiązania problemuciężko jest lekko żyć,
Komentarz
-
-
Dynia... -
Nie... przynajmniej nie w AGU, bo w nowszych już chyba da się sprawdzić. Miałem podobny problem, ktory co jakiś czas się pojawiał i po skasowaniu błędów wszystko było OK nawet przez ponad rok. Aż pewnego czasu zaczęła chodzić na 3 garach (o dziwo na luzie i wstecznym silnik pracował normalnie) i nic nie pomagało. Panowie w ASO próbowali wmówić, że wszystko jest w porządku, bo komputer nic nie pokazuje :? A jak kazałem, żeby przy mnie sprawdzili cewki to się okazało, że na drugim cylindrze nie ma iskryZamieszczone przez Dynia...a VAG/VAS nie powinien wywalć walniętych cewek?
Już ponad rok temu wymieniłem wszystkie cewki i jak do tej pory chodzi bez zarzutu.
[ Dodano: Pon 08 Maj, 06 22:24 ]
Chociaż nie
Ostatnio też się dławiła, ale to była wina pompy paliwa, ktora po trzech dniach mulenia samochodu padła
w sumie po 200 tys. km miała prawo 
A jaki masz przebieg w swoim samochodzie?
[ Dodano: Pon 08 Maj, 06 22:26 ]
A przepraszam własnie przeczytałem, że 115tys. km
Przy tym przebiegu raczej obstawiałbym cewki.
Komentarz
-

Komentarz