Zamieszczone przez mozgi
Problemy z silnikiem 2.0 TDI PD 140KM - warto poczytac....
Zwiń
X
-
Problemy z silnikiem 2.0 TDI PD 140KM - warto poczytac....
czesc,
szukalem wlasnie czegos na temat 2.0 TDI... i znalazlem pewien bardzo ciekawy, dosc dlugi ale dzieki temu szczegolowy opis problemow z tym silnikiem. Przeraza ze VW wypuscil cos takiego....
warto poczytac:
co prawda jak autor watku pisze dotyczy to chyba przede wszystkim motor w nastepujacych autach:
- Audi A4 B7 - 2005-2006
- Audi A6 C6 - 2005-2006
- Skoda Superb - 2005-2006
- VW Passat - 2005-
ale nie do konca bym wykluczyl i nasze poczciwe O2....
ten silnik to tykajaca bomba zegarowa jesli chodzi o portfel wlasciciela....
-
-
Ten problem znany jest od dobrych kilku lat. W Audi A4 znam przypadki ze wymieniano silniki na gwarancji, bo problem pojawial sie po 30-60kkm.
Nasze poczciwe BKD tego problemu nie maja. Cały problem polegał na problemach z walkami wyrównoważającymi.
Zeby pocieszyc ludzi z problematycznym silnikiem, to jest tam omowiony najtanszy sposob na to, tzn wywalamy caly ten walek z silnika, przerabiamy pompe oleju i problem raczej nie powinien wroci.
W naszych BKD predzej pojawia sie opisywane tam problemy z wtryskami - niestety, nasze szlachetne paliwo na renomowanych stacjach
Komentarz
-
-
przeciez od dawna wiadomo ze fabryke trzeba poprawiać i ja tam nie widze problemu, za 2 tys zł pozbawiasz sie wszystkich farbycznych wadliwych rozwiązań i cieszysz sie bezawaryjną jazdąsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
- Audi A4 B7 - 2005-2006
- Audi A6 C6 - 2005-2006
- Skoda Superb - 2005-2006
- VW Passat - 2005-
- metaliczny odgłos szurania pod maską, głównie podczas odpalania i zaraz po odpaleniu
Komentarz
-
-
zalogowalem sie na forum A4 i A6.... co tam mozna o tych silnikach wyczytac... boze....
najlepsze jest to, ze jednym z rozwiazan jest .... wymiana silnika na 2.0 TDI BKD - czyli ten co u nas niektorzy narzekaja ze sie sypie... na forum Audi uchodzi za "wzor solidnosci" ;-))))
no bo pada tylko kolo dwumasowe, itp... ;-))))
cudownie....
Komentarz
-
-
No dobrze, fajnie, nawet elegancko ale jakie jest remedium na taki stan rzeczy?
Mam namyśli wybór nowego auta - czyli co kupić, żeby sie nie sparzyć. Boxer diesel? BMW? Czy można w dniu dzisiejszym pójść do salonu i kupić auto wydając powiedzmy 150k PLN i jeździć nim przez 10 lat bez stresu (tak jak Mercedesem beczką) oczywiście dbając o niego pdpowiednio? Boję się że nie......
Jedyne co mnie uspokaja to to, że nalatam przez 5 lat około 125-150k km i zanim zacznie się coś poważnie sypać, kupię nowe (o ile będzie mi dane), a jak nie?
Komentarz
-
-
Też sobie tak czytam o tych wszystich przygodach z silnikami i dochodze do wniosku ze na przyszłosc pozostaje tylko i wyłącznie benzyna, te nowoczesne diesle to o dupe rozbic :evil:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisio. Boxer diesel? BMW?
Silniki BMW, tak jak najbardziej pod warunkiem ze wykupisz BSI na 5 lat, a potem pchnac auto dalej, z 40% nowych czesci, bo wymieniaja na zasadzie co klient potrzebuje.
A chlopaki wymieniaja silnik na BKD, czyli robia ten sam zabieg ktory mozna zrobic z ich silnikow, tzn wywalenie tego calego zakichanego walka
Komentarz
-
-
(
Zamieszczone przez grzela07Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez bardzozlymisio. Boxer diesel? BMW?
grzela07, Maicroft się myli z silnikiem, ty zaś ze sprzęgłem - Subaru źle dobrało ten element, a nie że jest niewłaściwie użytkowany. Zbyt dużo tego pada, po zbyt małych przebiegach (najwcześniej coś ok. 25k km).
I Subaru próbuje wmawiać że to użytkownicy są winni. Takie moje zdanie.
Jeździłem różnymi autami, w różnych warunkach i różnym terenie, często i gęsto jak była potrzeba to na "półsprzęgle". W żadnym nigdy nie padło sprzęgło.
Przepraszam. W jednym w trasie się po prostu skończyło. Mercedes-Benz 309D. 3,0l/ 90KM rocznik 88. Auto w rodzinie od 92 roku. Przejechało jakieś 500k (jeździ głownie latem) i przewiozło kilkanaście tyś ton ładunków. Coś jak miał 16-18 lat po prostu sprzęgło się skończyło. Działało doskonale do samego końca, po rozebraniu w zasadzie nic z niego już nie zostało.
Ale po takim żywocie to i ja bym podziękował.
Ale nie po 30k km!
Komentarz
-
-
No własnie jako, że cierpię na chorobę która zmusza mnie do nieustannego analizowania jakie auto bym kupił, przeżyłem ostatnio nerwicę natręctw a' propos subaru i nawet sie zarejestrowałem na ich forum działającym przy SIP. Kolesie faktycznie narzekają na sprzęgło i faktycznie subaru im wmawia, że nie umieją jeździć. Natomiast równocześnie Subaru zmienia program sterujący silnikiem, w efekcie czego większość przeprogramowanych posiadaczy melduje, że auto jest zmulone. Natomiast próbowałem ich sprowokować do przekonania mnie, że subaru jest lepsze od skody i 99% argumentów polegała na wciskaniu mi, że subaru to filozofia życia a nie auto i subarakami jeżdża cudownie szaleni ludzie pokroju piotrusia pana, ale merytorycznie poza lepszym napędem nic nie wnieśli. A czytałem sporo dobrego na temat boxera diesla i sporo złego na temat sprzęgła.
Kumpel ma BMW 1 z 2005, kupił nową, dmuchnął nią już 250k km i jedyne co zrobił to zmienił drążek stabilizatora. A facet raczej katuje auta niż nimi jeździ. ten 2litrowy dieselek BMW jest super oszczędny i super dynamiczny. Jednak podobno przeniesli rozrząd z tyłu do przodu czy na odwrót i zrobili zebatkę napędu rozrządu scaloną z wałem czy coś w ten deseń i można sie spodziewać syfu
Normalnie nie ma co kupić, no nie ma .... mam jakieś wrażenie że ta biedna skoda to jeszcze jest najlepsze wyjście.
Komentarz
-
-
Witam, warto przeczytać zanim sie kupi :lol:
Tutaj troche więcej informacji wziętej z życia: http://vwszrot.pl/
Masakra
Komentarz
-
Komentarz